Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitia de servicii bancare si linie de credit.


Anunt de participare (utilitati) numarul 145398/31.07.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
APA CANAL 2000 S.A.
Adresa postala: B-DUL I.C.BRATIANU, NR.24A, Localitatea: Pitesti, Cod postal: 110004, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Achizitii, Tel. +40 0248625050, In atentia: MIHAI VIOREL BURCUS, Email: [email protected], Fax: +40 0248223540, Adresa internet (URL): www.apa-canal2000.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Operator regional servicii apa-canal.
Activitate (activitati)
- Ap?
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Achizitia de servicii bancare si linie de credit.
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
6 - Servicii financiare: (a) Servicii de asigurare (b) Servicii bancare si de investitii
Locul principal de prestare: Sediul prestatorului.
Codul NUTS: RO311 - Arges
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitia de servicii bancare si linie de credit. Valoarea estimata a contractului: 1690000 lei, defalcata dup cum urmeaza: cost servicii bancare ? 734880 lei; cost linie de credit ? 955120 lei;
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
66110000-4 - Servicii bancare (Rev.2)
66113000-5-Servicii de acordare de credit (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Comision incasari facturi prin ghiseu - 8500 tranzactii lunar; Comision incasari facturi prin ordine de plata - 1900 tranzactii lunar; Comision incasari facturi prin debit direct - 1000 tranzactii lunar; Comision incasari facturi electronic prin card sau cash - 7500 tranzactii lunar; Comision interbancar plata facturi furnizori si plati diverse pana la 500 lei- 40 tranzactiilunar; Comision interbancar plata facturi furnizori si plati diverse intre 501 si 49.999 lei- 270 tranzactii lunar; Comision interbancar plata facturi furnizori si plati diverse peste 50.000 lei - 60 tranzactiilunar; Comision de gestionare conturi - 10 conturi deschise. Achizitie linie de credit in valoare de 4.850.000 lei.
Valoarea estimata fara TVA: 1, 690, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare: 33000 lei. Cuantumul ce se va retine din garantia de participare: in conditiile art. 278^1 din O.U.G. nr. 34/2006. Perioada de valabilitate a garantiei: 90 de zile incepand cu termenul limita pentru primirea ofertelor. In cazul garantiilor constituite intr-o alta moneda decat RON, se va lua in considerare cursul de schimb valutar stabilit de Banca Central Europeana pentru cea de-a treia zi lucratoare inainte de data limita de depunere a ofertelor. Forma de constituire a garantiei de participare: instrument de garantare irevocabil emis, in conditiile legii, de o societate bancara ori de o societate de asigurari sau ordin de plata in contul APA CANAL 2000 SA (CIF RO 13009001) IBAN RO32RZBR0000060003362322 deschis la Raiffeisen Bank, cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta pana la data depunerii ofertelor. Garantia de participare se va completa si se va depune in original (la adresa mentionata la punctul I.1) si in format electronic (in S.E.A.P.), cu conditia semnarii acesteia cu semnatura electronica extinsa pana cel tarziu la data si ora limita de depunere a ofertei. Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea fara TVA a contractului. Garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari in conditiile art. 90 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006 sau prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturile partiale, in coditiile prevazute la art. 90 alin. (3) din H.G. nr. 925/2006. In acest ultim caz, suma initiala pe care o va depune contractantul in contul deschis la dispozitia autoritatii contractante va fi de 1% din pretul contractului. Ofertantul declarat castigator are obligatia de a constitui garantia de buna executie a contractului in conditiile de mai sus cel mai tarziu in termen de 10 zile de la data semnarii contractului, sub sanctiunea rezilierii acestuia.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri proprii.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea - Completarea si prezentarea Formularului nr. 1; Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006 - Completarea si prezentarea Formularului nr. 2; - Prezentarea Certificatului eliberat de Administratia Finantelor Publice din care sa rezulte faptul ca operatorul economic si-a indeplinit obligatiile fiscale de plata catre bugetul de stat scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele; - Prezentarea Certificatului eliberat de Autoritatile Publice Locale de la sediul social al operatorului economic si de la sediul secundar din Mun. Pitesti (pentru Pitesti, daca este cazul) din care sa rezulte faptul ca operatorul economic si-a indeplinit obligatiile de plata catre bugetul local scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele; - Prezentarea Certificatului de participare cu oferta independenta conform Ordinului presedintelul A.N.R.M.A.P. nr. 314/2010 prin completarea si prezentarea Formularului nr. 3. - Prezentarea Declaratiei pe propria raspundere privind neancadrarea in prevederile art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, prin completarea si prezentarea Formularului nr. 4. Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt urmatoarele:
Membrii A.G.A.: Apostoliceanu Sorin, Dinescu Gheorghe, Gentea Cristian, Marinescu Silviu, Mosteanu Florentin Andrei, Neacsu Mariean, Tudosoiu Dumitru, Oprea Gheorghe-Gabriel, Ionescu Dumitru, Marica Daniela-Elena, Stoicea Alin Mihail, Neacsu Elena, Puscasu Mariana, Musat Valerica, Ghilencia Vasile Valentin, Dan Vasile, Radu Ion-Marian, Badiu Nicu, Bouleanu Nicolae, Frintura Adrian-Dumitru, Pirnuta Marius-Georgian, Deleanu Ion, Geanta Ilinca;
Membrii C.A.: Patrascu Liviu, Nedelea Veronica, Boteanu Vasile, Goncearu Horia-Radu, Ion Dragos-Catalin;
Directorii S.C. Apa-Canal 2000 S.A.: Decher Ion, Boteanu Vasile, Nedelea Veronica;
Persoane implicate in implementarea/ derularea proiectelor/ procedurilor: Burcus Mihai, Radomir Sorina, Angelescu Constantin, Visoiu Ovidiu, Ruginescu Miruna.
Nota:
a. Ofertele depuse de operatorii economici care figureaza cu datorii restante neachitate catre bugetul de stat sau catre bugetul local vor fi respinse;
Operatorii economici nerezidenti (straini) au dreptul de aprezenta orice documente edificatoare pentru demonstrarea faptului ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local, in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta, eliberate de autoritatile competente ale tarii de origine (cum ar fi certificate, caziere fiscale sau alte documente echivalente), precum si un certificat de rezidenta fiscala. Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana. Documentele care dovedesc forma de inregistrare a operatorului economic. Conditie de calificare: Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din Certificatul Constatator emis de ONRC iar ofertantul trebuie sa fie autorizat sa desfasoare activitatile aferente contractului.Autorizatia de functionare emisa de BNR sau o alta autoritate competenta similara. Pentru persoanele fizice/ juridice romane se va prezenta certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in raza caruia este situat sediul ofertantului din care sa rezulte cel putin informatiile legate de structura actionarilor, reprezentantilor legali, obiectul de activitate, precum si documente de inregistrare in Registrul bancar, iar pentru persoanele juridice straine se vor prezenta un documente echivalent.Operatoriieconomici nerezidenti (straini): vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, din care sa rezulte abilitarea persoanei juridice/fizice straine de a presta serviciile care fac obiectul prezentului contract, in conformitate cu tara de origine/tara in care operatorul economic este stabilit. Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata a acestora in limba romana.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Media cifrei de afaceri globale a ofertantului pe ultimii trei ani trebuie sa fie egala sau mai mare decat suma de 1400000 lei.
- Prezentarea Informatiilor generale aferente anilor 2010, 2011 si 2012.Se va completa Formularul nr. 5.
Modalitatea de indeplinire
- Prezentarea Informatiilor generale aferente anilor 2010, 2011 si 2012.Se va completa Formularul nr. 5.
Nota: Pentru calculul cifrelor de afaceri exprimate in alta moneda decat lei se va folosi cursul mediu comunicat de catre Banca Nationala a Romaniei pentru anii indicati.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati publice sau clienti privati. Din lista trebuie sa rezulte ca ofertantul a prestat maxim 2 contracte avand obiect similar (servicii bancare si linie de credit). Prestarile de servicii se confirma prin prezentarea unor certificate/ documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar. In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/ confirmari din partea acestuia, demonstrarea prestarilor de servicii se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic. - Prezentarea Lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani Formularul nr. 6.
Modalitatea de indeplinire
- Prezentarea Lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani Formularul nr. 6.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 14.08.2013 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
19.08.2013 16:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 12.09.2013 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
In cazul in care se constata ca ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, autoritatea contractanta va solicita clarificari prin intermediul SEAP, in vederea incarcarii electronice de catre operatorii economici de documente care contin noi preturi.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
In conformitate cu prevederile art. 256'2 din OUG nr. 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Achizitii
Adresa postala: Calea Craiovei nr. 38, Localitatea: Pitesti, Cod postal: 110004, Romania, Tel. +40 248222445, Email: [email protected], Fax: +40 248222445, Adresa internet (URL): www.apacanal2000.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
30.07.2013 11:43
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer