Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ACHIZITIA DE PRODUSE FITOSANITARE DE PROTECTIA PLANTELOR PENTRU COMBATEREA DAUNATORILOR


Anunt de participare numarul 9242/05.04.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
DIRECTIA PENTRU AGRICULTURA SI DEZVOLTARE RURALA
Adresa postala: STR. DOMNEASCA NR 96, Localitatea: Galati, Cod postal: 800215, Romania, Punct(e) de contact: CONSTANTIN LAZAR, Tel.0236/411085, Email: [email protected], [email protected], Fax: 0236/460927, Adresa internet (URL): www.dadrgl.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
Altele: agricultura, dezvoltare rurala, ameliorarea si reproductia in zootehnie si protectia plantelor
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
ACHIZITIA DE PRODUSE FITOSANITARE DE PROTECTIA PLANTELOR PENTRU COMBATEREA DAUNATORILOR
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: UNITATEA FITOSANITARA, STRADA, DRAGOS VODA NR 13, GALATI
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
PRODUSE DE PTOTECTIA PLANTELOR PENTRU COMBATEREA URMATORILOR DAUNATORI:
-complexul de boli foliaresi ale spicului la cerealele paioase
-plosnita cerealelor/gandacul balos
-omida paroasa
-paduchele din San Jose
-Erwinia Amylovora
-rapan la mar si par
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
24270000-7 - Fungicide (Rev.1)
24220000-2-Insecticide (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru toate loturile
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
CONFORM DOCUMENTATIEI DE ATRIBUIRE NR.673/03.04.2007
Valoarea estimata fara TVA: 160, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
2 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantii de participare: - 2.000 lei pentru LOT 1- 700 lei pentru LOT 2- 250 lei pentru LOT 3- 300 lei pentru LOT 4- 100 lei pentru LOT 5- 100 lei pentru LOT 6
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
FONDURI BUGETARE
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
IN CONDITIILE ASOCIERII UNUI GRUP DE OFERTANTI SE VA APLICA OUG 34/2006 ART.44
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- declaratiaprivind eligibilitatea (comletare formular anexa 2 a)
- declaratia privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG Nr. 34/2006 (completare formular anexa 2 b)
- certificate fiscale privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata aimpozitelor sitaxelor catre bugetul de stat si bugetele locale (original sau copie legalizata)
- certificat de inregistrare la Oficiul Registrului Comertului
- certificat constatator de la ORC (original sau copie legalizata)
- dovada ca sunteti producator sau distribuitor autorizat
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- ultimul bilant contabil inregistrat la organele de fiscalitate competente (copie);
- declaratie privind cifra de afaceri in ultimii 3 ani
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- fisa de informatii generale (formular anexat)
- fisa de informatii privind experienta similara (formular anexat)
- recomandare de la 2 beneficiari;
- buletinul de analiza fizico-chimica pentru fiecare produs in parte
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 07.05.2007 12:00
Documente de plata: DA
Pretul: 50 RON
Conditii si modalitate de plata: LA CASERIA DADR GALATI, STRADA DOMNEASCA, NR 96
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
11.05.2007 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 11.05.2007 10:00
Locul: DADR GALATI, STRADA DOMNEASCA, NR 96
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
MEMBRII COMISIEI DE EVALUARE SI REPREZENTANTII LEGALI AI OFERTANTILOR SAU IMPUTERNICITII ACESTORA
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: STRADA STAVROPOLEUS NR 6 SECTOR 3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL GALATI
Adresa postala: BD. BRAILEI NR 153, Localitatea: GALATI, Cod postal: 800367, Romania
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
DADR GALATI - COMPARTIMENTUL JURIDIC
Adresa postala: STRADA DOMNEASCA NT 96, Localitatea: GALATI, Cod postal: 800215, Romania
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
05.04.2007 15:27
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer