Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ACHIZITIA DE REACTIVI SI CONSUMABILE DE LABORATOR


Anunt de participare numarul 51656/09.05.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SPITALUL JUDETEAN DE URGENTA ILFOV
Adresa postala: BUCURESTI, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 022104, Romania, Punct(e) de contact: MARIAN DANIEL BINA, Tel.021/3246400, Fax: 021/3246400, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Organism de drept public
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
ACHIZITIA DE REACTIVI SI CONSUMABILE DE LABORATOR
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: SPITALUL CLINIC JUDETEAN DE URGENTA ILFOV- BD.BASARABIA NR.49-51 SECTOR 2 BUCURESTI
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 24 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 1, 000, 000 si 2, 000, 000RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: CONTRACTELE SUBSECVENTE SE VOR INCHEIA LA 3 LUNI IN FUNCTIE DE NECESITATI SI FINANTARE.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
ACHIZITIA DE REACTIVI SI CONSUMABILE DE LABORATOR
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
24496500-2 - Reactivi de laborator (Rev.1)
33140000-3-Consumabile medicale nechimice si consumabile hematologice (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
CANTITATILE SUNT IN DOCUMENTATIA DE ATRIBUIRE ATASATA SI SE POATE OFERTA PENTRU UNUL SAU MAI MULTE LOTURI.NU SE ACCEPTA OFERTA PARTIALE DINTR-UN LOT.PENTRU LOTUL XXI SE POATE OFERA PENTRU UNUL SAU MAI MULTE PRODUSE.
Valoarea estimata fara TVA: intre 1, 000, 000 si 2, 000, 000RON
II.2.2) Optiuni
Da
CONTRACTELE SUBSECVENTE SE VOR INCHEIA LA 3 LUNI IN FUNCTIE DE NECESITATI SI FINANTARE
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
I 1500, II 500, III 800, IV 500, V 100, VI 100, VII 200, VIII 200, IX 800, X 500, XI 500, XII 600, XII 500, XIV 500, XV 600, XVI 500, XVII 500, XVIII 200, XIX 800, XX 50 XXI 1000
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat , bugetul local si venituri propii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
ASOCIERE
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Declaratii privind eligibilitatea-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006
-Certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului, in original sau in xerocopie legalizata, pentru conformitate cu originalul, cu semnatura si stampila valabil la data deschiderii ofertelor--Certificat fiscal privind impozitele si taxele locale-in cazul persoanelor juridice-eliberat de Primarie- in original sau in xerocopie legalizata, pentru conformitate cu originalul, cu semnatura si stampila valabil la data deschiderii ofertelor.
-Certificat de atestare fiscala-pentru persoane juridice-eliberat de Administratia finantelor publice- in original sau in xerocopie legalizata, pentru conformitate cu originalul, cu semnatura si stampila valabil la data deschiderii ofertelor
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Prezentare fisa de informatii generale-Bilant contabil-ultimul
-Declararea cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Lista principalelor livrari in ultimii 3ani
- Autorizatie de comercializare de la producator (Cerinta minima obligatorie)
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 19.06.2008 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
20.06.2008 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 23.06.2008 12:00
Locul: SPITALUL CLINIC JUDETEAN DE URGENTA ILFOV - SALA DE CONSILIU
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
ORICE PERSOANA IMPUTERNICITA DE OPERATORII ECONOMICI OFERTANTI
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: STR.STRAVOPOLEOS NR.6 , SECTOR 3 BUCURESTI, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cncs.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SPITALUL CLINIC JUDETEAN DE URGENTA ILFOV-BIROUL JURIDIC
Adresa postala: BD.BASARABIA NR.49-51 SECTOR 2 BUCURESTI, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 010873, Romania, Tel.0213241161, Fax: 0213243296
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
07.05.2008 14:11
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer