Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitia de servicii de dezvoltare, implementare si intretinere a aplicatiei software necesare activitatii de mentorat si promovarii proiectului Dezvoltarea profesionala a cadrelor didactice prin activitati de mentorat


Anunt de participare numarul 71551/05.02.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MINISTERUL EDUCATIEI SI CERCETARII
Adresa postala: Ministerul Educatiei, Cercetarii si Inovarii- Unitatea de Management a Proiectelor pentru Invatamantul Preuniversitar, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010176, Romania, Punct(e) de contact: Mihaela Ilina, Tel.021/3055993, 021/3055999, In atentia: Mihaela Ilina, Email: [email protected], Fax: 021/3055990, 021/3055989, Adresa internet (URL): http: //proiectepreuniversitar.edu.ro/
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitia de servicii de dezvoltare, implementare si intretinere a aplicatiei software necesare activitatii de mentorat si promovarii proiectului Dezvoltarea profesionala a cadrelor didactice prin activitati de mentorat
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
7 - Servicii informatice si servicii conexe
Locul principal de prestare: Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Obiectivul serviciilor il reprezinta dezvoltarea, implementarea si intretinerea aplicatiei software necesare activitatii de mentorat si promovarii proiectului (portal web, aplicatie eLearning, inclusiv continutul de instruire multimedia).Portalul este gandit ca instrument de comunicare si colaborare pentru coordonatori, mentori, formatori, monitori, cadre didactice, fiind si mijloc de diseminare a informatiei.Portalul va fi un mijloc complex de comunicare si va avea integrata o aplicatieeLearning cu aproximativ 5000 de utilizatori activi pe an si unde vor fi postate seturi de materiale-resursa si instrumente de lucru pentru mentori si pentru cadrele didactice.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
72230000-6 - Servicii de dezvoltare de software personalizat (Rev.2)
72413000-8-Servicii de proiectare de site-uri WWW (World Wide Web) (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Serviciile specifice oferite de portal constau in acces la aplicatii specializate pentru mentori, in special aplicatii de colaborare, acces la interfete de administrare pentru personalul UMPIP si furnizarea de informatii publicului larg.
Facilitatile de colaborare trebuie sa acopere atat comunicarea si colaborarea intre utilizatori cat si sustinerea de instruiri online pentru mentori si pentru profesori.
Sistemul trebuie sa sprijine crearea unei comunitati a utilizatorilor portalului. In acest sens, trebuie oferite facilitati care sa ajute la crearea unei astfel de comunitati: forum de discutie, spatiu pentru stocare fisiere, unelte de colaborare.
Sistemul trebuie sa prezinte informatiile despre proiect in mod organizat, astfel incat orice utilizator al portalului sa poata regasi rapid informatiile si sectiunile cautate.
Sistemul trebuie sa ofere interfete dedicate pentru administrarea sectiunilor si subsite-urilor, pentru a putea delega administrarea acestor sectiuni catre alti responsabili, cu capabilitati restranse.
Valoarea estimata fara TVA: 572, 000RON
II.2.2) Optiuni
Da
Servicii de intretinere a aplicatiei software.Val. dif. dintre 740000 lei si val. contr. ac., fTVA.
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
21 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare va fi de 2.800 EURO. Cursul de schimb utilizat cursul BNR valabil pentru data de 05.02.2009.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Proiectul este finantat de Uniunea Europeana prin Fondul Social European, POS DRU 2007 2013, Axa prioritara 1 DMI 1.3.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitateaDeclaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
Certificate constatatoare pentru indeplinirea obligatiilor exigibile privind plata impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, valabile la data depunerii ofertelor
Certificatul de inregistrare fiscala eliberat de Oficiul Registrului Comertului, de pe langa instanta competenta, din care sa rezulte adresa actuala si obiectul de activitate al societatii conform codului CAEN.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cifra de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani (2006, 2007, 2008) sa fie de cel putin 300.000 EURO. Cifra de afaceri se prezinta in euro sau echivalentul in lei. Data pentru care se determina echivalenta leu/euro in vederea facilitarii evaluarii ofertelor este 05.02.2009, iar cursul de schimb pentru cele doua monede este cursul de schimb afisat de BNR si valabil pentru aceasta data.
Prezentarea Bilantului contabil pe ultimii trei ani financiari (2006, 2007, 2008 semestrul I), insotit de anexele explicative, vizat si inregistrat de organele competente si/sau dupa caz, rapoarte anuale, scrisori de bonitate din partea bancilor sau a unor societati recunoscute de audit financiar si contabil precum si orice alte documente edificatoare prin care ofertantul/candidatul isi poate dovedi capacitatea economico-financiara.
Fisa de informatii generale (Formularul 2B din capitolul de Formulare)
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani
Personalul solicitat pentru indeplinirea contractului:
Manager de proiect (1 specialist)
Coordonator tehnic (1 specialist)
Coordonator echipa dezvoltare portal web (1 specialist)
Coordonator echipa dezvoltare aplicatie eLearning (1 specialist)
Coordonator echipa de intretinerea a aplicatiei software (1 specialist)
Responsabil stiintific (1 specialist)
Responsabil cu asigurarea calitatii (1 specialist)Experti dezvoltare software web in tehnologiile ofertate (5 specialisti)
Experti dezvoltare aplicatie eLearning (5 specialisti)
Experti dezvoltare continut de instruire multimedia (5 specialisti)
Experti suport tehnicintretinere aplicatii software (3 specialisti)
Experti formatori (2 specialisti)
Experienta similara
Se solicita prezentarea a cel putin 1 contract finalizat in ultimii 3 ani care sa includa servicii de dezvoltare, implementare si intretinere de portal web
Se solicita prezentarea a cel putin 1 contract finalizat in ultimii 3 ani care sa includa servicii de dezvoltare, implementare si intretinere de aplicatii eLearningSe solicita prezentarea a cel putin un contract finalizat in ultimii 3 ani care sa includa servicii de dezvoltare de continut de instruire multimedia
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
S/3537POSDRU/1/2009
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 25.03.2009 23:59
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
26.03.2009 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 26.03.2009 11:00
Locul: Str. Spiru Haret nr 12, Etaj II, Secretariat, Sector 1, 010176, Bucuresti, Romania
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Participantii la sedinta de deschidere a ofertelor trebuie sa prezinte imputernicire semnata de persoana autorizata sa semneze formularul de oferta.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Den. proiectului: Dezvoltarea profesionala a cadrelor didactice prin activitati de mentorat.Proiectul este finantat de Uniunea Europeana prin Fondul Social European, POS DRU 2007 2013, Axa prioritara 1 Educatia si formarea profesionala in sprijinul cresterii economice si dezvoltarii societatii bazate pe cunoastere, DMI 1.3. Dezvoltarea resurselor umane in educatie si formare profesionala.
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Strada Stavropoleos nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021 310 46 41, Email: [email protected], Fax: 021 310 46 42, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Departamentul Juridic
Adresa postala: Str. Spiru Haret nr 12, Etaj II, Secretariat, Sector 1, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010176, Romania, Tel.021/3055999, Email: [email protected], Fax: 021/3055989, Adresa internet (URL): http: //proiectepreuniversitar.edu.ro/
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Departamentul Juridic
Adresa postala: Str. Spiru Haret nr 12, Etaj II, Secretariat, Sector 1, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010176, Romania, Tel.021/3055999, Email: [email protected], Fax: 21/3055989, Adresa internet (URL): http: //proiectepreuniversitar.edu.ro/
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
03.02.2009 12:18
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer