Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitia de servicii de consultanta privind gestionarea proiectelor


Anunt de participare numarul 79265/06.06.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
OFICIUL ROMINPENTRU IMIGRARI
Adresa postala: Str Lt. Col. Constantin Marinescu nr.15A , Sector 5, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 060121, Romania, Punct(e) de contact: Gheorghe Mirescu, Tel.021/4107502, Email: [email protected], Fax: 021/4107502, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Ordine si siguranta publica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitia de servicii de consultanta privind gestionarea proiectelor
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
7 - Servicii informatice si servicii conexe
Locul principal de prestare: Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitia de servicii de consultanta privind gestionarea proiectelor
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
72224000-1 - Servicii de consultanta privind gestionarea proiectelor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Achizitia unor Servicii de consultanta privind gestionarea proiectelorValoarea estimata a contractuluide prestari servicii 619458 lei
Valoarea estimata fara TVA: 619, 458RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare in valoare de 12.300lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fondul European pentru Refugiati - 2008, Fondul European pentru Returnare- 2008, Fondul European pentru Integrare - 2007, Fondul European pentru Integrare - 2008,
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44/O.U.G. 34/2006. Subcontractare conform art. 45/O.U.G. 34/2006 (conform D.A. - informatii privind subcontractantii)
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Declaratie privind eligibilitatea- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181
- Declaratie privind calitatea de participant la procedura- Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre statul in care este inregistrat ofertantul, inclusiv cele catre autoritatile locale din zona unde are sediul ofertantul- Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului, valabil la data deschiderii ofertelor (eliberat in anul 2009), din care sa reiasa faptul ca ofertantul si/sau asociatii/subcontractantii sai, dupa caz, au ca obiect de activitate principal sau secundar unul dintre serviciile ce fac obiectulprocedurii sau echivalent.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Fisa de informatii generale
- Bilantul contabil aferent exercitiului financiar ptr. anul 2008, vizat si inregistrat de organele competente in conditiile art. 185 din OUG nr.34/2006- Se va declara cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani (2006, 2007 si 2008) atat in lei cat si in euro
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Bilantul contabil aferent exercitiului financiar ptr. anul 2008, vizat si inregistrat de organele competente in conditiile art. 185 din OUG nr.34/2006 - din declaratii sa rezulte ca cifra de afaceri pe ultimii 3 ani este de minim 1.000.000 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Ofertantul va face dovada faptului ca in ultimii 3 ani a finalizat un contract (sau mai multe, in cazul asociatiilor/ consortiilor) de prestari servicii similarein valoare de cel putin 150.000 euro.
- Recomandarile/certificarile vor fi emise sau contrasemnate de o autoritate contractanta beneficiara a prestarilor de servicii ori de catre clientul privat beneficiar al prestarilor de servicii.
- Informatii privind calificarile si experienta profesionala a expertilor-cheie din cadrul echipei de proiect
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Ofertantul va prezentacel putin doua recomandari din partea unor beneficiaripentrucontractele nominalizate, a caror valoare depaseste 150.000 euro.Se va prezenta -CertificatdeatestareISO-9001 privindmanagementul calitatii in , valabil la data deschiderii ofertelor sau echivalent.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
Criterii
Pondere
1.
Pretul cel mai scazut-al ofertei
40%
Descriere:
2.
Evaluarea propunerii tehnice
60%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 14.07.2009 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
20.07.2009 11:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 20.10.2009
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 20.07.2009 12:00
Locul: Str. Lt. Col. Marinescu Constantin nr. 15A, Sector 5, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentanti imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Fondul European pentru Refugiati - programul anual 2008, Fondul European pentru Returnare- programul anual 2008, Fondul European pentru Integrare - programul anual 2007, Fondul European pentru Integrare - programul anual 2008,
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor CNSC
Adresa postala: Strada Stavropoleus nr.6, Bucuresti, Romania, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.004 021.310.46.41, Email: [email protected]
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
OFICIUL ROMIN PENTRU IMIGRARI
Adresa postala: str. Lt. col. C-tin Marinescu nr. 15A, sector 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 060121, Romania, Tel.021/4107502, Fax: 021/4107502
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
03.06.2009 15:49
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer