Licitatie Publica - Achizitia de ?service pentru clusterul cu doua noduri IBM P520?.
Anunt de participare numarul 146376/06.09.2013
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
DIRECTIA PENTRU EVIDENTA PERSOANELOR SI ADMINISTRAREA BAZELOR DE DATE
Adresa postala: Sectorul 6, str. Obcina Mare nr. 2., Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 061591, Romania, Punct(e) de contact: Alexandru Maria, Tel. +40 214135559, In atentia: Bratu Mariana, Email: [email protected], Fax: +40 214135559, Adresa internet (URL): www.evidentapersoanelor.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Ordine si siguranta publica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitia de ?service pentru clusterul cu doua noduri IBM P520?.
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
7 - Servicii informatice si servicii conexe
Locul principal de prestare: Bucuresti, str. Obcina Mare nr. 2, sector 6.
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu maxim 3 agenti economici
Durata acordului-cadru: 28 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 17, 700 si 495, 600RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: anual (un contract subsecvent in anul 2013 si cel putin un contract in anul 2014).
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitia de service pentru clusterul cu doua noduri IBM P520, respectiv mentenanta pentru toate componentele hardware, cat si pentru toate produsele software licentiate si instalate, conform cerintelor din Documentatia descriptiva.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
50312110-9 - Intretinerea unitatilor centrale de procesare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
1. Cantitatea estimata a acordului ? cadru: minim 1 serviciu - maxim 28 servicii, conform dispozitiilorart. 66 lit. e) din H.G. nr. 925/2006), cu modificarile si completarile ulterioare.
2. Cantitatea estimata a unui contract subsecvent: minim 1 serviciu ? maxim 8 servicii, conform dispozitiilor art. 66 lit. f) din H.G. nr. 925/2006.
3. Valoarea celui mai mare contract subsecvent: 141.600 lei, fara T.V.A.
4. Valoarea estimata fara T.V.A.: intre 17.700 si 495.600 RON.
Valoarea estimata fara TVA: intre 17, 700 si 495, 600RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
28 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Valoare: 9.900 lei (in situatia constituirii garantiei in alta moneda decat RON, echivalenta se va realiza la cursul B.N.R. valabil cu 5 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor).Valabilitate: 90 de zile calendaristice de la data limita de depunere a ofertelor.A. C. poate solicita extinderea perioadei de valabilitate a ofertei. In cazul in care candidatul isi extinde perioada de valabilitate a ofertei, perioada de valabilitate a garantiei va fi prelungita in mod corespunzator. Cuantum: 2% din valoarea contractului fara T.V.A. sau 1% daca candidatul se incadreaza in categoria I.M.M. (reducerea se va aplica doar daca se face dovada incadrarii in categoria de referinta). Declaratia I.M.M. se va completa/prezenta in original (cf model prev in Anexa nr. 1 la Legea nr. 346/2004).Forma de constituire: a) instrument de garantare emis in conditiile legii, de o societate bancara ori de o societate de asigurari, in conformitate cu Formularul nr. 13.b) virament bancar (se va utiliza contul: RO47TREZ7065005XXX008549 deschis la Trez. Sector 6 Bucuresti, cod fiscal 26362870).Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei (in cuantum/forma/perioada de valabilitate solicitate in DA), vor fi respinse conform dispozitiilor art. 33 alin. (3) lit. b) din H.G. nr. 925/2006.Originalul scrisorii de garantie sau dovada constituirii garantiei se va depune in plic separat, la sediul A.C., impreuna cu oferta. Garantia poate fi executata de catre A.C. conf. prev. legale aplicabile achizitiilor publice, iar eliberarea acesteia se realizeaza conf. art. 88 din H.G. nr. 925/2006. In masura in care CNSC respinge pe fond contestatia/contestatorul renunta la contestatie, AC va retine din garantia de participare suma de 4.275, 59 lei (495.600-420.001=75.599; 75.599*0, 1%=75, 59; 75, 59+4.200=4.275, 59), conf. art. 278^1 lit. b) din O.U.G. nr. 34/2006. Cuantumul garantiei de buna executie se constituie in procent de 10% din valoarea contractului fara T.V.A. sau in 5% din valoarea acestuia, in situatia in care, prestatorul face dovada ca se incadreaza in categoria IMM-urilor, in baza prevederilor art.16 alin. (2) din Legea nr. 346/2004, cu modificarile si completarile ulterioare.Conform prevederilor art. 90 alin. (1) coroborat cu art. 86 alin.(2)?(4) din H.G. nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, garantia de buna executie se poate constitui prin orice instrument de garantare emis in conditiile legii, de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se va prezenta in original, conform Formularului nr. 11.Garantia de buna executie se poate constitui si prin depunerea unei sume de bani la casieria situata la sediul D.E.P.A.B.D., conform art. 90 alin. (2) din H.G. nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1: Candidatul trebuie sa completeze si sa depuna, in original, Formularul nr. 1 -Declaratie privind calitatea de participant la procedura (candidat/ candidat asociat, subcontractant).
Cerinta nr. 2: Candidatul trebuie sa completeze si sa depuna, in original, Formularul nr. 2 - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G.nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare (candidat/ candidat asociat, tert sustinator).
Cerinta nr. 3: Candidatul trebuie sa completeze si sa depuna, in original, Formularulnr. 3- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G.nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare (candidat/ candidat asociat, tert sustinator).
Cerinta nr. 4: Candidatul trebuie sa depuna Certificatul de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al UAT de pe raza careia societatea isi are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul de stat sau echivalent. Din continutul certificatului trebuie sa reiasa situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele (in original/copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?; candidat/ candidat asociat).
Cerinta nr. 5: Candidatul trebuie sa depuna Certificatul privind plata impozitelor si taxelor locale sau echivalent. Din continutul certificatului trebuie sa reiasa situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele (in original/copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?; candidat/ candidat asociat). Se pot prezenta si orice alte acte doveditoare (certificate) echivalente in conditiile art. 182 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
Cerinta nr. 6: Candidatul trebuie sa completeze si sa depuna, in original, Formularulnr. 12- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G.nr. 34/2006 (candidat/ candidat asociat, subcontractant, tert sustinator).
Persoane cu functii de decizie:
BABA FLORIN-DUMITRU ? Imputernicit Director.
CUSA GINA-LAURA ? Imputernicit Director Adjunct.SALAJAN RADU-DORU-IOAN - Imputernicit Director Adjunct.MANESCU OVIDIU-DANIEL ? Contabil Sef.
BADEA EMANOIL ? Imputernicit sef Serviciu Juridic si Secretariat.
ALEXANDRU MARIA ? Sef Birou Achizitii.
ANDREESCU DAN ? Sef Serviciu Administrare Sisteme Informatice.
OTOBACU MIHAI ? Sef Birou Inginerie de Sistem si Comunicatii.
Cerinta nr. 7: Candidatul trebuie sa completeze si sa depuna, in original, Formularulnr. 4- Certificat de participare la procedura cu oferta independenta (candidat/ candidatasociat). Cerinta: Candidatul/candidatul asociat trebuie sa depuna Certificatul constatator eliberat de Ministerul Justitiei ? O.N.R.C. sau echivalent (original/ copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?). Informatiile cuprinse in certificat trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a candidaturilor. Din continutul certificatului trebuie sa rezulte numele complet, sediul, persoanele autorizate/administratori, precum obiectul de activitate, respectiv servicii care constituie obiectul prezentei proceduri de atribuire.Ofertantul/ofertantii cu care se va incheia acordul-cadru trebuie sa prezinte certificatul in original/copie legalizata, inainte de data intocmirii raportului procedurii de atribuire.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1:
Declaratie privind cifra globala de afaceri pe ultimii 3 (trei) ani financiari.
(candidat/ candidat asociat).
Cerinta nr. 2:
Bilanturi contabile pe ultimii 3 (trei) ani financiari.
(candidat/ candidat asociat).
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Candidatul trebuie sa completeze si sa prezinte, in original, Declaratie privind cifra globala de afaceri pe ultimii 3 (trei) ani financiari - Formularul nr. 5.Candidatul trebuie sa faca dovada realizarii cifrei globale de afaceri pe ultimii 3 (trei) ani financiari in valoare de egala sau mai mare decat valoarea de 283.200 lei (valoarea celui mai mare contract subsecvent ce urmeaza a fi atribuit multiplicata cu 2).In cazul candidatilor din categoria I.M.M. (conform prevederilor Legii nr. 346/2004, cu modificarile si completarile ulterioare), cifra medie de afaceri se considera indeplinita daca reprezinta 50% din cuantumul precizat.Pentru echivalenta lei/alta moneda se va avea in vedere cursul mediu anual comunicat de B.N.R. pentru anul respectiv.In cazul unei asocieri, cerinta se considera indeplinita in mod cumulativ.Candidatul trebuie sa prezinte Bilanturi contabile pe ultimii 3 (trei) ani financiari.In cazul unei asocieri, cerinta va fi indeplinita de toti membrii asocierii.Se pot prezenta si orice alte acte doveditoare, conform dispozitiilor art. 184 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1: Lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani (candidat/ candidat asociat).
Cerinta nr. 2: Informatii referitoare la personalul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre candidat (candidat/ candidat asociat).
Cerinta nr. 3: Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului de servicii (candidat/ candidat asociat).
Cerinta nr. 4: Informatii privind partea din contract pe care candidatul are, eventual, intentia sa o subcontracteze (candidat/ candidat asociat).
Cerinta nr. 5.
Informatii privind asocierea.
Cerinta nr. 1: Certificatul privind sistemul de management al calitatii ISO 9001:2008 sau echivalent
(candidat/ candidat asociat).
Cerinta nr. 2:
Certificatul pentru sistemul de management privind securitatea informatieiISO/IEC 27001:2005 sau echivalent (candidat/ candidat asociat).
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cerinta nr. 1: Candidatul/candidatul asociat trebuie sa completeze si sa prezinte, in original, Formularulnr. 6 si anexa la acesta.Anexa trebuie sa contina valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.Prestarile de servicii se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar.Cerinta nr. 2: Candidatul/candidatul asociat trebuie sa completeze si sa prezinte, in original, Formularul nr. 18 - lista cu datele de identificare ale personalului tehnic de specialitate, nominalizat in vederea indeplinirii contractului de servicii.In situatia in care personalul de specialitate nu face parte din personalul angajat al candidatului/ candidatului asociat persoana cooptata va semna Declaratia de disponibilitate ? Formularul nr. 20.Cerinta nr. 3: Dovada se va face prin prezentarea unei/unui/unor: 1. Diplome de absolvire pentru studii superioare finalizate cu diploma de licenta.2. Curriculum Vitae ? Formularul nr. 19(AC isi rezerva dreptul de a solicita documente doveditoare pentru experienta precizata in C.V. candidatului/candidatilor declarat/ti admis/si).3. Certificate/autorizatii pentru personalul tehnic de specialitate, prin care sa demonstreze ca acesta de?ine competen?ele necesare pentru prestarea serviciilor solicitate de autoritatea contractanta, pe platformele echipamentelor descrise in tabelul din documentatia descriptiva (original/ copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?). Documentele trebuie sa fie in termen de valabilitate la data limita de depunere a candidaturilor.In cazul unei asocieri, cerinta se considera indeplinita in mod cumulativ.Cerinta nr. 4: Candidatul/ candidatul asociat trebuie sa prezinte: - Declaratia privind calitatea de participant la procedura (Formularul nr. 1 ?in original);
- Lista cu subcontractantii (Formularului nr. 14?in original);
- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006 (Formularul nr. 12?in original).In cazul in care candidatul are, eventual, intentia sa subcontracteze o parte din contract, devin aplicabile dispozitiile art. 45 alin. (1) si (2) din O.U.G. nr. 34/2006.Cerinta nr. 5: In cazul unei asocieri, candidatul trebuie sa prezinte: - Acordul de asociere?in original;
- Declaratia de asociere, in original, prin care se obliga ca in cazul in care oferta sa este declarata castigatoare va legaliza asocierea, iar contractul de asociere legalizat va fi prezentat autoritatii contractante, inainte de data semnarii acordului-cadru;
- Lista cuprinzand asociatii (Formularul nr. 15?in original);
- Imputernicire scrisa din partea reprezentantului legal al societatii (mandatat sa reprezinte si sa semneze asocierea, in calitate de lider) (Formularul nr. 9 si Formularul nr. 9^1?in original);
-Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006 (Formularul nr. 12?in original).Autoritatea contractanta va solicita ca asocierea sa fie legalizata numai in cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare.Cerinta nr. 1: Candidatul/candidatul asociat trebuie sa prezinte certificatul privind sistemul de management al calitatii ISO 9001:2008 sau echivalent, emis de un organism abilitat in domeniu, care trebuie sa fie in termen de valabilitate la data limita de depunere a candidaturii (original/ copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?).Cerinta nr. 2: Candidatul/candidatul asociat trebuie sa prezinte certificatul privind securitatea informatiei ISO/IEC 27001:2005 sau echivalent, emis de un organism abilitat in domeniu, care trebuie sa fie in termen de valabilitate la data limita de depunere a candidaturii (original/ copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?).In cazul unei asocieri, cerintele se indeplinesc individual de catre fiecare membru al asocierii pentru partea din contract pe care o realizeaza.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Negociere
Au fost deja selectati candidati
Nu
IV.1.2) Limitarea numarului de operatori economici invitati sa prezinte oferte sau sa participe
Numar de agenti economici preconizat: 3
Participantii la procedura care indeplinesc cerintele de la pct. III.2 "CONDITII DE PARTICIPARE" din prezenta documentatie, vor fi preselectati si invitati la etapa de negociere.
IV.1.3) Reducerea numarului de operatori economici in timpul negocierii sau al dialogului
Aplicarea unei licitatii care sa se deruleze in etape succesive pentru a reduce progresiv numarul solutiilor care trebuie discutate sau al ofertelor care trebuie negociate
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
3764902
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 20.09.2013 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
23.09.2013 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 23.09.2013 12:00
Locul: Bucuresti, str. Obcina Mare nr. 2, sector 6.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare a candidaturilor si reprezentantii desemnati din partea operatorilor economici.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
1. In cazul in care candidatul isi demonstreaza situatia economica si financiara, precum si capacitatea tehnica si profesionala invocand sustinerea acordata de catre un tert, acesta trebuie sa prezinte, in original, un angajament ferm, documentele prevazute la art. 186 si art. 190 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, precum si Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din acelasi act normativ (Formularul nr. 12).Din continutul angajamentului trebuie sa reiasa ca tertul sustinator va pune la dispozitia candidatului resursele financiare, tehnice si profesionale de referinta. Persoana care asigura sustinerea financiara, tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatiile care determina excluderea din procedura de achizitie (Formularul nr. 2 si Formularul nr. 3), conform prevederilor art.180 si art.181 lit. a), c^1 si d) din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.2. Certificatele/documentele/formularele trebuie sa fie prezentate in forma solicitata de autoritatea contractanta, in prezenta Fisa de date a achizitiei.3. Informatii privind depunerea candidaturii: Operatorii economici interesati trebuie sa depuna documentele solicitate la pct. III. ? Conditii de participare. Documentele vor fi insotite, in mod obligatoriu, de un Opis ? Formularul nr. 21, in care se va mentiona numarul paginii la care se gasesc documentele in cadrul candidaturii.Documentele de calificare se depun in plic inchis, pe care se va inscrie, urmatoarele mentiuni: - denumirea si adresa candidatului (pentru a putea fi returnat nedeschis daca a fost depus dupa termenul stabilit de autoritatea contractanta sau a fost depus la o alta adresa decat cea specificata in anuntul de participare);
- denumirea si adresa autoritatii contractante;
- ?A nu se deschide inainte de data de ______________, ora ____? (se va avea in vedere data precizata in anuntul de participare).Plicul va fi insotit de urmatoarele documente: a) Scrisoare de inaintare (Formularul nr. 7).b) Imputernicire scrisa din partea candidatului, pentru persoanele desemnate sa participe la sedinta de deschidere a candidaturilor (Formularul nr. 17).Documentele trebuie sa fie emise si semnate de reprezentantul/reprezentantii autorizat/ autorizati sa angajeze operatorul economic.Documentele emise in alta limba vor fi insotite de traducerea legalizata in limba romana.In cazul documentelor emise de institutii/organisme oficiale abilitate in acest sens documentele respective trebuie sa fie semnate si parafate conform prevederilor legale in vigoare.5. Autoritatea contractanta va incheia acordul-cadru cu maxim 3 (trei) operatori economici. In cazul in care, in urma etapei de negociere, vor exista oferte care se claseaza pe unul din primele 3 locuri cu preturi egale, autoritatea contractanta va solicita operatorilor economici in cauza, noi propuneri financiare (Formularul de oferta nr. 8 si Centralizatorul de preturi -Formularul nr. 8A) care se vor depune in plic inchis la sediul AC, cu precizarea ca, la reofertare, pretul nu poate fi imbunatatit decat pana la nivelul pretului ofertat de operatorul clasat pe locul anterior.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104641, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenul de utilizare a caii de atac este de 5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al AC considerat nelegal, conform disp art. 256^2 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SERVICIUL JURIDIC SI SECRETARIAT
Adresa postala: Str. Obcina Mare nr. 2, sector 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 061591, Romania, Tel. +40 214403074, Email: [email protected], Fax: +40 214403074, Adresa internet (URL): http: //depabd.mai.gov.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
05.09.2013 18:36