Licitatie Publica - Achizitia de servicii de curatenie la Compania Nationala Imprimeria Nationala S.A.
Anunt de participare numarul 70906/16.01.2009
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMPANIA NATIONALA "IMPRIMERIA NATIONALA" - S.A.
Adresa postala: BD. ALEXANDRU IOAN CUZA, 56, SECTOR 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 011056, Romania, Punct(e) de contact: INGRID ANA MARIA QUIRSFELD ZIMERMAN, Tel.+40214348802, Email: [email protected], Fax: +40214934223, Adresa internet (URL): www.cnin.ro/
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Compania Nationala "Imprimeria Nationala" S.A.
Adresa postala: B-dul Iuliu Maniu nr.244 D, sector 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 061126, Romania, Punct(e) de contact: Florina Naie, Tel.0214348821, Email: [email protected], Fax: 0214348810
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Companie Nationala
Activitate (activitati)
Altele: productie poligrafica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitia de servicii de curatenie la Compania Nationala Imprimeria Nationala S.A.
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
14 - Servicii de administrare, intretinere si curatenie a imobilelor
Locul principal de prestare: B-dul Iuliu Maniu nr. 244 D, sector 6
B-dul A.I.Cuza nr.56, sector 1
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Realizarea serviciilor de curatenie periodica
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
90910000-9 - Servicii de curatenie (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Doua obiective, sediul si punctul de lucru
Valoarea estimata fara TVA: 362, 960RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de buna executie: 10%
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii. Plata serviciilor prestate se realizeaza in termen de maximum 30 de zile de la data inregistrarii facturii la achizitor
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art.44 din OUG 34/2006
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea, Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006, Certificat eliberatde Directia Generala a Finantelor Publice prinind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata la bugetul centralizat, Certificat emis de DirectiaImpozitesi Taxe Locale privind indeplinirea obligatiilor excigibile de plata la bugetul local, Certificat Constatator emisde Oficiul Registrul Comertului, Certificat de Inregistrare emis de Oficiul Registrul Comertului, Certificat de inregistrare fiscalain scopuri de TVA emis deMinisterul Finantelor Publice- ANAF
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale, Bilant contabil
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
cerinta minima de calificare- cifra de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani in domeniul de activitate specific obiectului precizat: 1088880 LEI, exclusiv TVA
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind lista principalelor prestari de servicii realizate in ultimii 3 ani, Declaratie privind dotarile specifice, utilajele, instalatiile, echipamentele, etc de care poate dispune ofertantul pentru indeplinire corespunzatoare a contractului, Declaratie referitoare la asigurarea de catre ofertant a personalului de specialitate, Lista subcontractantilor, Certificat ISO 9001:2000 privind Sistemul de Management al Calitatii pentru operatorul economic ofertant, Declaratie privind calitatea de participant la prezenta procedura de atribuire
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
cerinta minima de calificare- experienta similara in ultimii 3 ani, cel putin doua contracte executate de prestari servicii similare
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 10.02.2009 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
13.02.2009 13:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 16.02.2009 11:00
Locul: Punctul de lucru CNIN SA din B-dul Iuliu Maniu nr.244 D, sector 6 , Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
membrii comisiei de evaluare, reprezentanti imputerniciti ai operatorilor economici care au depus oferta
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: STR. STAVROPOLEOS NR.6, SECTOR 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021310.46.41, Email: [email protected], Fax: 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic din cadrul CNIN SA
Adresa postala: B-dul Iuliu Maniu nr. 244 D, sector 6 , Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 061126, Romania, Tel.0214348803, Fax: 0214348810
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
16.01.2009 11:54