Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitia de proteze ortopedice


Anunt de participare numarul 74953/08.04.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SPITALUL UNIVERSITAR DE URGENTA ELIAS
Adresa postala: B-DUL MARASTI 17, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 011461, Romania, Punct(e) de contact: Dumitru Gherghe, Tel.021.311.10.32, Email: [email protected], Fax: 021.311.10.32, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Spital
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitia de proteze ortopedice
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Spitalul Universitar de Urgenta Elias, Bd. Marasti nr. 17, sector 1, Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 36 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 2, 203, 500 si 7, 375, 500RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
proteze ortopedice conform documentatiei de atribuire , cap.II, caiet de sarcini, publicata in SEAP
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33183200-8 - Proteze ortopedice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
lot.1 Proteza totala de sold cimentata fara centrare in canalul medular
lot.2 Proteza totala de sold cimentata cu centrare in canalul medular
lot.3 Proteza totala de sold necimentata acoperita cu titan poros
lot.4 Proteza totala de sold necimentata acoperita cu plasa de titan
lot.5 Proteza totala de sold hibrid tip resurfatare.
lot.6 Proteza de sold bipolara cimentata
lot.7 Proteza de sold bipolara necimentata
lot.8 Proteza totala de genunchi cimentata, posterostabilizata cu axa tripla de rotatie.
lot.9 Proteza totala de sold de revizie modulara, necimentata
lot.10 Proteza totala de genunchi de revizie
lot.11 Proteza totala de sold, metal-metal model big head
lot.12 Inele de ranforsare pt reviziile de cotillot.13 Plase de ranforsare pentru revizii de cotil.
lot.14 Sisteme de ranforsare, fracturi periprotetice ( cabluri, placi )
Valoarea estimata fara TVA: intre 2, 203, 500 si 7, 375, 500RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
36 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
-garantie participare conform anexei B la prezentul anunt-garantie de buna executie in cuantum de 5% din valoarea contractului subsecvent.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
P.N.8 programul national de ortopedie
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere legalizata
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratie pe proprie raspundere, privind eligibilitatea2. Declaratie privind inexistenta starii de faliment3. Certificat eliberat D.G.F.P valabil la data deschiderii ofertelor-original sau copie legalizata.
4. Certificat privind impozite si taxe eliberat de Directia Impozite si Taxe a Primariei valabil la data deschiderii ofertelor-procedurii-original sau copie legalizata.
5. Cazier fiscal pentru operatorul economic valabil la data deschiderii ofertelor-procedurii-original.
6. Certificat constatator emis de O.N.R.C.- valabil la data deschiderii ofertelor- original sau copie legalizata
7. Certificat de inregistrare eliberat de O.N.R.C.-copie legalizata
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Situatia financiar-contabila(Bilantul financiarcontabil 30.06.2008)-copie semnata si stampilata, vizata DGFP.2.Fisa de informatiigenerale.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Fisa/fise de informatii privind experienta similara2. Recomandari ( minim 3 ) din partea altor beneficiari3. Aviz de functionare eliberat de Ministerul Sanatatii Publice -copie legalizata
4. Certificat de inregistrare a dispozitivului medical emis de Ministerul Sanatatii Publice sau Declaratie de conformitate a producatorului in care sa fie precizata conformitatea dispozitivului cu una in directivele europene in domeniu Directiva 93/42 CEE , Directiva 98/79 CEE , Directiva 90/385 CEE sau echivalent - copie legalizata
5. Autorizatia din partea producatorului care sa ateste ca furnizorul este importator si/sau distribuitor autorizat pe teritoriul Romaniei- copie legalizata
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
0604
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2008/S223-296778 din 15.11.2008
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 06.05.2009 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
07.05.2009 14:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 08.05.2009 11:00
Locul: Spitalul Universitar de Urgenta Elias, Bd. Marasti nr. 17, sector 1, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentanti legali autorizati din partea ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Strada Stavropoleos nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Tel.021/310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021/310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala: Sos.Oltenitei, nr.107-111, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/332.10.60, Fax: 021/332.10.60
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Spitalul Universitar de Urgenta Elias -oficiul juridic
Adresa postala: Bd. Marasti nr. 17, sector 1, ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 011461, Romania, Tel.021/316.16.00, Email: [email protected], Fax: 021/316.16.02
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
06.04.2009 15:45
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer