Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitia de produse si servicii in vederea emiterii pasaportului temporar


Anunt de participare numarul 138090/10.08.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMPANIA NATIONALA "IMPRIMERIA NATIONALA" - S.A.
Adresa postala: BD. ALEXANDRU IOAN CUZA, 56, SECTOR 1 - sediu socialBD. IULIU MANIU NR. 244D, SECTOR 6 - punct de lucruBd. Iuliu Maniu nr. 224, sector 6, Bucuresti - punct de lucru, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 011056, Romania, Punct(e) de contact: Mihaela Fibinger, Tel. +40 214348821, In atentia: Serviciul Achizitii, Email: [email protected], Fax: +40 214348821, Adresa internet (URL): www.cnin.ro/, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Companie Nationala
Activitate (activitati)
Altele: Productie Poligrafica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitia de produse si servicii in vederea emiterii pasaportului temporar
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Livr init se va face la CNIN?SA, in Bd Iuliu Maniu nr. 244D, sector 6, Buc, pt receptia cant si calit, apoi op econ va asig livr, montajul si training-ul in 42 de sedii resedinta de judet si Mun Buc
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 37 luni
Valoarea estimata fara TVA: 14, 226, 000RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
contract de furnizare : achizitia de complete de emitere pasaport temporar, folie holografica de securitate pentru protectie paginii de date a pasaportuluicontract de servicii : achizitia de servicii de instalare, intretinere si reparatii
calendarul estimativ al contractelor subsecvente va fi urmatorul:
contractul subsecvent nr. 1 va fi incheiat in intervalul 15.11 - 31.12.2012
contractul subsecvent nr. 2 va fi incheiat in intervalul 01.01 ? 31.12.2013
contractul subsecvent nr. 3 va fi incheiat in intervalul 01.01 ? 31.12.2014
contractul subsecvent nr. 4 va fi incheiat in intervalul 01.01 ? 31.12.2015
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
30232130-4 - Imprimante grafice color (Rev.2)
19520000-7-Produse din plastic (Rev.2)
30213300-8-Computer de birou (Rev.2)
42932100-9-Masini de laminare (Rev.2)
50000000-5-Servicii de reparare si intretinere (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
completcant min 56cant max 60val min 3.276.000 val max 3.510.000
folie holografcant min 400.000cant max 1.600.000 val min 1.824.000 val max 7.296.000
serv de instalare, val min 2.553.600 val max 3.420.000
intretinere, reparatii
TOTALval min 7.653.600 val max 14.226.000
Valoarea estimata fara TVA: 14, 226, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
37 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
cuantum 1, 9%, echiv in lei la curs valab in ziua constit ac (270.294 lei) valab: 120 de zile de la data lim de primire a ofertelor Se constit prin vir bancar sau printr-un instrum de garant emis in cond legii de o societ bcara ori de o societ de asig care se prez in orig in cuantum si pt per de valab prevaz in DA Daca GP se va constit prin vir bancar(OP) ofertantul are oblig confirm ac de catre bca pana la data deschid ofertelor Plata se va efect in cont CNIN SA IBAN RO53RZBR0000060003138747 RAIFFEISEN BANK-SUC MUN BUC GP irevocab Prin exceptie de la preved alin. 2.1 GP se poate constit si prin dep la AC a: unui OP sau a unei file CEC cu cond confirm acestora de catre banca pana la data deschid ofertelor sau a unei sume in numerar in cazul in care val GP este redusa ca val la casieria AC sit la pct de lucru din DA In conf cu preved Lg nr. 346/2004 art. 16 alin (2) privind stim infiint si dezv IMM cu modif si compl ult IMM-urile pot benef de red cu 50% a GP prin prez doc just coresp Doc de const a GP tb sa fie prez cel mai tarziu la data si ora stab pt deschid ofertelor AC are dreptul de a retine GP ofer pierzand astfel suma constit atunci cand acesta din urma se afla in oricare dintre urm sit: isi retrage oferta in per de valab a ac sau oferta sa fiind stab castig refuza sa semneze ctr de achiz publ in per de valab a ofertei Daca CNSC respinge contestatia ca NEFONDATA CNIN va retine contestat din GP in rap cu val estim a ctr intre 4.200.001 lei si 42.000.000 lei inclusiv - 1% din aceasta val Restit GP: GP const de ofertantul a carui oferta a fost stab ca fiind castig se restit de AC in cel mult 3 zile lucrat de la data constit GBE GP constit de ofertantii a caror oferta nu a fost stab castig se return de AC dupa semnarea ctr de achiz publ cu ofertantul a carui oferta a fost desemn castig dar nu mai tarziu de 3 zile lucrat de la data exp per de valab a ofertei In ved restit de catre AC a GP se va compl Form nr.8, in orig semnat si stampilat 10% din val fara TVA a fiec ctr subsv, emisa in term de max 10 zile de la data intrarii in vig a ctr, pt cei care fac dovada de IMM, cuantum GBE este de 5% din val contr. De regula, GBE se constit printr-un instrum de garant emis in cond legii de o societ bcara sau de o societ de asig, care devine anexa la ctr. Preved art. 86 alin. (2) - (4) din HG 925/2006 se aplica in mod coresp. Nota : In cazul IMM se va prez decl pe propria rasp a reprez legal al intrep interesate privind incadrarea in categoria IMM. Declaratia pe propria raspundere privind incadrarea in categoria IMM va fi completata conform modelului prevazut in anexa 1 din Legea nr. 346/14.07.2004, cu modificarile si completarile ulterioare, si va fi prezentata in original. Dovezile privind calitatea de I.M.M. sunt necesare in vederea reducerii cu 50% a valorilor pentru criteriile legate de garantia de participare si de garantia de buna executie
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1 : Declaratie privind situatia personala a operatorului economic ? in original, semnata si stampilata de reprezentantul legal in conformitate cu Formularul nr. 1
Cerinta nr. 2 : Certificat de atestare fiscala pentru persoane juridice eliberat de Administratia Finantelor Publice privind obligatiile de plata la bugetul de stat, din care sa reiasa ca nu figureaza cu obligatii neachitate scadente in luna anterioara celei in care se prezinta ofertele ? in original / copie legalizata sau in copie lizibila, semnata si stampilata de catre reprezentantul legal al ofertantului, cu mentiunea ?conform cu originalul?.
Cerinta nr. 3 : Certificat de atestare fiscala pentru persoane juridice privind impozitele si taxele locale si alte venituri ale bugetului local, din care sa reiasa ca nu figureaza cu obligatii neachitate scadente in luna anterioara celei in care se prezinta ofertele ? in original / copie legalizata sau in copie lizibila, semnata si stampilata de catre reprezentantul legal al ofertantului, cu mentiunea ?conform cu originalul?.
Cerinta nr. 4 : Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, potrivit Ordinului nr. 314/12.10.2010 al A.N.R.M.A.P., conform Formularului nr. 2 in original, semnat si stampilat de reprezentantul legal.
Cerinta nr. 5 : Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69?1 (evitarea conflictului de interese) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, conform Formularului nr. 3 in original, semnat si stampilat de reprezentantul legal.
Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt urmatoarele:
1. Consiliul de administratie- Valentin Vagaon ? presedinte;
- Forsea Simona Teodora ? membru;
- Dumitru Valentin Mihai ? membru;
- Cristian George Lascu ? membru;
- Dumitru Laurentiu Andrei ? membru.
2. Avizare documentatie procedura de atribuire- Valentin Vagaon ? Director General;
- Cristian Iorgulescu? Director Executiv Directia Tehnica;
- Liliana Moisa ? Sef Serviciu Aprovizionare;
- Sorin Stancu-Borta ? Sef Serviciu Juridic si Verificarea Legalitatii Actelor;
- Ingrid Quirsfeld-Zimerman ? Sef Serviciu Achizitii.Persoane juridice/fizice straine:
- se va prezenta echivalentul documentelor de mai sus.* In cazul in care la procedura se prezinta un mandatar al ofertantului, acesta va prezenta un mandat de la societatea in cauza, care sa dovedeasca faptul ca acesta este mandatat sa reprezinte ofertantul la procedura de achizitie. Cerinta nr. 1 : Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii ofertei, din care sa rezulte existenta codurilor CAEN corespunzatoare obiectului achizitiei.
Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.
Persoane juridice/fizice straine:
- se va prezenta echivalentul documentului de mai susNOTA : In cazul intreprinderilor mici si mijlocii, declaratia pe propria raspundere a reprezentantului/ reprezentantilor legal/legali al/ai intreprinderii interesate privind incadrarea in categoria intreprinderilor mici si mijlocii. Declaratia pe propria raspundere privind incadrarea in categoria intreprinderilor mici si mijlocii va fi completata conform modelului prevazut in anexa 1 din Legea 346/14.07.2004, cu modificarile si completarile ulterioare, si va fi prezentata in original.Dovezile privind calitatea de I.M.M. sunt necesare in vederea reducerii cu 50% a valorilor pentru criteriile legate de garantia de participare si de garantia de buna executie.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1 : Fisa de informatii generale
Media cifrei de afaceri in domeniul de activitate aferent obiectului contractului pe ultimii 3 ani se va calcula prin impar?irea valorii cifrei de afaceri exprimata in lei la cursul euro mediu anual practicat de BNR pentru anul respectiv, dupa cum urmeaza: Anul 2009 :1 euro = 4, 2373 lei.
Anul 2010 :1 euro = 4, 2099 lei
Anul 2011 :1 euro = 4, 2379 lei
Cerin?a nr. 2 : Cifra de afaceri
Cifra de afaceri medie pe ultimii 3 ani, echivalentul in lei a minim 11.334.000, 00 lei (reprezentand valoarea estimata a celui mai mare contract subsecvent care se anticipeaza ca va fi atribuit pe durata acordului-cadru, potrivit prevederilor art. 65 lit. f) din H.G. nr. 925/2006, cu modificarile ?i completarile ulterioare multiplicata cu 2), la cursul de schimb mediu anual oficial al Bancii Na?ionale a Romaniei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1 : o lista a principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Livrarile de produse se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar. In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea livrarilor de produse se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic;
Cerinta nr. 2 : se solicita prezentarea de contract/contracte (nu exista un numar de contracte solicitat) in valoare cumulata cel putin egala cu valoarea estimata a celui mai mare contract subsecvent din procedura de achizitie, din care sa rezulte livrarea de echipamente de imprimare si laminare (nu exista un numar de echipamente solicitat) utilizate la productia de pasapoarte
Cerinta nr. 3 : ofertantul trebuie sa prezinte dovezi/documente relevante prin care se va confirma capacitatea tehnica si profesionala prin punerea la dispozitie de personal calificat sa presteze serviciile de instalare, asistenta tehnica, configurare, instruire, service, intretinere pentru echipamentele ce fac obiectul acordului-cadru
Cerinta nr. 4 : o lista a principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Prestarile de servicii se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar. In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea prestarilor de servicii se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic.
Mostre : Este necesara prezentarea de mostre la depunerea ofertelor exclusiv pentru folia holografica securizata.Designul de securitate este unul generic, ales de ofertant iar elementele de securitate trebuie sa fie generale, cu titlu de exemplu. Sunt de preferat mostre din folii utilizate la pasapoarte din alte tari. Ofertantul poate sa prezinte, ca element suplimentar, propriile teste, care sa arate ca produsele oferite sunt conforme cu cerintele in domeniu
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Licit electr.=1 RUNDA, pe durata a 24h.Participa doar op econ inregistr in SEAP, av certificat digital valid ptr acces in sistem si adresa de e-mail funct, .Inform ptr conectare si inreg la : http: //www.e-licitatie.ro/Public/Static. aspx?f=InregistrareOF. Conf art164 OUG34/2006 AC va solicita explicatii ofertantului cu un pret neobisnuit de scazut in raport cu ce urmeaza a fi ofertat, in conf cu art202 UG34/2006.Invitatia se transmite pe cale electr, simultan, tuturor ofertantilor respectivi. Notificarile de incepere a licit electron, vor fi transmise de sistem, prin e-mail, AC va atribui ctr resp prev art. 200 din OUG 34/2006;Atrib se va face pe baza rezultatului obtinut in urma finalizarii licit electr, asa cum prevede art. 169 alin. (2) din OUG 34/2006.Dupa runda de licit electronica, op ec tb sa transmita AC in 24ore, prin fax 021.434.88.21 si prin posta, formularul de oferta si centralizatorul de preturi completate cu noile valori prezentate in procesul de reofertare electronica.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 24.09.2012 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
01.10.2012 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 01.10.2012 10:00
Locul: punctul de lucru al companiei situat in Bucuresti, Bdul Iuliu Maniu nr. 244D, sector 6
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Daca doua sau mai multe oferte contin in cadrul propunerii financiare acelasi pret, in vederea atribuirii contractului de achizitie publica, autoritatea contractanta va solicita respectivilor ofertanti, pentru departajare, o noua propunere financiara in plic inchis, caz in care contractul va fi atribuit ofertantului a carei noua propunere financiara are pretul cel mai scazut.Pentru vizualizarea documentatiei de atribuire incarcate in SEAP operatorii economici trebuie sa aiba un program necesar vizualizarii fisierelor semnate electronic (acest program fiind disponibil gratuit pe site-urile furnizorilor de semnatura electronica).
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
termenul de depunere al contestatiei este de cel mult 10 zile incepand cu ziua urm luarii la cunostinta
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic si Verificarea Legalitatii Actelor din cadrul companiei
Adresa postala: Bdul Iuliu Maniu nr. 244D, sector 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 061126, Romania, Tel. +40 214348802, Email: [email protected], Fax: +40 214348810, Adresa internet (URL): www.cnin.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
08.08.2012 16:32
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer