Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - achizitia de reactivi vaccinuri diverse prod de laborator


Anunt de participare numarul 135458/11.05.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
DIRECTIA SANITARA VETERINARA SI PENTRU SIGURANTA ALIMENTELOR SALAJ
Adresa postala: ZALAU, STR. TIPOGRAFILOR, NR. 4, Localitatea: Zalau, Cod postal: 450145, Romania, Punct(e) de contact: CIURBE IUSTINA, Tel. +40 260/612124, In atentia: COMP. ACHIZITII INVESTITII, Email: [email protected], Fax: +40 0260/660152, Adresa internet (URL): ZALAU STR. TIPOGRAFILOR NR. 4, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
dsvsa salaj
Adresa postala: zalau str. tipografilor nr. 4, Localitatea: zalau, Cod postal: 450122, Romania, Punct(e) de contact: zalau, Tel. +40 0260612124, In atentia: comp achizitii investitii, Email: [email protected], Fax: +40 0260660152, Adresa internet (URL): e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
Altele: activitati sanitare veterinare
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
achizitia de reactivi vaccinuri diverse prod de laborator
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: zalau str. tipografilor nr. 4
Codul NUTS: RO116 - Salaj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
achizitia de reactivi vaccinuri diverse prod de laborator
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33696500-0 - Reactivi de laborator (Rev.2)
33651510-6-Antiseruri (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Achizitia de reactivi, vaccinuri, diverse produse de laborator asa cum sunt descrise in caietul de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 508, 782RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
8 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare se constituie cf.art.86 din HG 925/2006.Valabilitatea garantiei de participare este de minim 60 de zile de la termenul limita de depunere a ofertelor.Cuantumul garantiei de participare pentru fiecare lot in parte este prevazut in anexa B.Garantia de participare se poate constitui atat prin virament bancar in contul RO74TREZ5615005XXX000175, deschis la trezoraria Zalau, cod fiscal 4291778, cat si printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, conform HG 925/2006, art.86, valabil pe toata durata de valabilitate a ofertei(60 de zile de la data limita de depunere a ofertelor).Dovada constituirii garantiei de participare va fi scanata in original si va fi trimisa prin SEAP odata cu Oferta. Garantia de participare, atunci cand se constituie prin OP, se depune astfel incat se regaseasca in contul DSVSA la data si ora limita stabilita pentru depunerea ofertelor.Autoritatea contractanta va retine 2% din valoarea estimata in cazul situatiilor prevazute la art.87 din hg 925 pentru toate loturile.Cf.art.278^1 din OUG34/2006, in cazul in care se depune o contestatie pe care CNSC o respinge, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a lotului urmatoarele sume: a)intre63.000 lei si 420.000 lei inclusiv-1% din aceasta valoare; Se constituie conform articolului 90 din HG 925/2006.Cont garantii in valoare de 5% din valoarea contractului fara TVA, RO74TREZ5615005XXX000175, deschis la trezoraria Zalau.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Finantarea din alocatii bugetare, plata prin ordin de plata
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratia pe propria raspundere, in temeiul art.180 din OUG 34/2006 completata in conformitate cu Formularul 12A;Declaratia pe propria raspundere in temeiul art.181 din OUG34/2006, completata in conformitate cu Formularul 12B;Formularul 12B va fi insotit de:
A.Pentru persoanele fizice sau juridice romane:
1.Document emis de catre Autoritatea Nationala de Administrare Fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetul de stat care sa faca dovada platii obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.
2.Document emis de catre directia de impozite si taxe locale privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul local care sa faca dovada platii obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Documentele vor fi in conformitate cu OMFP 2618/2011.B.Pentru persoanele fizice sau juridice straine:
Prezentarea documentelor mentionate la lit.A, pct.2 si 3, emise de autoritatile corespunzatoare din statul de origine, sau In cazul in care tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu se emit documente de natura celor prevazute la punctele 2 si 3. ofertantul va prezenta o declaratie pe propria raspundere privind indeplinirea acestor obligatii.
1.Declaratia pe propria raspundere, in temeiul art 69'1 din OUG 34/2006 si articolele 90 si 93 din Legea 161/2003, completata in conformitate cu Formularul 4; Persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Dr Martin Mircea Adrian-director executiv, Dr Vintila Nicoleta, Sing.Ciurbe Iustina.
Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordinul ANRMAP 314/12.10.2010-Formular1.
Informatii privind calitatea de participant la procedura-Completarea Formularului 12C-Declaratia privind calitatea de participant la procedura. Prezentarea Certificatului de inregistrare a produselor in Romania, sau Autorizatia de comercializare eliberata de ICBMUV sau echivalent in conformitate cu art.26 pct 2 al Ordinului ANSVSA nr.81/2008 sau in original, scanat sau xerocopie scanata, in conformitate cu originalul. ()
Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in baza Legii nr 26/1990; pentru persoane juridice/fizice straine. Documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Completarea fisei de informatii general Formular 2 , in care se vor prezenta datele de identificare ale firmei si se va declara cifra medie de afaceri pe ultimi 3 ani.Se va prezenta ultimul bilant contabil vizat si inregistrat la organele competente.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani.
Declaratia pe propria raspundere a distrubuitorului prin care confirma ca produsele ofertate detin autorizatie de punere pe piata.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
4340/19.032012
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 25.05.2012 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
31.05.2012 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 01.06.2012 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti din partea ofertantilor, imputerniciti si membrii Comisiei de evaluare, observatori UCVAP
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
comp jurudic dsvsa salaj
Adresa postala: str. tipografilor nr. 4, Localitatea: zalau, Cod postal: 450122, Romania, Tel. +40 260612124, Email: [email protected], Fax: +40 1260660152
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
10.05.2012 09:01
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer