Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitia de registre de acte de stare civila


Anunt de participare numarul 94477/17.02.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
DIRECTIA PENTRU EVIDENTA PERSOANELOR SI ADMINISTRAREA BAZELOR DE DATE
Adresa postala: Sectorul 6, str. Obcina Mare nr. 2., Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 061591, Romania, Punct(e) de contact: Constantin-Daniel Stefan, Tel.021/413.55.59, In atentia: Marin Oana Alina, Email: [email protected], Fax: 021/413.55.59, Adresa internet (URL): www.evidentapersoanelor.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Ordine si siguranta publica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitia de registre de acte de stare civila
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Str. Obcina Mare nr. 2, sector 6, Bucuresti
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 24 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 91, 500 si 330, 990RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: cel putin un contract subsecvent, in functie de necesitatile obiective de produse si de frecventa alocarii fondurilor financiare de la bugetul de stat
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitia de registre de acte de stare civila
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
22810000-1 - Registre din hartie sau din carton (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
D.E.P.A.B.D. estimeaza ca va achizitiona in baza acordului-cadru, in functie de necesitatile obiective si de resursele financiare alocate de la bugetul de stat, urmatoarele materiale:
- cantitati minime: 2.500 registre acte de nastere, 1.500 registre acte de casatorie, 1.500 registre acte de deces;
- cantitati maxime: 8.000 registre acte de nastere, 6.000 registre acte de casatorie, 6.000 registre acte de deces
Valoarea estimata fara TVA: intre 91, 500 si 330, 990RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
- garantia de participare in valoare de 6.619, 80 lei, - garantia de buna executie in cuantum de 7% din valoarea, fara TVA, a contractului subsecvent
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
- finantare de la bugetul de stat, - plata prin ordin de plata.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Operatorii economici se pot asocia, asociere care va fi legalizata numai in cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Declaratia privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006,
- Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006,
- Certificat de atestare fiscala privind obligatiile de plata catre bugetul general consolidat, eliberat de Ministerul Finantelor Directia Generala a Finantelor Publice si Controlului Financiar de Stat a municipiului Bucuresti (sau din teritoriu) din care sa rezulte ca societatea nu are debite la data de 28.02.2010,
- Certificat fiscal privind impozitele si taxele locale, eliberat de Directia de impozite si taxe a primariei, din care sa rezulte ca societatea nu are debite la data de 28.02.2010,
- Certificat de inregistrare emis de Oficiul Registrului Comertului din cadrul Ministerului Justitiei,
- Certificat constatator emis, cu cel mult 60 de zile inainte de data depunerii ofertelor, de catre Oficiul Registrului Comertului din cadrul Ministerului Justitiei.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Bilant contabil la data de 31.12.2007, 31.12.2008 si alte situatii financiare la 31.12.2009,
- Fisa de informatii generale care contine cifra medie anuala de afaceri, pe ultimii 3 ani.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Ofertantul trebuie sa prezinte realizarea unei cifre medii anuale de afaceri, pe ultimii 3 ani, egala sau mai mare de 330.990, 00 lei, echivalentul a 80.450, 63 euro.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Fisa de informatii privind experienta similara,
- Declaratie privind lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani,
- Declaratie referitoare la dotarile specifice: utilaje, echipament tehnic, mijloace de transport, laboratoare si alte mijloace fixe, pe care ofertantulse angajeaza sa le utilizeze pentru indeplinirea obiectului contractelor subsecvente la acordul-cadru,
- Declaratie privind numarul mediu al personalului angajat in ultimele 12 luni: personal de specialitate, numarul si pregatirea cadrelor de conducere, precum si persoanele responsabile direct de indeplinirea contractului,
- Document emis de un organism acreditat care confirma certificarea sistemului calitatii detinut de producatorul de hartie - standard international ISO 9001/2000, sau echivalent,
- Document emis de un organism acreditat care confirma certificarea sistemului calitatii detinut de ofertant - standard international ISO 9001/2000 sau echivalent,
- Raport de incercari pentru atestarea caracteristicilor hartiei.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Operatorul economic trebuie sa faca dovada ca a incheiat cel putin un contract de furnizare a unor produse similare, in ultimii 3 ani (01.01.2007 31.12.2009). In acest scop va prezenta o copie a contractului de furnizare respectiv.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Informatii suplimentare sunt cuprinse in documentatia de atribuire, la pct. III din Fisa de date a achizitiei.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
2149225
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 09.03.2010 23:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
10.03.2010 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 23.04.2010
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 10.03.2010 10:30
Locul: Sediul autoritatii contractante din Str. Obcina Mare nr. 2, sector 6, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
- persoanele delegate, in baza unei imputerniciri scrise, inregistrata, semnata si stampilata de conducerea societatii ofertante; - comisia de evaluare desemnata din partea autoritatii contractante.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/310.46.41, Fax: 021/310.46.42, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala: Splaiul Independentei nr. 5, sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Tel.021/311.80.90, Fax: 021/311.80.95
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta de catre contestator despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic al D.E.P.A.B.D.
Adresa postala: Str. Obcina Mare nr. 2, sector 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 061593, Romania, Tel.021/440.30.74, Email: [email protected]
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
17.02.2010 14:40
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer