Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitia de ?Reactivi monoclonali pentru determinarea antigenelor eritrocitare in sistemul OAB si Rh?


Anunt de participare numarul 136261/06.06.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
INSTITUTUL NATIONAL DE HEMATOLOGIETRANSFUZIONALA Prof.Dr.C.T.Nicolau
Adresa postala: Str. Constantin Caracas nr.2-8, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 011155, Romania, Punct(e) de contact: Biroul Achizitii Publice, Tel. +40 314251231/+40 213193171, In atentia: Ec. Daniela Pana, Email: [email protected], [email protected], Fax: +40 213191779/+40 213193171, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Organism de drept public
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Da
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitia de ?Reactivi monoclonali pentru determinarea antigenelor eritrocitare in sistemul OAB si Rh?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Sediul Institutului National de Hematologie Transfuzionala, sediul Centrelor de Transfuzie Sanguina judetene si al Municipiului Bucuresti
Codul NUTS: RO - ROMANIA
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 36 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 35, 712 si 2, 993, 400RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: In urma incheierii acordului cadru, autoritatea contractanta va incheia contracte subsecvente lunar, trimestrial sau pe orice perioada acoperita de disponibilul bugetar si in functie de necesitatile beneficiarului.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitia de ?Reactivi monoclonali pentru determinarea antigenelor eritrocitare in sistemul OAB si Rh?:
Lot 1 - Reactivi monoclonali pentru determinarea grupelor OAB - Seruri OAB - Clona X
Lot 2 - Reactivi monoclonali pentru determinarea grupelor OAB - Seruri OAB - Clona Y
Lot 3 - Reactivi monoclonali pentru determinarea antigenului Rh(D) - Ser anti-D (IgM)
Lot 4 - Reactivi monoclonali pentru determinarea antigenului Rh(D) - Ser anti-D (IgM+IgG)
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33696100-6 - Reactivi pentru determinarea grupelor sanguine (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitatea totala, denumirea produselor precum si specificatiile tehnice se regasesc descrise in mod detaliat in cuprinsul caietului de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: intre 35, 712 si 2, 993, 400RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
36 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare trebuie sa fie cel putin egala cuperioada de valabilitate a ofertei.Modul de constituire a garantiei pentru participare: printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara (Formularul nr.8) sau de o societate de asigurari emisa in favoarea autoritatii contractante, ordin de plata (contul: RO96TREZ7005005XXX000861 deschis la ATCP-MB, cod fiscal: 4602092).Lipsa garantiei de participare va conduce la eliminarea ofertantului.Garantie de participare reprezinta 1% din valoarea estimata maxima fara TVAalotului pentru care se depune oferta.Cuantumul garantiei de participare: Lot 1 =9.570, 00 lei; Lot 2 =11.520, 00 lei ; Lot 3 =4.004, 00 lei;Lot 4 =4.840, 00 lei.Reducere 50% pentru IMM-uri definite conform Legii 346/2009 republicata.Daca operatorul economic participant la procedura de achizitie publica este IMM, va prezenta inpreuna cu garantia de participare si actul doveditor conform art. 16 alin. 2 din Legea 346/2009, actualizata, respectiv Formularul ? Declaratie privind incadrarea in categoria intreprinderilor mici si mijlocii?-Anexa 1 la Legea 346/2009, iar daca nu se face dovada ca este IMM, oferta va fi respinsa la deschidere . Cuantumul garantiei de buna executie este de 5% din valoarea contractului subsecvent, fara T.V.A. ;Se constituieprinInstrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, conform Formular nr.9 din Sectiunea III a documentatiei de atribuire.Garantia de buna executie va fi constituita in maxim 5 zile de la semnarea de catre ambele parti a contractului subsecvent ; data constituirii garantiei de buna executie reprezinta data la care contractul de achizitie publica intra in vigoare.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.180 din OUG nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, completata in conformitate cu Formularul nr.1 din Sectiunea III a documentatiei de atribuire.
Incadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din OUG nr.34/2006 atrage excluderea ofertantului de la procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.
2. Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, completata in conformitate cu Formularul nr.2 din Sectiunea III a documentatiei de atribuire la care se ataseaza: a) Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea isi are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul de stat sau echivalent, de unde sa rezulte obligatiile scadente in luna anterioara celei in care se prezinta oferta. b) Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale de unde sa rezulte obligatiile scadentein luna anterioara celei in care se prezinta oferta.
In situatia in care documentele prezentate confirma ca ofertantul se afla intr-una din situatiile prevazute de art. 181 din O.U.G nr. 34/2006, autoritatea contractanta va exclude ofertantul de la procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica.
3. Declaratie privind neincadrarea in situatia prevazuta la art. 691 din OUG nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare . - Declaratie pe propria raspundere completata in conformitatecu Formularul nr.3 din Sectiunea III a documentatiei de atribuire.
Persoanele cu functie de decizie din cadrul INHT, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Dr. Aurel Marc Andrei Rosin ? Director, Ec. Tania Balasa Mihalcia ? Director Financiar Contabil, Comisia de evaluare: Dr. Cristiana Stoian ? Director Centrul de Transfuzie Sanguina Slobozia, Dr. Georgeta Hanganu ? Director Centrul de Transfuzie Sanguina Ploiesti, Ec. Daniela Pana ? Sef Birou Achizitii, Dr. Bran Sevastiana ? Director Centrul de Transfuzie Sanguina Craiova, Jurist Virginia Cristea ? Director Resurse Umane.
4. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta - Ofertantul va completa si prezenta Formularul nr.4 din Sectiunea III a documentatiei de atribuire. 1. Certificat Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului cu cel mult 30 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor (original sau copie semnata si stampilata ?conform cu originalul?) confirmand inregistrarea si autorizarea ofertantului pentru desfasurarea activitatilor in domeniul obiectului contractului.2. Aviz de functionare a ofertantului, eliberat de Ministerul Sanatatiiin termen de valabilitate, inclusiv anexele- copie lizibila semnata si stampilata de catre reprezentantul legal al ofertantului
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale
Bilantul contabil la 31.12.2011
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani
Ofertantii vor prezenta mostre ale produselor ofertate.
Certificarea unui sistem de management al calitatii in conformitate cu standardul SR EN ISO 9001 sau echivalent, emis de un organism de certificare notificat, valabil la data deschiderii ofertelor
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
70%
Descriere: Componenta financiara
2.
Caracteristici tehnice performante
30%
Descriere: Punctajul este precizat la nivelul caietului de sarcini
Punctaj maxim componenta tehnica: 30
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
390
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 20.07.2012 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
30.07.2012 11:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 30.07.2012 12:00
Locul: sediul INHT
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare si reprezentantii ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
In cazul in care se constanta ca ofertele admisibile clasate pe primul loc au punctaje egale, autoritatea contractanta va solicita reofertarea in plic inchis, in vederea departajarii ofertelor.In cazul in care oferta este depusa de o asociere, se vor depune urmatoarele documente: a) Lista cuprinzand asociatii si subcontractantii, conform Formularului nr.11. b) Oferta trebuie sa cuprinda un acord sau o scrisoare preliminara de asociere in care sa se mentioneze ca toti asociatii isi asuma raspunderea colectiva si solidara pentru indeplinirea contractului, ca liderul asociatiei este raspunzator in nume propriu si in numele asocierii pentru indeplinirea contractului. Intelegerea trebuie sa stipuleze, de asemenea ca toti asociatii sunt obligati sa ramana in asociere pe intreaga durata a contractului. c) Ofertantul va semna o declaratie prin care se obliga ca in cazul in care oferta sa este declarata castigatoare va legaliza asocierea, inainte de data semnarii contractului.Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate certificatul constatator in original/copie legalizata, in situatia in care a fost prezentat in forma copie conform cu originalul.Ofertantul isi asuma raspunderea exclusiva pentru legalitatea si autenticitatea tuturor documentelor prezentate in original si/sau in copie in vederea participarii la procedura.Analizarea documentelor prezentate de ofertanti de catre comisia de evaluare nu angajeaza din partea acesteia nici o raspundere sau obligatie fata de acceptarea ca fiind autentice sau legale si nu inlatura raspunderea exclusiva a ofertantului sub acest aspect.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre orice act considerat nelegal, conform art.256-2 din OUG 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Resurse Umane
Adresa postala: Str.Constantin Caracas nr. 2-8, Sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 011155, Romania, Tel. +40 314251237, Fax: +40 213191718
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
01.06.2012 14:08
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer