Licitatie Publica - achizitia de produse necesare pentru activitatea de exploatare, pentru anul 2007
Anunt de participare (utilitati) numarul 2067/14.02.2007
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SOCIETATEA COMERCIALA DE DISTRIBUTIE SI FURNIZARE ENERGIE ELECTRICA ELECTRICA OLTENIA SA
Adresa postala: STRADA BRESTEI NR 2, Localitatea: Craiova, Cod postal: 1100, Romania, Punct(e) de contact: AURORA RADUCANU, Tel.0251405002, Email: [email protected], Fax: 0251405104
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Electricitate
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
achizitia de produse necesare pentru activitatea de exploatare, pentru anul 2007
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: produsele vor fi livrate la sediile beneficiarului din orasele Craiova, Dr Tr Severin, Slatina, Tg Jiu, Pitesti, Alexandria, Rm Valcea
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 1 ani
Valoarea estimata fara TVA: 4, 929, 837RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: semestrial / 2464918 RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
achizitia de produse necesare pentru activitatea de exploatare a instalatiilor de distributie a energiei electrice
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
28421100-0 - Cabluri electrice (Rev.1)
25212120-7-Tuburi flexibile din PVC (Rev.1)
28711000-9-Dispozitive de fixare cu filet (Rev.1)
31600000-2-Echipament electric (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
cantitatea produselor care vor face obiectul unui contract subsecvent va fi de cel mult jumatate din cantitatea totala cuprinsa in acordul cadru
Valoarea estimata fara TVA: 1, 038, 422RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
10 zile incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantiaparticipareRONlot13500lot24600lot3650lot41250lot57600lot61500lot77600lot83750lot93000lot103250lot1110000lot12150lot13-850lot14100lot15450lot16-40100/lot
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
SURSE PROPRII
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
ASOCIERE / SUBCONTRACTARE
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat, inclusiv cele locale Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Camera de comert si industrie nationala sau teritoriala emis cu cel mult 30 de zile inainte de de data licitatiei, in copie legalizata sau original; Cazierul judiciar pentru conducatorul unitatii Declaratie pe proprie raspundere privind eligibilitatea
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cifra medie anuala de afaceri pe ultimii trei ani, trebuie sa fie egala sau mai mare decat (RON): lot 1 350000 lot 2 460000 lot 3 65000 lot 4 125000 lot 5 760000 lot 6 150000 lot 7 760000 lot 8 375000 lot 9 300000 lot 10 325000 lot 11 1000000 lot 12 15000 lot 13 - 85000 lot 14 1000 lot 15 45000 lot de la 16 la 40 cate 1.000 RON pentru fiecare lot
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
furnizarea de produse similare cu o valoare egala sau mai mare decat (RON) lot 1350000 lot 2460000 lot 365000 lot 4125000 lot 5760000 lot 6150000 lot 7760000 lot 8375000 lot 9300000 lot 10325000 lot 111000000 lot 1215000 lot 13-85000 lot 141000 lot 1545000 lot de la 16 la 40 1000 RON / lot
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 30.03.2007 15:00
Documente de plata: DA
Pretul: 30 RON
Conditii si modalitate de plata: ordin de plata in contul SC DFEE Electrica Oltenia SA, nr RO95RNCB0134020965010001 deschis la Banca Comerciala Romana (BCR) Sucursala Craiova
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
02.04.2007 11:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 02.04.2007 12:00
Locul: CRAIOVA, STR BRESTEI NR 2
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
pe baza de imputernicire emisa de ofertant
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National De Solutionare A Contestatiilor
Adresa postala: BD D GOLESCU NR 38, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 010873, Romania, Tel.0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL CRAIOVA
Adresa postala: STR N TITULESCU NR 4, Localitatea: CRAIOVA, Cod postal: 200173 , ,Romania
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Departamentul Achizitii Centralizate
Adresa postala: STR BRESTEI NR 2, Localitatea: CRAIOVA, Cod postal: 200581, Romania, Tel.0251405325
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
13.02.2007 09:27