Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitia de registre de acte de stare civila, carnete de certificate de stare civila si carnete de carti de identitate provizorii


Anunt de participare numarul 100668/21.05.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
DIRECTIA PENTRU EVIDENTA PERSOANELOR SI ADMINISTRAREA BAZELOR DE DATE
Adresa postala:  Sectorul 6, str. Obcina Mare nr. 2., Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  061591, Romania, Punct(e) de contact:  Marin Oana Alina, Tel. 021/413.55.59, In atentia:  Gheorghe Arthur Petrusel, Email:  [email protected], Fax:  021/413.55.59, Adresa internet (URL):  www.evidentapersoanelor.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Ordine si siguranta publica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitia de registre de acte de stare civila, carnete de certificate de stare civila si carnete de carti de identitate provizorii
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Directia pentru Evidenta Persoanelor si Administrarea Bazelor de Date, Bucuresti, str. Obcina Mare nr. 2, sector 6, cod postal 061593
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu maxim 3 agenti economici
Durata acordului-cadru: 24 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 354, 870 si 1, 530, 750RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Contractele subsecvente se vor atribui in functie de necesitatile obiective de produse si de frecventa alocarii fondurilor financiare de la bugetul de stat.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitia de registre de acte de stare civila a 50, 100, 200 file, carnete de certificate de stare civila a 25 file si carnete de carti de identitate provizorii a 25 file.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
22450000-9 - Imprimate nefalsificabile (Rev.2)
22810000-1-Registre din hartie sau din carton (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
D.E.P.A.B.D. estimeaza ca va achizitiona, in baza acordului cadru, urmatoarele cantitati maxime de produse: 1.registre de acte de stare civila: nastere - 8000 buc, casatorie - 6000 buc, deces - 6000 buc; 2.carnete de certificate de stare civila: nastere - 100000 buc, casatorie - 50000 buc, deces - 50000 buc; 3.carnete de carti de identitate provizorii: 20000 buc
Valoarea estimata fara TVA: intre 354, 870 si 1, 530, 750RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
- garantie de participare la procedura: 5957.25 lei - Lot I, 16245 lei - Lot II, 759 lei - Lot III; - garantie de buna executie, respectiv 7% din valoarea fiecarui contract subsecvent, fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
bugetul de stat. Plata se face prin ordin de plata, in perioada 24-31 a fiecarei luni, conform prev. art. 36 din OUG nr. 34/2009 cu privire la reglementarea unor masuri financiar-fiscale
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Operatorii se pot asocia, asociere care va fi legalizata numai in cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1) Declaratia privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006, conform Formularului 1
2) Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006, conform Formularului 2
3) Certificat de atestare fiscala privind obligatiile de plata catre bugetul general consolidat, eliberat de Ministerul Finantelor
4) Certificat fiscal privind impozitele si taxele locale, eliberat de Directia de impozite si taxe a primariei
5) Certificat de inregistrare emis de Oficiul Registrului Comertului din cadrul Ministerului Justitiei
6) Certificat constatator emis, cu cel mult 60 de zile inainte de data depunerii ofertelor, de catre Oficiul Registrului Comertului din cadrul Ministerului Justitiei
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
7) Situatiile financiare din anii precedenti, vizate si inregistrate de organele competente:
Ofertantii vor prezenta copii ale situatiilor financiare (Bilant contabil) la data de: 31.12.2007, 31.12.2008 si31.12.2009 (alte situatii financiare)
8) Fisa de informatii generale conform Formularului 3.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Ofertantul trebuie sa prezinte realizarea unei cifre medii anuale de afaceri, pe ultimii 3 ani, egala sau mai mare de 109790 lei - Lot 1, 234960 lei - Lot 2, 10120 lei - Lot 3.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
9) Fisa de informatii privind experienta similara, conform Formularului 4 si Anexa
10) Declaratie privind lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani si Anexa
11) Declaratie referitoare la dotarile specifice si Anexa
12) Declaratie privind numarul mediu al personalului angajat si al cadrelor de conducere si Anexa
13) Certificarea sistemului calitatii de catre producatorul de hartie si cerneala
14) Certificarea sistemului calitatii de catre ofertant
15) Rapoarte de incercari pentru cele 3 tipuri de hartie emise de laboratoare autorizate
16) Fise tehnice pentru cerneala, conform documentatiei de atribuire
17) Mostre
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
pentru pct. 9): ofertantul trebuie sa faca dovada ca a ?heiat cel putin un contract de furnizare a unor produse similare, ?ultimii 3 ani (01.01.2007 – 31.12.2009)Pentru pct.17) ofertantii vor prezenta mostre ale produselor, dupa cum urmeaza: pentru Lotul I: - un registru de acte de nastere a 50 file;
- un registru de acte de casatorie a 100 file;
- un registru de acte de deces a 200 file;pentru Lotul II: - un carnet de certificate de nastere a 25 file;
- un carnet de certificate de casatorie a 25 file;
- un carnet de certificate de deces a 25 file;pentru Lotul III: - un carnet de carti de identitate provizorii a 25 file.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Da. Informatii suplimentare in Documentatia de atribuire atasata prezentului anunt, la pct III, sectiunea "Informatii privind desfasurarea procedurii de atribuire", pct. b).
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
2149511/12.05.2010
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 05.07.2010 23:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
06.07.2010 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 06.07.2010 11:00
Locul: Sediul autoritatii contractante din Str. Obcina Mare nr. 2, sector 6, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
- persoanele delegate, in baza unei imputerniciri scrise, inregistrata, semnata si stampilata de conducerea societatii ofertante; - comisia de evaluare desemnata din partea autoritatii contractante
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  str. Stavropoleos nr. 6, Sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021/310.46.41, Email:  [email protected], Fax:  021/310.46.42, Adresa internet (URL):  http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala:  Splaiul Independentei nr. 5, sector 4, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  010873, Romania, Tel. 021-319.51.80/ 81, Fax:  021-319.16.49
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
- 10 zile, incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic din D.E.P.A.B.D.
Adresa postala:  Str. Obcina Mare nr. 2, sector 6, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  061593, Romania, Tel. 021.440.30.74, Email:  [email protected], Adresa internet (URL):  www.evidentapersoanelor.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
20.05.2010 15:44
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer