Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitia de produse si servicii pentru eficientizarea sistemului de salarizare in educatie in contextul descentralizarii


Atribuirea Contractului
Valoarea Contractului:
16.457.452 RON

Castigatorul Licitatiei: SIVECO Romania S.A.
Anunt de atribuire numarul 146388/09.01.2014
Informatii anunt de participare asociat 143338
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MINISTERUL EDUCATIEI, CERCETARII, TINERETULUI SI SPORTULUI
Adresa postala: Strada Gen. Berthelot 28-30, camera 4, parter, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010168, Romania, Punct(e) de contact: Manager Proiect GABRIEL LEAHU, Tel. +40 0214056202, Email: [email protected], Fax: +40 0213120140, Adresa internet (URL): www.edu.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea atribuita contractului de autoritatea contractanta
Achizitia de produse si servicii pentru eficientizarea sistemului de salarizare in educatie in contextul descentralizarii
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Ministerul Educatiei Nationale, str. Gen. Berthelot 28-30, Sector 1, BucurestiCod NUTS RO 321
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
II.1.4) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Obiectivul general al proiectului este realizarea unui sistem informatic, care va permite o gestionare mai buna si mai eficienta a finantarii unitatilor de invatamant preuniversitar, prin transferarea responsabilitatilor la nivel local, precum si verificarea permanenta a corectitudinii alocarilor bugetare si respectarea prevederilor legale privind remunerarea personalului.Obiectivele specifice ale proiectului sunt: 1.Realizarea evaluarii privind implementarea prototipului aplicatiei curente in cadrul pilotului, in contextul cadrului legislativ si al constrangerilor institutionale, formularea propunerilor de imbunatatire2.Asigurarea infrastructurii hardware si software necesara pentru implementarea sistemului informatic3.Implementarea sistemului informatic in cadrul: MEN, Inspectorate scolare, autoritati locale4.Elaborarea de studii, analize, metodologii si proceduri privind finantarea invatamantului preuniversitar de stat5.Organizarea a 42 de conferinte judetene (cate una pe judet) pentru diseminarea informatiilor si sprijinul adoptiei sistemului
II.1.5) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
48000000-8 - Pachete software si sisteme informatice (Rev.2)
48820000-2-Servere (Rev.2)
72262000-9-Servicii de dezvoltare software (Rev.2)
79311100-8-Servicii de elaborare de studii (Rev.2)
79951000-5-Servicii de organizare de seminarii (Rev.2)
II.1.6) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.2) Valoarea totala finala a contractului (contractelor)
II.2.1) Valoarea totala finala a contractului sau a contractelor
16, 457, 452.15RON
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) S-a organizat o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de participare
Numarul anuntului in JO: 2013/S176-303409din11.09.2013
SECTIUNEA V : ATRIBUIREA CONTRACTULUI
Contract nr: 176 Denumirea: ?Achizitia de produse si servicii pentru eficientizarea sistemului de salarizare in educatie in cont
V.1) Data atribuirii contractului 24.12.2013
V.2) Numarul de oferte primite 2
Numarul de oferte admisibile 1
V.3) Numele si adresa operatorului economic caruia i-a fost atribuit contractul
SIVECO Romania S.A.
Adresa postala: Str. Rasaritului, nr. 1, Bl 118, ap 48, sector 6, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 061201, Romania, Tel. 0723364558, Email: [email protected], Fax: 0213023391, Adresa internet (URL): www.siveco.ro
V.4) Informatii privind valoarea contractului
Estimarea initiala a valorii contractului
Valoarea: 17371240.00 Moneda: RON Fara TVA
Valoarea totala finala a contractului
Valoarea: 16457452.15 Moneda: RON Fara TVA
V.5) Contractul ar putea fi subcontractat
Nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul de fata este legat de un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Fondul Social European, Programul Operational "Dezvoltarea Capacitatii Administrative". Detalii la cap.VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
VI.2) Alte informatii
Operatorul economic (grupul de operatori) poate beneficia de sustinerea unei terte persoane, in conformitate cu prevederile legale din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, HG 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Pentru vizualizarea documentatiei de atribuire incarcate in SEAP operatorii economici trebuie sa aiba un program necesar vizualizarii fisierelor semnate electronic (acest program fiind disponibil gratuit pe site-urile furnizorilor de semnatura electronica).
VI.3) Cai de atac
VI.3.1) Organismul competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organismul competent pentru procedurile de mediere
VI.3.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.3.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
DIRECTIA GENERALA JURIDIC
Adresa postala: Adresa: Str. General Berthelot nr.28-30, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010168, Romania, Tel. +40 214056200, Fax: +40 214056300, Adresa internet (URL): www.edu.ro
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
08.01.2014 11:14
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer