Licitatie Publica - Achizitia de servicii de asistenta tehnica pt masurarea costurilor administrative si identificarea sarcinilor administrative aferente legislatiei
Anunt de participare numarul 127622/02.08.2011
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SECRETARIATUL GENERAL AL GUVERNULUI
Adresa postala: Piata Victoriei nr. 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 011754, Romania, Punct(e) de contact: Marin Militaru, Tel. 021.319.15.56, 021.313.98.25, Email: [email protected], Fax: 021.319.15.36, Adresa internet (URL): www.sgg.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitia de servicii de asistenta tehnica pt masurarea costurilor administrative si identificarea sarcinilor administrative aferente legislatiei
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
11 - Servicii de consultanta in management si servicii conexe
Locul principal de prestare: Secretariatul General al Guvernului, Piata Victoriei nr. 1, sector 1, Bucuresti, Romania.
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitia de servicii de asistenta tehnica pentru proiectul "Masurarea costurilor administrative si identificarea sarcinilor administrative aferente legislatiei in domeniile reglementate de Ministerul Economiei, Comertului si Mediului de Afaceri, Ministerul Comunicatiilor si Societatii Informationale" ? cod SMIS 22730 si pentru proiectul Masurarea costurilor administrative si identificarea sarcinilor administrative aferente legislatiei in domeniile reglementate de Ministerul Administratiei si Internelor, Ministerul Dezvoltarii Regionale si Turismului" ? cod SMIS 22752.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79400000-8 - Consultanta in afaceri si in management si servicii conexe (Rev.2)
79300000-7-Studii de piata si cercetare economica; sondaje si statistici (Rev.2)
79341000-6-Servicii de publicitate (Rev.2)
79952000-2-Servicii pentru evenimente (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru toate loturile
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform caietului de sarcini - Lot 1: Prestari de servicii de asistenta tehnica pentru proiectul ?Masurarea costurilor administrative si identificarea sarcinilor administrative aferente legislatiei in domeniile reglementate de Ministerul Economiei, Comertului si Mediului de Afaceri, Ministerul Comunicatiilor si Societatii Informationale?, cod SMIS 22730
Conform caietului de sarcini - Lot 2: Prestari de servicii de asistenta tehnica pentru proiectul ?Masurarea costurilor administrative si identificarea sarcinilor administrative aferente legislatiei in domeniiile reglementate de Ministerul Administratiei si Internelor, Ministerul Dezvoltarii Regionale si Turismului?, cod SMIS 22752
Valoarea estimata fara TVA: 4, 185, 063RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participare in cuantum de 2% - 83.701, 26 lei (37.414, 08 lei pentru lotul 1 si 46.287, 18 lei pentru lotul 2).
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat si Programul Operational Dezvoltarea Capacitatii Administrative pentru proiectele cod SMIS 22730 si cod SMIS 22752.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea conform art. 180 din O.U.G. nr.34/2006.
Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006.
Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor catre bugetul de stat consolidat.
Certificat privind plata taxelor si impozitelor locale.
Declaratie privind calitatea de participant la procedura.
Certificat de participare cu oferta independenta conform Ordinului 314/2010.
Prezentarea Declaratiei privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG nr. 34/2006.
Certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului care sa ateste faptul ca acesta nu este in stare de faliment ori lichidare.
Certificatul de inregistrare fiscala, eliberat de Oficiul Registrului Comertului.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale.
Bilantul contabil la 31.12.2010, vizat si inregistrat de organele competente.
Prezentarea de documente doveditoare privind asigurarea cash-flowlui.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra medie de afaceri pentru ultimii 3 ani (2008, 2009 si 2010) sa fie minim 8.200.000 lei, respectiv: pt. Lot 1:3.600.000 lei;pt. Lot 2:4.600.000 lei.Asigurarea cash-flowlui pentru o perioda de minim 3 luni, in cuantum de 850.000 lei pentru ambele loturi: ?400.000 lei pt. Lot 1;?450.000 pt. Lot 2.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor prestari de servicii similare in ultimii 3 ani.Declaratie pe proprie raspundere privind numarul mediu al personalului angajat in ultimii 3 ani.
Lista privind personalul propus pentru indeplinirea contractului.
Lista cuprinzand subcontractantii declarati;
Declaratie privind resursele umane ca, in cazul indisponibilitatii unor persoane dintre cele nominalizate pentru indeplinirea contractului, le va inlocui numai cu persoane avand cel putin calificarile celor nominalizate initial si luate in calcul la evaluarea ofertei.
Standarde de asigurare a calitatii.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Ofertantul trebuie sa prezinte dovada faptului ca, in ultimele 36 de luni, a prestat servicii similare, prezentand in acest sens, in copie, unul sau mai multe contracte similare, cu o valoare de cel putin: - pentru Lot 1:1.800.000 lei, exclusiv TVA- pentru Lot 2:2.300.000 lei, exclusiv TVA.Specialisti cheie: -Manager de proiect/team leader-Specialist senior in MCS(2 experti)-Specialist junior in MCS (2 experti)-Expert sociologie/cercetari de piata-Expert reducere de bariere administrative/legislative-Expert juridicPentru Lotul 1, pe langa specialistii cheie se mai solicita: -Expert mediu de afaceri, economie, comert-Expert comunicatii si societatea informationalaPentru Lotul 2, pe langa specialistii cheie se mai solicita: -Expert administratie publica/dezvoltare regionala-Expert turismCertificarea sistemului de management al calitatii conform ISO 9001 in domeniul ce face obiectul prezentului contract sau echivalent.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
Punctaj maxim
1.
Pretul ofertei
20%
20
Descriere: Componenta financiara
2.
SF1-Descriere etape propuse de ofertant pt realiz activit de masurare a costurilor admin, inclusiv pct de referinta si rezultatele si doc ce trebuie prez. pt fiecare pas aferent procesului de masurare
15%
15
Descriere: P.SF1=(NED(n)/NED(max))x15 puncte
3.
SF 2 - Criterii de segmentare a firmelor
15%
15
Descriere: P.SF2=CSF(n)/CSF(max))x15 puncte
4.
SF 3 - Activitatea de identificare a firmelor tipice in scopul atingerii consensului majoritar
15%
15
Descriere: P.SF3=(IFT (n)/IFT(max))x15 puncte
5.
SF 4 - Identificarea si descrierea posibilelor riscuri in aplicarea instrumentului de masurare a costului standard
15%
15
Descriere: P.SF4=(NIR.o / NIR.max) x 15 puncte
6.
SF 5 - Propuneri/masuri de eficientizare a instrumentului de masurare a costului standard si a metodologiei de aplicare care sa aiba ca efect imbunatatirea rezultatelor proiectului
20%
20
Descriere: P.SF5=(NPM.o/NPM.max) x 20 puncte
Punctaj maxim componenta tehnica: 80
Pondere componenta tehnica: 80 %
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 14.09.2011 17:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
21.09.2011 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 05.10.2011 18:00
Locul: S.E.A.P.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Proiecte finantate din PODCA si bugetul de stat SGG.
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Capacitatii Administrative
VI.3) Alte informatii
Accesul la documentatia de atribuire este direct si nerestrictionat de la data publicarii pe www.e-licitatie.ro
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 021.310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021.310.46.42/ 021.890.07.45, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile de la data luarii la cunostinta a actului emis de autoritatea contractanta.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Secretariatul General al Guvernului - Serviciul Asigurare Logistica
Adresa postala: Piata Victoriei nr. 1, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 011754, Romania, Tel. 021.314.34.00, Email: [email protected], Fax: 021.319.15.36
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
01.08.2011 16:36