Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitia de separatori, reductori de curent si tensiune


Anunt de participare (utilitati) numarul 59673/24.07.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
FILIALA PENTRU REPARATII SI SERVICIIHIDROSERV CLUJ S.A.
Adresa postala: STR. TABEREI, NR. 1A, JUDETUL CLUJ, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400512, Romania, Punct(e) de contact: ADRIAN MIC, Tel.0264 207704, In atentia: ING. UNGUREAN NICOLAE, Email: [email protected], Fax: 0264 426736, Adresa internet (URL): www.hidroservcj.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Electricitate
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Achizitia de separatori, reductori de curent si tensiune
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: S.C. HIDROSERV S.A. CLUJ, STR. TABEREI NR. 1A
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
ACHIZITIE REDUCTORI DE CURENT SI TENSIUNE - 24 BUC
ACHIZITIE SEPARATORI - 12 BUC.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
31214110-3 - Separatoare (Rev.1)
31172000-2-Transformatoare de tensiune (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Reductori de tensiune si curent - 24 buc.
Separatori - 12 buc.
Valoarea estimata fara TVA: intre 1, 155, 000 si 1, 400, 000RON
II.2.2) Optiuni
Da
FURNIZARE Reductori de tensiune si curent- TRIM IV 2008FURNIZARE Separatori TRIM I - II 2009
Calendarul provizoriu de aplicare a optiunilor: 8 luni incepand de la data atribuirii contractului
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 15.09.2008 pana la 15.05.2009
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie participare 14.000 lei, astfel: Lot1-8.000lei, lot2-6.000lei; (1/2 pt. IMM-uri)Garantie de buna executie 5% din valoarea fara T.V.A. a contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere. Se solicita legalizarea asocierii pentru grupul de operatori, numai daca oferta comuna este stabilita castigatoare.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cazier judiciar sau declaratie privind eligibilitatea (formular A, Ord ANRMAP 155/2006); Certificat emis de Registrul Comertului, si formular B din Ord. 155 al ANRMAP (neincadrarea in art.181/OUG 34/2006); Comfirmarea platii taxelor locale si a impozitelor la bugetul consolidat, valabile la data deschiderii ofertelor;persoane fizice/ juridice romane-Certificat emis de Oficiul Registrul Comertului de pe langa tribunalele teritoriale (inregistrarea, obiectul de activitate).
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
LOT 1 SI LOT 2 - Bilantul contabil la data de 31.12.2007 - vizat si inregistrat de organele competente ; Cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani: LOT 1 - valoare minima impusa 2.000.000 lei (1.000.000 lei pentru IMM-uri)
LOT 2 - valoare minima impusa 1.000.000 lei (500.000 lei pentru IMM-uri);LOT 1 SI LOT 2 Indicatorul procentual al lichiditatii generale mai mare de 100 %;
LOT 1 SI LOT 2 Indicatorul procentual al solvabilitatii patrimoniale mai mare de 30 %.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
LOT 1 SI LOT 2 - Fisa privind informatii generale, Autorizatie de livrare a produselor, Fisa privind experienta similara;(min 3 contracte/min 3 recomandari din partea altor beneficiari care sa precizeze moidul de indeplinire a obligatiilor contractuale), Certificat in domeniul calitatii conform standardului in vigoare SR EN ISO 9001:2001 pentru producator
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 29.08.2008 15:00
Documente de plata: DA
Pretul: 300 RON
Conditii si modalitate de plata: Documentatia de atribuire se poate obtine in baza unei solicitari scrise si se achita cu numerar depus la casieria S.C. Hidroserv S.A. Cluj, OP.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
04.09.2008 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 04.09.2008 12:00
Locul: S.C. HIDROSERV S.A. CLUJ - Str. Taberei nr. 1 A
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare, reprezentanti UCVAP si imputerniciti ai operatorilor economici.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Strada Stavropoleos, nr.6, sector 30213104642, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030064, Romania, Email: [email protected], Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Cluj
Adresa postala: P-ta Stefan cel Marenr.1, Localitatea: Cluj Napoca, Cod postal: 400133, Romania, Tel.0264-431063
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
OUG 34/2006, art.272(2) in termen de cel mult 5 zile de la data luarii la cunostinta de catre contestator despre un act al autoritatii contractante pe care acesta il considera nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
S.L.U.R. - Birou Achizitii Publice
Adresa postala: Str. Taberei nr. 1 A, Localitatea: CLUJ NAPOCA, Cod postal: 400512, Romania, Tel.0264-207767, Email: [email protected], Fax: 0264-426736, Adresa internet (URL): www.hidroservcj.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
24.07.2008 14:45
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer