Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitia de registre de acte de stare civila (nastere, casatorie, deces)


Anunt de participare numarul 145859/20.08.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
DIRECTIA PENTRU EVIDENTA PERSOANELOR SI ADMINISTRAREA BAZELOR DE DATE
Adresa postala: Sectorul 6, str. Obcina Mare nr. 2., Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 061591, Romania, Punct(e) de contact: Alexandru Maria, Tel. +40 214135559, Email: [email protected], Fax: +40 214135559, Adresa internet (URL): Bucuresti Sectorul 6, str. Obcina Mare nr. 2., Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Ordine si siguranta publica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitia de registre de acte de stare civila (nastere, casatorie, deces)
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: sediul autoritatii contractante, Bucuresti, str. Obcina Mare nr. 2 sector 6
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu maxim 3 agenti economici
Durata acordului-cadru: 24 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 427, 200 si 1, 576, 000RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: anual, cel putin un contract subsecvent, valoarea estimata a celui mai mare contract subsecvent, fara TVA: 427200 lei
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitia de registre de acte de stare civila (nastere, casatorie, deces) necesare pentru desfasurarea in bune conditii a activitatilor de stare civila, conform cerintelor din caietul de sarcini.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
22810000-1 - Registre din hartie sau din carton (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitatea estimata a acordului-cadruminimum 9.900 / maximum 36.000 buc., din care:
-registre de acte de stare civila (nastere, casatorie, deces) de 50 file = 4.800 / 16.000 buc.
-registre de acte de stare civila (nastere, casatorie, deces) de 100 file = 3.000 / 12.000 buc.
-registre de acte de stare civila (nastere, casatorie, deces) de 200 file = 2.100 / 8.000 buc.Cantitatea estimata a unui contract subsecventminimum 4.950 buc. ? maximum 9.900 buc. (conform art. 66 lit. f) din H.G. nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare).
- registre de acte de stare civila (nastere, casatorie, deces) de 50 file = 2.400/4.800 buc.
- registre de acte de stare civila (nastere, casatorie, deces) de 100 file = 1.500/3.000 buc.
- registre de acte de stare civila (nastere, casatorie, deces) de 200 file = 1.050/2.100 buc.
Valoarea estimata fara TVA: intre 427, 200 si 1, 576, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
valoare: 31.500 lei (in situatia in care ofertantii constituie garantia in alta moneda decat RON, echivalenta se va realiza la cursul B.N.R. valabil cu 5 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor). Valabilitate: 90 de zile calendaristice de la data limita de depunere a ofertelor. Daca ofertantul isi extinde perioada de valabilitate a ofertei, valabilitatea garantiei va fi prelungitain mod corespunzator. Cuantum: 2% din valoarea contractului fara T.V.A. sau 1% daca ofertantul face dovada ca se incadreaza in categoria I.M.M. Declaratia se va completa/prezenta in original (conform modelului din Anexa nr. 1 la Legea nr. 346/2004. Forma de constituire: a) instrument de garantare emis in conditiile legii, de o societate bancara ori de o societate de asigurari, in conformitate cu Formularul nr. 13; b) virament bancar (se va utiliza contul: RO47TREZ7065005XXX008549 deschis la Trez. Sector 6 Bucuresti, cod fiscal 26362870). Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei (in cuantum/forma/perioada de valabilitate solicitate in DA), vor fi respinse conform dispozitiilor art. 33 alin. (3) lit. b) din H.G. nr. 925/2006. Originalul scrisorii de garantie sau dovada constituirii garantiei se vadepune in plic separat, la sediul A.C., impreuna cu oferta.Garantia poate fi executata de catre A.C. cf. prev. legale aplicabile, iar eliberarea acesteia se realizeaza cf. art. 88 din H.G. nr. 925/2006. Daca CNSC respinge pe fond contestatia/contestatorul renunta la contestatie, AC va retine din garantia de participare suma de 5.355, 99 lei (1.576.000-420.001=1.155.999; 1.155.999*0, 1%=1.155, 99; 1.155, 99+4.200=5.355, 99), conf. art. 278^1 lit. b) din O.U.G. nr. 34/2006. Cuantumul garantiei de buna executie se constituie in procent de 10% din valoarea contractului fara T.V.A. sau in procent de 5% in situatia in care furnizorul face dovada ca se incadreaza in categoria IMM, in baza art.16 alin. (2) din Legea nr. 346/2004. Conform prevederilor art. 90 alin. (1) coroborat cu art. 86 alin. (2) ? (4) din H.G. nr. 925/2006, garantia de buna executie se poate constitui prin orice instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se va prezenta in original, conform Formularului nr. 11.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta 1: Ofertantul trebuie sa depuna, in original, Formularul 1 - Declaratie privind calitatea de participant la procedura (ofertant/ ofertant asociat, subcontractant).Cerinta 2: Ofertantul trebuie sa depuna, in original, Formularul 2 - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G.nr. 34/2006 (ofertant/ ofertant asociat, tert sustinator).
Cerinta 3: Ofertantul trebuie sa depuna, in original, Formularul3- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G.nr. 34/2006 (ofertant/ ofertant asociat, tert sustinator).
Cerinta 4: Ofertantul trebuie sa depuna Certificatul de atestare fiscalaprivind plata obligatiilor la bugetul de stat sau echivalent, (in original/copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, eliberat de organul de administrare fiscala al UAT de pe raza careia societatea isi are sediul social. Din continutul certificatului trebuie sa reiasa situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele(ofertant/ ofertant asociat).
Cerinta 5: Ofertantul trebuie sa depuna Certificatul privind plata impozitelor si taxelor locale sau echivalent (in original/copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?). Din continutul certificatului trebuie sa reiasa situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele(ofertant/ ofertant asociat).
Cerinta 6: Ofertantul trebuie sa depuna, in original, Formularul12- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G.nr. 34/2006 (ofertant/ ofertant asociat, subcontractant, tert sustinator).
Persoane cu functii de decizie:
BABAFLORIN-DUMITRU ? Imputernicit Director.
CUSAGINA-LAURA ? Imputernicit Director Adjunct.SALAJAN RADU-DORU-IOAN - Imputernicit Director Adjunct.MANESCU OVIDIU-DANIEL ? Contabil Sef.
BADEA EMANOIL ? Imputernicit sef Serviciu Juridic si Secretariat.
ALEXANDRU MARIA ? Sef Birou Achizitii.
TAPIRDEA DOINA MARIA ? Sef Serviciu Coordonare Stare Civila
ZEMBA CRISTINA MIHAELA ? Sef Serviciu Logistic.
Cerinta 7: Ofertantul trebuie sa depuna, in original, Formularulnr. 4- Certificat de participare la procedura cu oferta independenta (ofertant/ ofertant asociat).
Se pot prezenta si orice alte acte doveditoare (certificate) echivalente in conditiile art. 182 din O.U.G. nr. 34/2006. Cerinta: Ofertantul trebuie sa depuna Certificatul constatator eliberat de Ministerul Justitiei ? O.N.R.C. sau echivalent (original/ copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?). Informatiile cuprinse in certificat trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor. Din continutul certificatului trebuie sa rezulte numele complet, sediul, persoanele autorizate, obiectul de activitate, respectiv comertul/vanzarea produselor care constituie obiectul prezentei proceduri de atribuire (ofertant/ ofertant asociat). Ofertantii clasati pe primele 3 locuri trebuie sa prezinte certificatul in original/copie legalizata, inainte de data intocmirii raportului procedurii de atribuire.Se pot prezenta si orice alte acte doveditoare (certificate echivalente), conform dispozitiilor art. 183 din O.U.G. nr. 34/2006.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta 1: Declaratie privind cifra globala de afaceri pe ultimii 3 ani financiari incheiati
(ofertant/ ofertant asociat).Cerinta 2: Bilanturi contabile pe ultimii 3 ani financiari incheiati.
(ofertant/ ofertant asociat).
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Ofertantul trebuie sa depuna, in original, Formularul 5 si sa faca dovada realizarii cifrei de afaceri globala pe ultimii 3 ani financiari incheiati de cel putin 854.400lei, fara T.V.A. (valoarea estimata a celui mai mare contract subsecvent ce urmeaza a fi atribuit multiplicata cu 2).Pentru I.M.M., cifra se considera indeplinita daca reprezinta 50% din cuantum.Pentru echivalenta lei/euro se va avea in vedere cursul mediu anual comunicat de B.N.R. pentru fiecare an in parte.In cazul unei asocieri, cerinta se considera indeplinita in mod cumulativ.Ofertantul trebuie sa depuna Bilanturi contabile pe ultimii 3 ani financiari incheiati (in original/copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?).In cazul unei asocieri, cerinta va fi indeplinita de toti membrii asocierii.Se pot prezenta si orice alte acte doveditoare, conform dispozitiilor art. 185 din O.U.G. nr. 34/2006.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta 1:
Ofertantul trebuie sa depuna, in original, Formularul6 -Lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati, prin raportare la data limita de depunere a ofertelor (ofertant/ofertant asociat).Cerinta 2:
Ofertantul trebuie sa depuna, in original, Formularul6A ? Experienta similara (ofertant/ofertant asociat).
Livrarile de produse se confirma prin prezentarea a cel putin unui document/ contract/proces-verbal de receptie, prin care sa se confirme livrarea de produse similare a carui valoare sa fie de minim 427200 lei, reprezentand valoarea celui mai mare contract subsecvent ce se estimeaza a fi atribuit in baza acordului cadru.
Cerinta 3:
Ofertantul trebuie sa depuna pana la data limita de depunere a ofertelor mostre ale produselor ofertate, respectiv:
a) 2 (doua) registre de acte de nastere a cate 50 file, din care:
- un registru completat conform Anexei 1A la Legea nr. 119/16.10.1996, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare (pentru inregistrarea persoanelor nascute in Romania).
-un registru completat conform Anexei 2A la Legea nr. 119/16.10.1996, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare (pentru inregistrarea persoanelor nascute in strainatate).
b) 2 (doua) registre de acte de casatorie a cate 100 file, din care:
- un registru completat conform Anexei 1B la Legea nr. 119/16.10.1996, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare (pentru inregistrarea persoanelor nascute in Romania).
-un registru completat conform Anexei 2B la Legea nr. 119/16.10.1996, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare (pentru inregistrarea persoanelor nascute in strainatate).
c) 2 (doua) registre de acte de deces a cate 200 file, din care:
- un registru completat conform Anexei 1C la Legea nr. 119/16.10.1996, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare (pentru inregistrarea persoanelor nascute in Romania).
- un registru completat conform Anexei 2C la Legea nr. 119/16.10.1996, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare (pentru inregistrarea persoanelor nascute in strainatate).
(ofertant/ ofertant asociat).
Cerinta 4: Mostrele vor fi insotite de certificate sau alte documente emise organisme abilitate care sa ateste conformitatea produselor, identificata clar, prin referire la specificatiile tehnice prevazute la pct. V din caietul de sarcini (in original/copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?).
Cerinta 5:
Informatii privind partea din contract pe care ofertantul are, eventual, intentia sa o subcontracteze (ofertant/ofertant asociat).Cerinta 6:
Informatii privind asocierea (ofertant/ofertant asociat).
Cerinta:
Certificat emis de un organism independent, prin care se atesta faptul ca ofertantul respecta standardele de asigurare a calitatii(ofertant/ ofertant asociat).
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Pentru echivalenta lei/euro se va avea in vedere cursul mediu anual comunicat de B.N.R. pentru fiecare an in parte.Livrarile de produse se confirma prin prezentarea unui document/ contract/proces-verbal de receptie, emis sau contrasemnat de o autoritate ori de catre clientul beneficiar.In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, op. ec. nu are posibilitatea obtinerii unui doc/contr/pv rec din partea acestuia, demonstrarea livrarilor de prod se real printr-o declaratie a op ec (cf art 188 alin (1) din OUG 34/2006.Mostrele se prezinta personalizat, astfel: denumire ofertant, semnatura, data si stampila.Mostrele produselor trebuie sa indeplineasca toate cerintele solicitate de autoritatea contractanta, la pct. V si pct. VI din caietul de sarcini.Ofertantul trebuie sa depuna pana la data limita de depunere a ofertelor un Raport de incercari pentru hartia din care sunt confectionate actele de stare civila, emis de un laborator neutru, acreditat.In cazul subcontractarii, ofertantul trebuie sa depuna: - Declaratia privind calitatea de participant la procedura (Formularul nr. 1);
- Lista cu subcontractantii (Formularului nr. 14), - Formularul nr. 12 ? Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006, in conformitate cu art. 45 din OUG nr. 34/2006: (1) Fara a i se diminua raspunderea in ceea ce priveste modul de indeplinire a viitorului contract de achizitie publica, ofertantul are dreptul de a include in propunerea tehnica posibilitatea de a subcontracta o parte din contractul respectiv.(2) In cazul in care autoritatea contractanta solicita, ofertantul are obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi.In cazul unei asocieri, ofertantul trebuie sa depuna: - Acordul de asociere, - Declaratia de asociere, prin care se obliga ca in cazul in care oferta sa este declarata castigatoare va legaliza asocierea, iar contractul de asociere legalizat va fi prezentat Autoritatii contractante, inainte de data semnarii acordului-cadru, - Lista cuprinzand asociatii (Formularul nr. 15), - Imputernicire scrisa din partea reprezentantului legal al societatii (mandatat sa reprezinte si sa semneze asocierea, in calitate de lider) (Formularul nr. 9 si Formularul nr. 9^1), - Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006 (Formularul nr. 12).In cazul unei asocieri, cerintele se vor considera indeplinite in mod cumulativ.Cerinte obligatorii: Ofertantul trebuie sa prezinte certificatul privind sistemul de management al calitatii ISO 9001:2008 sau echivalent, emis de un organism abilitat in domeniu, care trebuie sa fie in termen de valabilitate la data limita de depunere a ofertelor (original/ copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?).In cazul unei asocieri, cerinta va fi indeplinita de toti membri asocierii.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
1.Informatii suplimentare despre LE: elementul ofertei care urmeaza sa faca obiectul procesului de reofertare: Pretul; eventuale limite ale valorilor pana la care pretul poate fi imbunatatit: NU exista limite. 2. Informatii puse la dispozitia ofertantilor in cursul LE de catre sistemul informatic: existenta de preturi sau valori noi prezentate in cadrul LE; numarul participantilor la LE; clasament. 3. Alte informatii: * inainte de lansarea LE, AC va realiza o evaluare initiala integrala a ofertelor, cf criteriului de atribuire stabilit in D.A.; * in vederea realizarii etapei electronice, AC va introduce in SEAP informatii solicitate automat de sistem; * AC va invita toti ofertantii care au depus oferte admisibile sa prezinte preturi noi. Invitatia de participare si notificarile de incepere a LE vor fi generate si transmise automat de catre sistem la adresa de posta electronica (e-mail) inregistrata in sistem ca adresa de contact si vor fi disponibile in sectiunea ?Notificari de sistem?. 4. Conditiile in care ofertantii vor avea dreptul sa liciteze: **in cadrul LE ofertantii participanti nu pot decat sa imbunatateasca ofertele financiare (sa diminueze pretul, fara T.V.A.) depuse anterior organizarii acestei faze; **LE se va finaliza dupa desfasurarea rundei nr.1 a LE; **in cazul in care ofertantul, declarat admis si inscris in SEAP, nu modifica in cadrul fazei de LE elementele care fac obiectul procesului de reofertare, la stabilirea clasamentului final este luata in considerare oferta depusa de catre acesta anterior desfasurarii acestei faze, care a fost introdusa in SEAP de AC; **Numarul de runde: 1 (una); **LE va incepe la 2 (doua) zile lucratoare de la transmiterea invitatiei; **Durata unei runde: 1 (una) zi. 5. Informatii privind echipamentul electronic folosit, conditiile tehnice si modalitatile concrete de realizare a conectarii: in vederea participarii la LE operatorii economici trebuie sa fie inregistrati online si sa detina certificat digital valid pentru acces in sistem.6. AC va atribui acordul-cadru de furnizare pe baza rezultatului obtinut in urma finalizarii LE, asa cum stabilesc dispozitiile art. 200 si art. 169 alin. (2) din O.U.G. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. 7. Dupa incheierea LE, AC va solicita ofertantilor clasati pe primele 3 (trei) locuri, conform clasamentului afisat de operatorul SEAP, sa transmita Formularul de oferta nr. 8 si Centralizatorul de preturi (Formularul nr. 8A), completate cu noile valori rezultate in urma procesului de reofertare electronica. 8. In cazul in care, dupa finalizarea etapei finale de LE, vor exista oferte care se claseaza pe unul din primele 3 locuri cu preturi egale, autoritatea contractanta va solicita operatorilor economici in cauza, noi propuneri financiare care se vor depune in plic inchis la sediul AC, cu precizarea ca, la reofertare, pretul nu poate fi imbunatatit decat pana la nivelul pretului ofertat de operatorul clasat pe locul anterior.Informatii disponibile pentru conectare si inregistrare la: http: //www.e-licitatie.ro/Public/Common/Static.aspx?f=InregistrareOF.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
3764829/23.07.2013
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 04.10.2013 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
07.10.2013 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 07.10.2013 12:00
Locul: Bucuresti, str. Obcina Mare nr. 2, sectorul 6
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii operatorilor economici (se recomanda ca nr. acestora sa nu fie mai mare de 2), reprezentantii comisiei de evaluare, reprezentantii U.C.V.A.P./C.V.A.P. (dupa caz).
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
1. In cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara, precum si capacitatea tehnica si profesionala invocand sustinerea acordata de catre un tert, acesta trebuie sa prezinte un angajament ferm, documentele prevazute la art. 186 si art. 190 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, precum si Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din acelasi act normativ (Formularul nr. 12).Din continutul angajamentului trebuie sa reiasa ca tertul sustinator va pune la dispozitia ofertantului resursele financiare, tehnice si profesionale de referinta. Persoana care asigura sustinerea financiara, tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatiile care determina excluderea din procedura de achizitie (Formularul nr. 2 si Formularul nr. 3), conform prevederilor art.180 si art.181 lit. a), c^1 si d) din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.2. Toate certificatele/documentele/formularele trebuie sa fie prezentate in forma solicitata de autoritatea contractanta, in prezenta Fisa de date a achizitiei.3. Autoritate contractanta asigura operatorilor economici posibilitatea vizionarii registrelor de acte de stare civila la sediul Directiei pentru Evidenta Persoanelor si Administrarea Bazelor de Date din Bucuresti, str. Obcina Mare nr. 2, sector 6, incepand cu data publicarii anuntului de participare si pana la data limita de depunere a ofertelor, luni-joi 08:30-16:00; vineri orele 08:30-13:00.Persoana desemnata trebuie sa prezinte o imputernicire scrisa din partea reprezentantului legal autorizat al operatorului economic.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenul de utilizare a caii de atac este de 10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal, conform dispozitiilor art. 256^2 din OUG 34/2006.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SERVICIUL JURIDIC SI SECRETARIAT
Adresa postala: Str. Obcina Mare nr. 2, sector 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 061591, Romania, Tel. +04 0214403074, Email: [email protected], Fax: +04 0214135049, Adresa internet (URL): http: //depabd.mai.gov.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
14.08.2013 14:31
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer