Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ACHIZITIA DE PRODUSE DE BIROTICA SI DIVERSE ACCESORII DE BIROU, REGISTRE, CLASOARE, FORMULARE SI IMPRIMATE DE HARTIE SI CARTON


Anunt de participare numarul 143374/30.04.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
REGIA NATIONALA A PADURILOR - ROMSILVA RA
Adresa postala: B-dul Magheru nr. 31, sect. 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 70164, Romania, Punct(e) de contact: ADAM CRACIUNESCU, Tel. +40 213171005, Email: [email protected], Fax: +40 213169745, Adresa internet (URL): www.rosilva.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
DIRECTIA SILVICA DAMBOVITA
Adresa postala: BD. REGELE CAROL I, NR. 68, Localitatea: TARGOVISTE, Cod postal: 130024, Romania, Punct(e) de contact: SEAP, Tel. +40 245612672, Email: [email protected], Fax: +40 245611004
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
DIRECTIA SILVICA DAMBOVITA
Adresa postala: BD. REGELE CAROL I, NR. 68, Localitatea: TARGOVISTE, Cod postal: 130024, Romania, Punct(e) de contact: SEAP, Tel. +40 245612672, Email: [email protected], Fax: +40 245611004
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
DIRECTIA SILVICA DAMBOVITA
Adresa postala: BD. REGELE CAROL I, NR. 68, Localitatea: TARGOVISTE, Cod postal: 130024, Romania, Punct(e) de contact: SEAP, Tel. +40 245612672, Email: [email protected], Fax: +40 245611004
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
REGIE NATIONALA
Activitate (activitati)
Altele: SILVICULTURA
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
ACHIZITIA DE PRODUSE DE BIROTICA SI DIVERSE ACCESORII DE BIROU, REGISTRE, CLASOARE, FORMULARE SI IMPRIMATE DE HARTIE SI CARTON
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: DIRECTIA SILVICA DAMBOVITA
Codul NUTS: RO313 - Dambovita
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 2 ani
Valoarea estimata fara TVA: 231, 640RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: ANUAL. VALOAREA MINIMA A UNUI CONTRACT SUBSECVENT 1000 LEI, VALOAREA MAXIMA 66200 LEI - LOT 1, 49600 LEI - LOT 2.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
ACHIZITIA DE REGISTRE, CLASOARE, FORMULARE SI IMPRIMATE DE HARTIE SI CARTON conform caiet de sarcini
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
30190000-7 - Diverse masini, echipamente si accesorii de birou (Rev.2)
22810000-1-Registre din hartie sau din carton (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
ACHIZITIA DE PRODUSE DE BIROTICA SI DIVERSE ACCESORII DE BIROU, REGISTRE, CLASOARE, FORMULARE SI IMPRIMATE DE HARTIE SI CARTON, CONFORM SPECIFICATIILOR DIN CAIETUL DE SARCINI
Valoarea estimata fara TVA: 231, 640RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
4500 LEI: 2600 lei lot 1 si 1900 lei lot.2. Garantia de participare va fi constituita in conformitate cu prevederile art. 86, alin (1) din H.G. nr. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari in forma prezentata in formularul ?Scrisoare de garantie?, instrument care va fi prezentat autoritatii contractante in original cel mai tarziu la data si ora limita stabilite pentru depunerea ofertelor. In cazul in care ofertantul opteaza pentru contituirea garantiei de participare prin virament bancar, acesta va vira contravaloarea garantiei intr-unul din conturile Directiei Silvica Dambovita(R1590120, J15/109/1991): cont RO55 RZBR 0000 0600 0101 5963 ? Raiffeisen Bank Targoviste, sau RO98 RNCB 0128 0072 3461 0001 BCR Targoviste, urmand ca dovada constituirii garantiei de participare (OP, etc) sa fie scanata si postata pe SEAP in fisier separat denumit ?Garantie de participare? impreuna cu documentele de calificare si oferta tehnica, pana la data limita stab ilita pentru depunerea ofertelor si va fi prezentata in orfiginal la sediul autoritatii contractante de catre toti operatorii economici.Echivalenta pentru o garantie de participare depusa in valuta se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile.. Modul de restituire a garantiei de participare: - Garantia de participare se restituie in conditiile prevazute de art. 88, alin 1, 2, 3 din H.G. nr. 925/2006 in contul IBAN declarat in formularul INFORMATII GENERALE sau in situatia prevazuta de art. 88, alin 4) din H.G. nr. 925/2006 in contul IBAN declarat de ofertant in Cererea de restituire a garantiei de participare. Perioada de valabilitate a garantiei de participare este cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv este de 90 zile de la termenul limita de primire a ofertelor.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
FONDURI PROPRII
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. ?Declaratie privind eligibilitatea? ? Operatorul economic declara ca nu se afla in niciuna din situatiile prevazute in art. 180 din OUG nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.2. ?Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta? conform Ordinului presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta.Pentru indeplinirea acestei cerinte se va completa Formularul nr. 1 din sectiunea "FORMULARE".3. ?Declaratie privind calitatea de participant la procedura? ?in care operatorul economic declara in ce calitate participa si depune oferta, si daca face parte din grupuri sau retele de operatori economici
3. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181?- Operatorul economic declara ca nu se afla in niciuna din situatiile prevazute in art.181 din OUG nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare .4. . Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 (evitarea conflictului de interese), din OUG nr.34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, din OUG nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Persoanele care aproba documentele aferente procedurii sunt: ing.Preda Costel-director, ec.Alexandrescu Mihaela-director economic, jr. Toader Alexandra, ec Malaeru Georgeta si ing. Enache Rodica.
5. Declaratie de participare la procedura, in care agentul economic declara in ce calitate participa si depune oferta si daca face parte din grupuri sau retele de operatori economici. Este necesara cunoasterea calitatii ofertantului de a desfasura activitatea, sa fie inregistrat legal si sa aiba dreptul de a executa livrarile solicitate prin prezenta procedura.Va prezenta: 1. Certificat constatator, eliberat de Oficiul Registrului Comertului, in original sau copie lizibila conforma cu originalul, valabil la data limita de depunere a ofertelor, din care sa rezulte ca informatiile cuprise in acesta sunt reale si actuale. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator.Pentru indeplinirea acestei cerinte se va depune documentul propriu-zis in copie conform cu originalul.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privind cifra medie de afaceri globala pe ultimii 3 ani. Solicitat pentru a se verifica daca situatia economico-financiara a ofertantului permite derularea contractului in bune conditii.Cifra medie de afaceri globala trebuie sa fie de cel putin 132000 lei/an pentru oferta lot 1, respectiv 99000 lei/ an, oferta lot 2.
Pentru evaluarea unitaraa modului de indeplinire a cerintei, echivalenta se va calcula luand in considedrare cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BCR pentru fiecare an in parte.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Se va completa formularul: ?Informatii generale?, in care vor fi inscrise toate datele de identificare ale operatorului economic (adresa sediu, CUI, nr. de inregistrare la Of.Reg. Comertului, nr. telefon/fax, e-mail, principala piata a afacerilor.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
?Lista principalelor livrari in ultimii 3 ani". Este necesar ca autoritatea contractanta sa cunoasca livrarile din portofoliul ofertantului pentru a putea solicita referinte despre modul de indeplinire a contractelor anterioare.Fisa de informatii privind ?.Experienta similara?.
Prezentarea de mostre, la produsele mentionate in caietul de sarcini pana la data limita de depunere a ofertelor
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Se va completa formularul ?Lista principalelor livrari in ultimii 3 ani" siFisa de informatii privind ?Experienta similara?. Se va completa formularulsi se vor prezenta certificate de buna executie de la alti clienti.Prezentarea de mostre, conform precizarilor din caietul de sarcini.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 17.05.2013 00:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
21.05.2013 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 22.05.2013 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Fonduri proprii.In situatia in care 2(doua) sau mai multe oferte au acelasi pret cel mai scazut, autoritatea contractanta va solicita ca si clarificare prin intermediul SEAP in vederea incarcarii de catre agentul economic de documente care contin noi preturi. Justificarea alegerii procedurii : ?N.J. conform notificarii ANRMAP? atasata in lista ?Documentatie si clarificari?
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenele de exercitare a cailor de atac sunt cele prevazute de art. 256^2 din OUG. Nr.34/2006.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
DIRECTIA SILVICA DAMBOVITA, Oficiul juridic
Adresa postala: BD.rEGELE CAROL I, NR. 68, Localitatea: TARGOVISTE, Cod postal: 130024, Romania, Tel. +40 245612672, Email: [email protected], Fax: +40 245611004
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
29.04.2013 08:10
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer