Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - achizitia de servicii de asigurare a echipamentelor electronice


Anunt de participare numarul 142162/26.02.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SOCIETATEA ROMANA DE TELEVIZIUNE
Adresa postala: CALEA DOROBANTILOR 191, SECTOR 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010565, Romania, Punct(e) de contact: MARIOARA DUDU, Tel. +40 213058859, Email: [email protected], Fax: +40 213058859, Adresa internet (URL): www.tvr.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Serviciu public autonom de interes national
Activitate (activitati)
Altele: media
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
achizitia de servicii de asigurare a echipamentelor electronice
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
6 - Servicii financiare: (a) Servicii de asigurare (b) Servicii bancare si de investitii
Locul principal de prestare: sediul SRTV
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
valoarea minima este de 200.000 lei (fara TVA) pentru un an, iar valoarea maxima este de 600.000 lei (fara TVA)
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
66518200-6 - Servicii de societati de asigurari (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
valoarea minima a intervalului reprezinta valoarea estimata a contractului (in functie de care se vor elabora si evalua ofertele), iar valoarea maxima reprezinta valoarea estimata ce contine si valoarea posibilelor suplimentari
Valoarea estimata fara TVA: intre 200, 000 si 600, 000RON
II.2.2) Optiuni
Da
posibilitatea prelungirii cu inca doi ani conf. art. 122 lit.j) din OUG 34/2006
2 prelungiri posibile
Calendarul provizoriu al contractelor ulterioare: 12 luni de la data adjudecarii contractului
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
36 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare este de: 2000 LEI sau contravaloarea acestei sume in EURO la cursul leu/euro al BNR valabil la data publicarii pe www.e-licitatie.ro a anuntului de participare.Pentru ofertantii care se incadreaza la Legea 346/2004 - IMM se vor prezenta si documente justificative in acest sens;In cazul unei asocieri, instrumentul de garantare va fi emis in numele liderului asocierii sau a unui membru al asocierii de operatori economici;In cazul in care ofertantul este o asociere, daca toti asociatii se incadreaza in categoria IMM, asocierea beneficiaza de reducerea cu 50%a cuantumului garantiei de participare;Perioada de valabilitate a garantiei de participare: 60 de zile de la data limita de depunere a ofertelor;Dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pt deschiderea ofertelor (Art. 86 alin. 6 din HG 925/2006);Forme de constituire a garantiei de participare care vor fi acceptate: ordin de plata in contul SRTv - RO25ABNA4100264100069546 deschis la RBS ROMANIA SA, sau un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original (art. 86 din HG 925/2006);In cazul depunerii unei scrisori de garantie, se va respecta modelul din sectiunea FORMULARE (Formularul 11).Cuantumul garantiei de participare care se va retine in cazul depunerii, de catre ofertant, a unei contestatii care va fi respinsa de catre CNSC, este (conf. art. 278ยน din OUG nr. 34/2006) de 2000 lei. Cuantumul garantiei de buna executie: 5% din valoarea contractului, fara TVA. Modalitatea de constituire a garantiei de buna executie: conform art. 90 din HG 925/2006 (instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari)
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1 Neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG nr.34/2006Se va completa Formularul 7 ? Declaratie privind eligibilitatea - in originalObs.: Neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006 constituie obligatie si pentru asociat/ asociati sau tert sustinatorCerinta nr. 2 Neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr.34/2006Se va completa Formularul 3?Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181-in originalObs.: 1. Neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006 constituie obligatie pentru ofertanti si asociati. 2. Neincadrarea in situatiile prevazute la lit. a), c) ind 1 si d) ale art. 181 din OUG 34/2006 constituie obligatie si pentru tert sustinatorCerinta nr. 3 Certificarea/confirmarea tuturor situatiilor prevazute in Certificatul de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordinului ANRMAP nr. 314/2010Se va completa Formularul 13 ? Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta- in originalCerinta nr. 4 Neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69 ind 1 din OUG nr.34/2006Se va completa Formularul 14 ? Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1- in originalObs.: 1. Neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69 ind 1 din OUG 34/2006 constituie obligatie pentru ofertanti, asociati, subcontractanti sitert sustinator.2. Persoanele cu functie de decizie in cadrul SRTv sunt mentionate in formularul 14Cerinta nr. 5 Indeplinirea obligatiilor fiscaleSe vor prezenta: Certificat de atestare fiscala si Certificat fiscal privind impozite si taxe locale care sa ateste plata obligatiilor scadente fata de bugetul de stat, respectiv local (sau echivalent pentru persoane juridice straine), din luna anterioara celei in care se depun ofertele, conf.Ordinului 509/2011 al ANRMAP ? in oricare din formele: original/ copie legalizata/ copie cu mentiunea ?conform cu originalul?Cerinta nr. 6 Documente care atesta calitatea de participant la proceduraOperatorul economic (lider, asociat), va completa Formularul 2 - Declaratie privind calitatea de participant la procedura. Cerinta nr. 1 Documente care sa dovedeasca forma de inregistrareSe va prezenta Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului (copie cu mentiunea ?conform cu originalul?).Persoanele juridice /fizice straine vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional legale din tara in care ofertantul este rezident.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.Ofertantul clasat pe primul loc va prezenta certificatul constatator in original/ copie legalizata pentru conformitate
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1 Informatii privind situatia economico-financiara: Declaratie privind cifra de afaceri. Realizarea unei cifre medii de afaceri pentru anii 2010, 2011 si 2012 de cel putin 400000 LEI, fara TVA, realizata in domeniul de activitate al contractului supus procesului de achizitie. Se va completa Formularul 4 ? Informatii generale Valorile vor fi exprimate in EURO, la cursul leu/euro mediu comunicat de BCE pentru anul respectiv (vezi Formular 4). Cifra de afaceri pentru operatorii economici incadrati conform legii in categoria IMM va fi admisa in cuantum de 50% din nivelul minim impus. In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat (inclusiv liderul) va prezenta acest formular.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1.Se va completa Formularul 4 ? Informatii generale Valorile vor fi exprimate in EURO, la cursul leu/euro mediu comunicat de BCE pentru anul respectiv (vezi Formular 4). Cifra de afaceri pentru operatorii economici incadrati conform legii in categoria IMM va fi admisa in cuantum de 50% din nivelul minim impus. In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat (inclusiv liderul) va prezenta acest formular.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa privind experienta similara. Ofertantul (operator economic sau membrii asociati impreuna) trebuie sa demonstreze experienta in domeniu prin prezentarea de certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar, prin care se confirma prestarea a cel putin unui contract sau maxim doua contracte de servicii similare, cu o valoare cumulata de minim 200000 LEI.In cazul in care beneficiarul este un client privat si din motive obiective operatorul economic nu poate primi o certificare/confirmare din partea acestuia, demonstrarea prestarilor de servicii se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic. In cazul in care contractul contine clauze de confidentialitate ofertantul trebuie sa depuna o declaratie in acest sens.Se va completa Formularul 6 din Sectiunea Formulare.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Se va completa Formularul 6 din Sectiunea Formulare.Ofertantul (operator economic sau membrii asociati impreuna) trebuie sa demonstreze experienta in domeniu prin prezentarea de certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar, prin care se confirma prestarea a cel putin unui contract sau maxim doua contracte de servicii similare, cu o valoare cumulata de minim 200000 LEI.In cazul in care beneficiarul este un client privat si din motive obiective operatorul economic nu poate primi o certificare/confirmare din partea acestuia, demonstrarea prestarilor de servicii se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic. In cazul in care contractul contine clauze de confidentialitate ofertantul trebuie sa depuna o declaratie in acest sens
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
60%
Descriere: Componenta financiara
2.
1.1 Plaja de riscuri suplimentare fata de cele solicitate, inclusiv bonificatii, ce poate fi acoperita prin polita deasigurare
12%
Descriere:
3.
1.2 Nivelul fransizei pe eveniment
28%
Descriere:
Punctaj maxim componenta tehnica: 40
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 10.04.2013 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
11.04.2013 10:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 11.04.2013 11:00
Locul: Sediul SRTv: Calea Dorobantilor 191, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
In cazul in care ofertele clasate pe primul loc au punctaje egale, modalitatea de departajare va fi factorul de evaluare caruia i-a fost alocata ponderea cea mai mare. Daca si la acest factor de evaluare punctajul este egal, SRTv va solicita operatorilor economici respectivi noi propuneri financiare, in plic inchis.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatia va fi depusa in termen de 10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta de catre contestator despre un act al autoritatii contractante pe care acesta il considera nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic
Adresa postala: Calea Dorobantilor 191, scetor 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010565, Romania, Tel. +40 213058871, Email: [email protected], Fax: +40 213058871, Adresa internet (URL): www.tvr.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
22.02.2013 11:52
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer