Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ACHIZITIA DE SERVICII DE CONSILERE SI DE CONSULTANTA IN INGINERIE (CU PROIECTARE INCLUSA)


Anunt de participare numarul 67098/22.10.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ACADEMIA DE STUDII ECONOMICE BUCURESTI
Adresa postala: Piata Romana nr. 6, sector 1 Bucuresti, et.1 camera 5320, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010374, Romania, Punct(e) de contact: Liliana Corbeanu, Tel.021/319.19.00 ;319.19.01/int 121, Email: [email protected], Fax: 021/319.19.66, Adresa internet (URL): www.ase.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
INSTITUTIE DE INVATAMANT SUPERIOR
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
ACHIZITIA DE SERVICII DE CONSILERE SI DE CONSULTANTA IN INGINERIE (CU PROIECTARE INCLUSA)
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: imobilele Academiei de Studii Economice din Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de consiliere si de consultanta in inginerie (inclusiv elaborare de proiecte, acolo unde este cazul)pentru cazanele situate in incinta centralelor termice ale imobilelor din Bucuresti aflate in proprietatea A.S.E.,
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71318000-0 - Servicii de consiliere si de consultanta in inginerie (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
variabila, in functie de necesitatile, obiectivele si constrangerile autoritatii contractante continute in Fisa de date a achizitiei Sectiunea I si in Documentatia descriptiva Sectiunea II, ale documentatiei de elaborare si prezentare a candidaturilor precum si in functie de rezultatele examinarilor si constatarilor ce vor fi efectuate de candidatul castigator al procedurii si de oferta ce va fi negociata cu acesta.
Valoarea estimata fara TVA: 58, 004.1RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
40 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantia de buna executie in cuantum de 5% (cinci la suta) din valoarea contractului de prestari servicii, fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Venituri proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
: Asocierea mai multor operatori (candidati preselectati), in vederea indeplinirii contractului de prestari de servicii, este acceptata numai in conditiile autentificarii notariale a acesteia
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea.
b) Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute de articolul 181 din O.U.G. 34/2006Pentru persoane juridice romane: a)Certificat de inregistrare (CUI inclus) emis de Camera de Comert si Industrie - in copie.b) Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului eliberat cu cel mult 30 de zile inaintea datei depunerii / transmiteriicandidaturilor (in termen de valabilitate) si prezentat numai in original.
B. Pentru persoane juridice straine:
a) Certificat de inregistrare fiscala sau orice document care dovedeste forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional: traduse si legalizate in copie.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilantul contabil, vizat si inregistrat de organele competente, la data de 30/06/2008 - in copie.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor servicii similare, prestate in ultimii 3 (trei) ani, ce va contine: valori, perioade de prestare, beneficiari.
Se vor prezenta minimum 3 recomandari din partea beneficiarilor /clientilor, semnate si stampilate de catre acestia, prezentate in original / copie legalizata.
Experienta similara: candidatul va dovedi ca a indeplinit si realizat, in ultimii 3 (trei) ani, un contract care a avut ca obiect prestarea unor servicii similare cu cele supuse prezentei achizitii si care a avut valoarea cel putin egala sau mai mare decat suma de 17.400 lei.Nu este permisa cumularea valorilor mai multor contracte. Se va prezenta in mod obligatoriu contractul in copie.
Informatii privind personalul tehnic de specialitate si de asigurare a calitatii serviciilor:
Se va prezenta o declaratie privind personalul alocat derularii contractului, activitatile si sarcinile concrete care vor fi incredintate fiecarei persoane implicate in indeplinirea contractului.Se solicita, in mod obligatoriu, un numar minim de 2 C.V. - uri ale unor persoane competente (cu functii de conducere / administrare / coordonare a activitatii).
Se solicita candidatilor, cu titlu obligatoriu, autorizatii / avize specifice domeniului prestatiei, emise de I.S.C.I.R. (din categoria celor pentru intocmirea proiectelor de instalare / montare, reparare si examinari, verificari si investigatii la instalatii mecanice sub presiune etc.), pe care candidatii le vor depune numai in copie legalizata.
Standarde de asigurare a calitatii. Candidatii trebuie sa faca dovada ca au implementat un sistem de management al calitatii serviciilor in conformitate cu SR EN ISO 9001:2000 (sau echivalentent) in copie, respectiv sa prezinte certificatele acordate de catre organisme de certificare acreditate.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Negociere
Au fost deja selectati candidati
Nu
IV.1.2) Limitarea numarului de operatori economici invitati sa prezinte oferte sau sa participe
Numar minim preconizat: 3 ; numar maxim: 15
IV.1.3) Reducerea numarului de operatori economici in timpul negocierii sau al dialogului
Aplicarea unei licitatii care sa se deruleze in etape succesive pentru a reduce progresiv numarul solutiilor care trebuie discutate sau al ofertelor care trebuie negociate
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 31.10.2008 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
04.11.2008 09:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 04.11.2008 10:30
Locul: cladirea din str. Stanislas Cihoski nr. 5, etajul 3, sala 5303
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti autorizati ai candidatilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str.STAVROPOLEOS NR.6, SECTOR 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.310.46.41, Fax: 310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL
Adresa postala: SOS. OLTENITEI, NR. 107-117 SECT.4 , ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 041318, Romania, Tel.3323564
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
ACADEMIA DE STUDII ECONOMICE
Adresa postala: PIATA ROMANA, NR.6, SECTOR 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010374, Romania, Tel.021/319.19.00 INT153, Fax: 021/319.19.66
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
22.10.2008 14:45
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer