Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitia de service pentru cluster cu doua noduri IBM P520


Anunt de participare numarul 144767/04.07.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
DIRECTIA PENTRU EVIDENTA PERSOANELOR SI ADMINISTRAREA BAZELOR DE DATE
Adresa postala: Sectorul 6, str. Obcina Mare nr. 2., Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 061591, Romania, Punct(e) de contact: Alexandru Maria, Tel. +40 214135559, In atentia: Pripon Marian-Florin, Email: [email protected], Fax: +40 214135559, Adresa internet (URL): http: //depabd.mai.gov.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Ordine si siguranta publica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitia de service pentru cluster cu doua noduri IBM P520
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
Locul principal de prestare: Bucuresti, str. Obcina Mare nr. 2, sectorul 6
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Da
Cu reluarea competitiei in SEAP: Da
Acord-cadru cu maxim 3 agenti economici
Durata acordului-cadru: 28 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 17, 700 si 495, 600RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Frecventa incheierii contractelor subsecvente: anual (un contract subsecvent in anul 2013 si cel putin un contract in anul 2014)
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitia de service pentru clusterul cu doua noduri IBM P520, respectiv mentenanta pentru toate componentele hardware, cat si pentru toate produsele software licentiate si instalate, conform cerintelor din Caietul de sarcini.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
50312110-9 - Intretinerea unitatilor centrale de procesare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
1. Cantitatea estimata a acordului ? cadru: minim 1 serviciu - maxim 28 servicii, conform dispozitiilorart. 66 lit. e) din H.G. nr. 925/2006), cu modificarile si completarile ulterioare.
2. Cantitatea estimata a unui contract subsecvent: minim 1 serviciu ? maxim 8 servicii, conform dispozitiilor art. 66 lit. f) din H.G. nr. 925/2006.
3. Valoarea celui mai mare contract subsecvent: 141.600 lei, fara T.V.A.
Valoarea estimata fara TVA: intre 17, 700 si 495, 600RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
28 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Valoare: 9900 lei (in situatia in care ofertantii constituie garantia in alta moneda decat RON, echivalenta se va realiza la cursul BNR valabil cu 5 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor). Perioada de valabilitate: 90 de zile calendaristice de data limita de depunere a ofertelor. AC poate solicita extinderea perioadei de valabilitate a ofertei; in acest caz garantia va fi prelungita in mod corespunzator. Cuantum: 2% din valoarea contractului fara TVA/1% daca ofertantul se incadreaza in categoria IMM (reducere se aplica daca se face dovada incadrarii in IMM). Declaratia privind incadrarea in IMM completeaza/prezenta in original (cf model prev in Anexa 1 la Lg nr 346/2004). Forma de constituire: a)instrument de garantare emis in cond lg, de o societate bancara ori de o societate de asigurari, in conformitate cu Formular 13. b)virament bancar (in contul: RO47TREZ7065005XXX008549 deschis la Trez Sect 6 Buc, CUI 26362870). Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei (cuantum/forma/perioada de valabilitate solicitate in DA), vor fi respinse cf art 33 alin. (3) lit. b) din HG nr 925/2006.Garantia se va depune in plic separat, la sediul AC. Garantia poate fi executata de catre AC cf prev legale aplicabile achizitiilor publice/eliberarea acesteia se realiz cf art 88 din HG nr 925/2006.In masura in care CNSC respinge pe fond contestatia/contestatorul renunta la contestatie, AC va retine din garantie suma de 4275, 59 lei (495.600-420.001=75.599;75.599*0, 1%=75, 59; 75, 59+4.200=4.275, 59), cf art 278^1 lit b din OUG nr 34/2006. Garantia de buna executie se constituie in procent de 10% din valoarea contract fara TVA/ 5% din daca prestatorul face dovada ca se incadreaza in categoria IMM, in baza art16 alin (2) din LG nr. 346/2004. Cf art 90 si art. 86 din HG nr 925/2006, garantia se constituie: a)prin orice instrument de garantare emis cf legii, de o societate bancara/societate de asigurari, care se va prezenta cf Formular 11, in original; b)prin depunerea unei sume de bani la casieria situata la sediul D.E.P.A.B.D., c art 90 alin (2) din HG nr 925/2006.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1: Ofertantul trebuie sa completeze si sa depuna, in original, Formularul nr. 1. -Declaratie privind calitatea de participant la procedura (ofertant/ ofertant asociat, subcontractant). Cerinta nr. 2: Ofertantul trebuie sa completeze si sa depuna, in original, Formularul nr. 2.-Declaratie privind neincad. in prev. art. 180 din O.U.G.nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare (ofertant/ ofertant asociat, tert sustinator). Cerinta nr. 3: Ofertantul trebuie sa completeze si sa depuna, in original, Formularulnr. 3. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G.nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare (ofertant/ ofertant asociat, tert sustinator). Cerinta nr. 4: Ofertantul trebuie sa depuna Certificat de atestare privind plata obligatiilor la bugetul de stat sau echivalent, eliberat de organul de administrare fiscala al UAT de pe raza careia societatea isi are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul de stat sau echivalent. Din continutul certificatului trebuie sa reiasa situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele (in original/copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?) (ofertant/ ofertant asociat). Cerinta nr. 5: Ofertantul trebuie sa depuna Certificatul privind plata impozitelor si taxelor locale sau echivalent. Din continutul certificatului trebuie sa reiasa situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele (in original/copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?) (ofertant/ ofertant asociat).Se pot prezenta si orice alte acte doveditoare (certificate) echivalente in conditiile art. 182 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Cerinta nr. 6: Ofertantul trebuie sa completeze si sa depuna, in original, Formularulnr. 12 - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G.nr. 34/2006 (ofertant/ ofertant asociat, subcontractant, tert sustinator). Persoane cu functii de decizie: BABA FLORIN-DUMITRU ? I/Director;CUSA GINA-LAURA ? I/ Director Adjunct; SALAJAN RADU-DORU-IOAN ? I/ Director Adjunct; MANESCU OVIDIU-DANIEL ? Contabil Sef;BADEA EMANOIL ? I/sef Serviciu Juridic si Secretariat ALEXANDRU MARIA ? Sef Birou Achizitii; ANDREESCU DAN ? Sef Serviciu Administrare Sisteme Informatice; OTOBACU MIHAI ? Sef Birou Inginerie de Sistem si Comunicatii. Cerinta nr. 7: Ofertantul trebuie sa completeze si sa depuna, in original, Formularulnr. 4 -Certificat de participare la procedura cu oferta independenta (ofertant/ ofertant asociat). Cerinta: Ofertantul sa depuna Certificatul constatator eliberat de Ministerul Justitiei ? O.N.R.C./ echivalent (original/ copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?). Informatiile cuprinse in certificat trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor (ofertant/ ofertant asociat). Din continutul certificatului tb sa rezulte numele complet, sediul, persoanele autorizate/administratori, precum obiectul de activitate, respectiv servicii care constituie obiectul prezentei proceduri de atribuire. Ofertantul/tii cu care se va incheia acordul-cadru trebuie sa prezinte certificatul in original/copie legalizata, inainte de data intocmirii raportului procedurii de atribuire. Se pot prezenta si orice alte acte doveditoare (certificate echivalente), cf disp art. 183 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1: Ofertantul trebuie sa completeze si sa prezinte Formularul 5 - Declaratie privind cifra globala de afaceri pe ultimii 3 (trei) ani financiari incheiati (ofertant/ ofertant asociat).Ofertantul trebuie sa faca dovada realizarii cifrei globale de afaceri pe ultimii 3 (trei) ani financiari incheiati in valoare de egala sau mai mare decat valoarea de 283.000 lei (valoarea celui mai mare contract subsecvent ce urmeaza a fi atribuit multiplicata cu 2).In cazul ofertantilor din categoria I.M.M. (conform prevederilor Legii nr. 346/2004, cu modificarile si completarile ulterioare), cifra medie de afaceri se considera indeplinita daca reprezinta 50% din cuantumul precizat.Pentru echivalenta lei/euro se va avea in vedere cursul mediu anual comunicat de B.N.R. pentru anul respectiv.
In cazul unei asocieri, cerinta se considera indeplinita in mod cumulativ.
Cerinta nr. 2: Ofertantul trebuie sa prezinte Bilanturi contabile pe ultimii 3 (trei) ani financiari incheiati. (ofertant/ ofertant asociat).In cazul unei asocieri, cerinta va fi indeplinita de toti membrii asocierii.
Se pot prezenta si orice alte acte doveditoare, conform dispozitiilor art. 184 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Ofertantul trebuie sa completeze si sa prezinte, in original, Declaratie privind cifra globala de afaceri pe ultimii 3 (trei) ani financiari incheiati - Formularul nr. 5.Ofertantul trebuie sa faca dovada realizarii cifrei globale de afaceri pe ultimii 3 (trei) ani financiari incheiati in valoare de egala sau mai mare decat valoarea de 283.000 lei (valoarea celui mai mare contract subsecvent ce urmeaza a fi atribuit multiplicata cu 2).In cazul ofertantilor din categoria I.M.M. (conform prevederilor Legii nr. 346/2004, cu modificarile si completarile ulterioare), cifra medie de afaceri se considera indeplinita daca reprezinta 50% din cuantumul precizat.Pentru echivalenta lei/euro se va avea in vedere cursul mediu anual comunicat de B.N.R. pentru anul respectiv.In cazul unei asocieri, cerinta se considera indeplinita in mod cumulativ.Ofertantul trebuie sa prezinte Bilanturi contabile pe ultimii 3 (trei) ani financiari incheiati.In cazul unei asocieri, cerinta va fi indeplinita de toti membrii asocierii.Se pot prezenta si orice alte acte doveditoare, conform dispozitiilor art. 184 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1:
Lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani (ofertant/ ofertant asociat).
Cerinta nr. 2:
Informatii referitoare la personalul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant (ofertant/ ofertant asociat).
Cerinta nr. 3:
Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului de servicii (ofertant/ ofertant asociat).
Cerinta nr. 4:
Informatii privind partea din contract pe care ofertantul are, eventual, intentia sa o subcontracteze (ofertant/ ofertant asociat).
Cerinta nr. 5.
Informatii privind asocierea.
Cerinta nr. 1: Certificatul privind sistemul de management al calitatii ISO 9001:2008 sau echivalent
(ofertant/ ofertant asociat).
Cerinta nr. 2:
Certificatul pentru sistemul de management privind securitatea informatieiISO/IEC 27001:2005 sau echivalent (ofertant/ ofertant asociat).
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Ofertantul trebuie sa completeze si sa prezinte, in original, Formularulnr. 6 si anexa la acesta.Anexa trebuie sa contina valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.Prestarile de servicii se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar.Ofertantul trebuie sa completeze si sa prezinte, in original, Formularul nr. 18 - lista cu datele de identificare ale personalului tehnic de specialitate, nominalizat in vederea indeplinirii contractului de servicii.In situatia in care personalul de specialitate nu face parte din personalul angajat al ofertantului/ ofertantului asociat persoana cooptata va semna Declaratia de disponibilitate ? Formularul nr. 20.Dovada se va face prin prezentarea unei/unui/unor: 1. Diplome de absolvire pentru studii superioare finalizate cu diploma de licenta.2. Curriculum Vitae ? Formularul nr. 19(Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita documente doveditoare pentru experienta precizata in C.V. ofertantului/tilor declarat/ti admis/si).3. Certificate/ atestate/ autorizatii pentru personalul tehnic de specialitate, prin care sa demonstreze ca acesta detine competentele necesare pentru prestarea serviciilor solicitate de autoritatea contractanta, aferente echipamentelor detaliate in caietul de sarcini (original/ copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?). Documentele trebuie sa fie in termen de valabilitate la data limita de depunere a ofertelor.In cazul unei asocieri, cerinta se considera indeplinita in mod cumulativ.Ofertantul trebuie sa prezinte: Declaratia privind calitatea de participant la procedura (Formularul nr. 1); Lista cu subcontractantii (Formularului nr. 14);Formularul nr. 12 ? Declaratie privind neincadrarea in prev art. 69^1 din OUG nr 34/2006 (in original/ copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea ?cf cu originalul?). In cazul unei asocieri, ofertantul trebuie sa prezinte: Acordul de asociere;Declaratia de asociere prin care se obliga ca in cazul in care oferta sa este declarata castigatoare va legaliza asocierea, iar contractul de asociere legalizat va fi prezentat Autoritatii contractante, inainte de data semnarii contractului;Lista cuprinzand asociatii (Formular nr 15); Imputernicire scrisa din partea reprezentantului legal al societatii (mandatat sa reprezinte si sa semneze asocierea, in calitate de lider) (Formularul nr. 9 si Formularul nr. 9^1); Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006 (Formularul nr. 12).AC va solicita ca asocierea sa fie legalizata numai in cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare.Ofertantul trebuie sa prezinte certificatul privind sistemul de management al calitatii ISO 9001:2008 sau echivalent, emis de un organism abilitat in domeniu, care trebuie sa fie in termen de valabilitate la data limita de depunere a ofertelor (original/ copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?).Ofertantul trebuie sa prezinte certificatul privind securitatea informatiei ISO/IEC 27001:2005 sau echivalent, emis de un organism abilitat in domeniu, care trebuie sa fie in termen de valabilitate la data limita de depunere a ofertelor (original/ copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?).In cazul unei asocieri, cerintele se indeplinesc individual de catre fiecare membru al asocierii pentru partea din contract pe care o realizeaza.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
A. LICITATIA ELECTRONICA: 1. Informatii suplimentare despre LE: elementul ofertei care urmeaza sa faca obiectul procesului de reofertare: Pretul; eventuale limite ale valorilor pana la care elementele prevazute la lit. a) pot fi imbunatatite, astfel cum rezulta acestea din specificatiile care definesc obiectul prezentei achizitii: NU exista limite.2. Inf puse la disp ofertantilor in cursul LE de catre sistemul informatic: - existenta de preturi sau valori noi prezentate in cadrul LE;
- numarul participantilor la LE; - clasament.3. Inf privind LE: * inainte de lansarea LE, AC va realiza o evaluare initiala integrala a ofertelor, cf criteriul de atribuire stabilit in DA;* in vederea realizarii etapei electronice, AC va introduce in SEAP inf solicitate automat de sistem;* AC va invita toti ofertantii care au depus oferte admisibile sa prezinte preturi noi. Invitatia de participare si notificarile de incepere a LE vor fi generate si transmise automat de catre sistem la adresa de posta electronica (e-mail) inreg in sistem ca adresa de contact si vor fi disponibile in sectiunea ?Notificari de sistem?.4. Conditiile in care ofertantii vor avea dreptul sa liciteze: **in cadrul LE ofertantii participanti nu pot decat sa imbunatateasca ofertele financiare (sa diminueze pretul, fara T.V.A.) depuse anterior organizarii acestei faze; **LE se va finaliza dupa desfasurarea rundei nr.1 a LE;**in cazul in care op ec, declarat admis si inscris in SEAP, nu modifica in cadrul fazei de LE elementele care fac obiectul procesului de reofertare, la stabilirea clasamentului final este luata in considerare oferta depusa de catre acesta anterior desfasurarii acestei faze, care a fost introdusa in SEAP de AC; **Numarul de runde: 1 (una); **LE va incepe la 2 (doua) zile lucratoare de la transmiterea invitatiei; **Durata unei runde: 1 (una) zi.5. Inf privind echipamentul electronic folosit, conditiile tehnice si modalitatile concrete de realizare a conectarii: in vederea participarii la LE op ec tb sa fie inreg online si sa detina certificat digital valid pentru acces in sistem. Inf disponibile pt conectare si inregistrare la: http: //www.e-licitatie.ro/Public/Common/Static.aspx?f=InregistrareOF.6. AC va atribui acordul-cadru de servicii pe baza rezultatului obtinut in urma finalizarii LE, asa cum stabilesc disp OUG 34/2006.7. Dupa incheierea LE, AC va solicita ofertantilor clasati pe primele 3 (trei) locuri, cf clasamentului afisat de operatorul SEAP, sa transmita Formularul de oferta nr. 8 si Centralizatorul de preturi (Formularul nr. 8A), completate cu noile valori rezultate in urma procesului de reofertare electronica.8. In cazul in care, dupa finalizarea etapei finale de LE, vor exista oferte care se claseaza pe unul din primele 3 locuri cu preturi egale, autoritatea contractanta va solicita op ec in cauza, noi propuneri financiare care se vor depune in plic inchis la sediul AC, cu precizarea ca, la reofertare, pretul nu poate fi imbunatatit decat pana la nivelul pretului ofertat de operatorul clasat pe locul anterior.B. RELUAREA COMPETITIEI INTRE OPERATORII ECONOMICI SEMNATARI AI ACORDULUI-CADRU1. Contractele subsecvente se atribuie prin reluarea competitiei in S.E.A.P.2. Reluarea competitiei se va realiza in aceleasi conditii mentionate la licitatia electronica.3. In cazul in care, dupa finalizarea rundei din cadrul reluarii competitiei, vor exista oferte cu preturi egale, AC va solicita op ec in cauza, noi propuneri financiare care se vor depune in plic inchis la sediul AC, cu precizarea ca, la reofertare, pretul nu poate fi imbunatatit decat pana la nivelul pretului ofertat de operatorul clasat pe locul anterior; AC va atribui fiecare contract op ec care a prezentat cea mai buna oferta in cadrul reluarii competitiei, pe baza criteriului de atribuire ?pretul cel mai scazut?.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
3764653/30.05.2013
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 29.07.2013 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
30.07.2013 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 30.07.2013 12:00
Locul: Bucuresti, str. Obcina Mare nr. 2, sectorul 6.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii operatorilor economici (se recomanda ca nr. acestora sa nu fie mai mare de 2), reprezentantii comisiei de evaluare, reprezentantii U.C.V.A.P./C.V.A.P.(dupa caz)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
1. In cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara, precum si capacitatea tehnica si profesionala invocand sustinerea acordata de catre un tert, acesta trebuie sa prezinte un angajament ferm incheiat in forma autentica, documentele prevazute la art. 186 si art. 190 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, precum si Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din acelasi act normativ (Formularul nr. 12).Din continutul angajamentului trebuie sa reiasa ca tertul sustinator va pune la dispozitia ofertantului resursele financiare, tehnice si profesionale de referinta. Persoana care asigura sustinerea financiara, tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatiile care determina excluderea din procedura de achizitie (Formularul nr. 2 si Formularul nr. 3), conform prevederilor art.180 si art.181 lit. a), c^1 si d) din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.2. Certificatele/documentele/formularele trebuie sa fie prezentate in forma solicitata de autoritatea contractanta, in prezenta Fisa de date a achizitiei.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenul de utilizare a caii de atac este de 5 (cinci) zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al AC considerat nelegal, cf disp art. 256^2 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SERVICIUL JURIDIC SI SECRETARIAT
Adresa postala: Str. Obcina Mare nr. 2, sector 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 061591, Romania, Tel. +40 214403074, Email: [email protected], Fax: +40 214403074, Adresa internet (URL): http: //depabd.mai.gov.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
03.07.2013 17:09
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer