Licitatie Publica - Achizitia de produse software si servicii suport
Anunt de participare numarul 32740/18.09.2007
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
OFICIUL NATIONAL AL REGISTRULUI COMERTULUI
Adresa postala: Bucuresti, sector 3, B-dul Unirii nr 74, bl J3b, tronson II+III, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030837, Romania, Punct(e) de contact: VALENTIN VLADU, Tel.316.08.09, Email: [email protected], Fax: 316.08.08, Adresa internet (URL): www.onrc.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitia de produse software si servicii suport
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Sediul central al ONRC si sediile oficiilor registrului comertului de pe langa tribunalele, din resedintele de judet
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitie de Produse software Adobe, Produse Microsoft, Produse software diverse, Produse software IBM, Servicii suport pentru routere CISCO, Servicii suport pentru produse Oracle
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
30240000-3 - Software (Rev.1)
50312300-8-Repararea si intretinerea echipamentului de retea de date (Rev.1)
50312520-6-Repararea resurselor logice de tehnologie a informatiei (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
160 licente+47 kit-uri Adobe Acrobat Standard, 1 licenta+kit Adobe Acrobat Professional, 3 licente+kit Adobe Creative Suite 3 Web Editions (upgrade), 140 licente + 50 kit-uri Microsoft Office XP Professional Win32 Romanian, 90 licente+47 kit-uri Pachet software pentru recunoastere optica de caractere OCR, 1 licenta+kit Studio 8, 850 licente+47 kit-uri Pachet software pt. rulare aplicatii DOS sub WinXP (echivalent cu TameDOS, 18 licente+5 kit-uri Pachet software pt. conexiuni multiple la distanta (echivalent cu WinConnect Server), 1 licenta+kit Pachet software pentru dezvoltare site-uri si aplicatii web 3D (echivalent cu 3D Studio Max sau ZBrush), 1 licenta+kitPachet software pentru dezvoltare site-uri cu aplicatii 3D (echivalent cu Director MX 2004), 2 licente+kit-uri FRX2ANY Developer Edition, licente+kit Upgrade software TSM for DR 550, 4 licente + 2 kit-uri IBM Rational Application Developer for WebSphere, 1 bucata Servicii suport pentru router CISCO 3662, 43 bucati Servicii suport pentru routere CISCO 1751, Servicii suport pentru Oracle Database Enterprise Edition cu 4 licente pe procesor, Servicii suport pentru Real Application Cluster cu 4 licente pe procesor, Servicii suport pentru Internet Application Server Enterprise Edition cu10 licente Named User.
Valoarea estimata fara TVA: intre 157, 000 si 217, 300EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
60 zile incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantii de participare Lot 1:2.300 lei, Lot 2:1.800 lei, Lot 3:1.400 lei, Lot 4:3.000 lei, Lot 5:400 lei, Lot 6:550 lei. Garantie de buna executie, 5% din valoarea fara TVA a contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Venituri proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Certificat de atestare fiscala privind plata sumelor datorate bugetului de stat si bugetelor sociale, eliberat de organele teritoriale al Ministerului Finantelor Publice, in termen de valabilitate, in original si o copie. Certificat impozite si taxe locale, emis la o data ulterioara ultimei scadente de plata, din care sa reiasa ca ofertantul si-a indeplinit obligatiile de plata, in original si o copie. Declaratie pe propria raspundere privind eligibilitatea. Certificat constatator, in copie, emis in luna in curs sau anterioara deschiderii ofertei de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial in raza caruia ofertantul isi are sediul social, din care sa reiasa faptul ca ofertantul are in obiectul de activitate furnizarea produselor si serviciilor care fac obiectul prezentei licitatii, functie de loturile la care participa.Persoanele juridice/fizice straine vor prezenta documente edificatoare, care sa dovedeasca inregistrarea ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional pentru persoane fizice, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Copie dupa ultima situatie financiara depusa si inregistrata la organele competente
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale. Minimum 3 recomandari din partea altor beneficiari / clienti din activitatea desfasurata pana in prezent.Declaratie pe proprie raspundere privind indeplinirea integrala si intocmai a obligatiilor asumate prin contracte anterioare.Obligatii contractuale in desfasurare fata de alti beneficiari/clienti
Fisa de informatii privind personalul angajat. Certificat ISO SR EN 9001 sau echivalent pentru ofertant.Certificat ISO SR EN 9001 sau echivalent pentru fiecare subcontractant care urmeaza sa indeplineasca mai mult de 10% din contractul de achizitie publica
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
pret
90%
Descriere:
2.
termen de livrare
10%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 08.11.2007 16:00
Documente de plata: DA
Pretul: 14 RON
Conditii si modalitate de plata: In numerar la casieria ONRC sau cu OP in contul nr. RO31 TREZ 7005005 XXX 000 188 deschis la DTCPMB
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
09.11.2007 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 09.11.2007 12:00
Locul: Sediul central al ONRC din B-dul Unirii 74, etaj 8, sala de sedinta, sector 3
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de apel Bucuresti
Adresa postala: Splaiul Independentei nr. 5, sector 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050091, Romania, Email: [email protected], Fax: 3195183, Adresa internet (URL): http: //portal.just.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutianare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Tel.3104641, Email: [email protected], Fax: 3104642, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia Juridica a ONRC
Adresa postala: B-dul Unirii 74, sect 3, mezanin, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 0030837, Romania, Tel.3160804, Email: [email protected], Fax: 3160803, Adresa internet (URL): http: //www.onrc.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
17.09.2007 18:34