Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitia de servicii de dezvoltare si implementare si echipamente hardware pentru Sistemul Informatic Integrat pentru Agricultura Ecologica in cadrul Ministerului Agriculturii si Dezvoltarii Rurale


Anunt de participare numarul 140930/06.12.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Ministerul Agriculturii si Dezvoltarii Rurale
Adresa postala: B-dul Carol I nr. 2 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030163, Romania, Punct(e) de contact: Compartiment Achizitii, Tel. +40 213072316, In atentia: Alecsandru PLOESTEANU, Email: [email protected], Fax: +40 213079814, Adresa internet (URL): www.madr.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitia de servicii de dezvoltare si implementare si echipamente hardware pentru Sistemul Informatic Integrat pentru Agricultura Ecologica in cadrul Ministerului Agriculturii si Dezvoltarii Rurale
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
7 - Servicii informatice si servicii conexe
Locul principal de prestare: Sediul central al MADR
Adresa: Bd. Cadrol I. Nr. 2 4, sector 3, oficiul postal 37, Bucuresti
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitie software specializat (servere pentru aplicatie, baza de date, backup, licente aferente si servicii de creare si administrare a aplicatiei) privind gestionarea datelor din sistemul de agricultura ecologica in cadrul Ministerului Agriculturii si Dezvoltarii Rurale - Sistemul Informatic Integrat pentru Agricultura Ecologica (SII-AE)
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
72212600-5 - Servicii de dezvoltare de software pentru baze de date si operare (Rev.2)
48000000-8-Pachete software si sisteme informatice (Rev.2)
80500000-9-Servicii de formare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Achizitie echipamente hardware, software specializat (servere pentru aplicatie, baza de date, back-up, licente aferente si servicii de dezvoltare si implimentare) inclusiv servicii de dezvoltare si impementare Sistemului Informatic Integrat pentru Agricultura Ecologica in cadrul Ministerului Agriculturii si Dezvoltarii Rurale
Valoarea estimata fara TVA: 4, 522, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
10 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Depunerea garantiei de participare este obligatorie. Garantia de participare va fi constituita de catre ofertant, in cuantum de: 90440.00 lei. Perioada de valabilitate a garan?iei pentru participare este egala cu perioada de valabilitate a ofertelor, respectiv 90 de zile. Aceasta va fi depusa si in original la sediul autoritatii contractante, la Registratura, pana la termenul limita de primire a ofertelor si va fi incarcata si in SEAP la sectiunea Documente de calificare. Da=5% (cinci la suta) din valoarea contractului ara TVA.Modalitatea de constituire: conform Art.90?(1)-(3) din HG 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.a) perioada de valabilitate agarantiei de buna executie va avea o durata de valabilitate egala cu perioada de valabilitate a contractului.b) I.M.M.?urile beneficiaza de dreptul de a plati 50% din contravaloarea garantiei de buna executie, conform art.16 din Legea nr. 346/2004.d) Returnarea garantiei de buna executie se va efectua conform art. 92 - (2) din H.G. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Finantarea contractului se face de la bugetul de stat.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1- Declaratie de eligibilitate, neincadrarea in prevederile art.180 din OUG 34/2006, completare Formular 8. (daca oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat prezinta Formularul 8).
2- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. 34/2006, completare Formular 9. (daca oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat va prezenta Formularul 9).
3- Declaratie privind calitatea de participant la procedura, completare Formular 11 (In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat va prezenta Formularul 11).
4- Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, completarea si prezentareaFormularului 12NOTA ! Ofertantul nu are dreptul, in cadrul acestei proceduri:
a) sa depuna doua sau mai multe candidaturi/oferte individuale si/sau comune, sub sanctiunea excluderii din competitie a tuturor candidaturilor/ofertelor in cauza;
b) sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca subcontractant in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant asociat;
c) Intreprinderile afiliate au dreptul de a participa in cadrul aceleiasi proceduri de atribuire, dar numai in cazul in care participarea acestora nu este de natura sa distorsioneze concurenta.
(In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat va prezenta Formularul 12)
5- Certificat de atestare fiscala din care sa reiasa ca au fost achitate obligatiile exigibile la plata cu o luna inainte de data depunerii ofertei.
Certificat de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale) din care sa reiasa ca au fost achitate obligatiile exigibile la plata in luna anterioara cererii in care se depune oferta.
(In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat va prezenta Certificatul de atestare fiscala).
6- Declaratie privind conflictul de interese conform prevederilor art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/ 2006.
1.Daniel CONSTANTIN
2.Sorin-Sergiu CHELMU
3.Daniel IONESCU
4.Virgil-Laurentiu GAMAN
5.Irina GAGENEL
6.Elena TATOMIR
7.Carmen-Georgiana BIDASCU
8.Eduard RADU
Cerinta obligatorie: Declaratie completata in conformitate cu Formularul 10 din Sectiunea Formulare. Cerinta nr. 1: Certificat constatator emis de ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC. Se va accepta si copie semnata cu mentiunea ?CONFORM CU ORIGINALUL?.
In cazul unui ONG / Persoane juridice nonprofit, pe langa declaratiile mentionate mai sus, se vor depune si Certificatul emis de Registrul Persoanelor juridice de pe langa Curtea Districtuala in raza careia isi au sediul social, cu anexele respective, din care sa rezulte ca nu se afla in dizolvare legala/statutara, sediul social, persoane autorizate.Se pot prezenta si orice alte acte doveditoare (certificate) echivalente in conditiile art.182 din OUG nr.34/2006, modificata si completata.
(In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat va prezenta Certificatul constatator)
Persoanele juridice straine vor prezenta echivalentul documentelor de mai sus insotie de traducere autorizata si legalizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerin?a nr. 1: Fi?a de informa?ii generale.
Cerin?a obligatorie: Ofertantul trebuie sa completeze Formularul 13 - in original, semnat si stampilat. In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat (inclusiv liderul) va prezenta acest formular.
Cerin?a nr. 2: Bilanturile contabile aferente exercitiilor financiare pe ultimii 3 (trei) ani financiari incheiati sau un document echivalent, vizat si inregistrat de organele competente.
Cerin?e obligatorii: Bilanturile contabile aferente exercitiilor financiare 2009, 2010 si 2011, vizate si inregistrate de organele competente in conditiile art. 185 din OUG nr. 34/2006, in copie cu mentiunea ?conform cu originalul?. Toate certificatele/documentele respective trebuie sa fie prezentate in copie cu mentiunea ?conform cu originalul?.
Ofertantii nerezidenti vor prezenta traduceri autorizate in limba romana ale documentelor solicitate mai sus.
Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita ofertantilor ? persoane juridice romane si persoane juridice straine ? prezentarea si a altor documente in cazul in care cele nominalizate la alineatul precedent nu sunt relevante in cnf. cu prev. art.185(2)OUG 34/2006.
Cerin?a nr.3: Informatii privind media Cifrei de afaceri globale a ofertantului (op. ec. sau membrii asocierii de op. ec. impreuna), pe ultimii 3 ani (2009, 2010, 2011), sa fie de min. cu val. bugetului alocat 4522000 lei.
NOTA
1. Val. c.a. vor fi exprimate in lei, la cursul de schimb leu/euro, mediu comunicat de B. Centr. Europ. pt. anul respectiv. Ofertantul care trebuie sa efectueze conversia altor monede decat Euro sau Lei vor utiliza ratele de schimb medii anuale stabilite de B.C.E.
2. In cazul operatorului economic non-profit (ONG), echivalentul cifrei de afaceri sunt veniturile totale anuale.
3. In cazul IMM, valoarea cifrei de afaceri solicitata mai sus, va fi redusa la jumatate.
Demonstrarea incadrarii in categoria IMM se face prin prezentarea unei declaratii pe propria raspundere a reprezentantului legal al intreprinderii interesate privind incadrarea in categoria IMM. Declara?ia pe propria raspundere privind incadrarea in categoria IMM va fi completata conform modelului din Anexa 1/Legea 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii IMM, cu modificarile ?i completarile ulterioare ?i va fi prezentata in original.
Pentru o oferta depusa de o asociere, reducerea se aplica doar daca asocierea e alcatuita exclusiv din IMM-uri, indiferent daca sunt persoane fizice sau juridice, romane/straine.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta 1 .Lista principalelor servicii in ultimii 3 ani. Ofertantul (op. ec. sau membrii asocierii impreuna) trebuie sa faca dovada ca a desfasurat in ultimii 3 ani (calculati de la data depunerii ofertelor) unul sau max 3 contracte similare care au presupus:
- furnizarea si instalarea de echip. hardware si comunicatii- serv de analiza, dezvoltare, implementare, training si mentenanta a unui sistem informatic integrat- furnizarea si instalarea unui sistem de baze de date
- proiectarea de aplicatii web pentru gestiune, monitorizare si raportarePt. dovedirea experientei similare se va permite si prez. de contracte distincte
val min de 1.000.000 eur, fara TVA.
Pt fiecare contract mentionat in Formularul 14 si 15 se vor atasa ca documente suport (copii dupa contracte, recomandari, procese verbale etc.).
NOTA
1. Valorile contractelor vor fi exprimate in lei, la cursul de schimb leu/euro, mediu comunicat de Banca Centrala Europeana pt. anul respectiv.
Informatii privind calificarile si experienta profesionala a expertilor din cadrul echipei de proiect.Expertii cheie sunt acei experti care au rol crucial in indeplinirea obiectivelor contractului.Ofertantul (operator economic sau membrii asocierii impreuna)trebuie sa dispuna de o echipa de 9 experti cheie care sa fie in masura sa demonstreze ca poseda individual urmatoarele calificari si abilitati:
1.Manager de proiect: Studii superioare de lunga durata cu diploma de licenta/absolvire;Experienta generala de 5 ani;Detinerea de competente avansate in domeniul managementului de proiect dovedita prin certificare profesionala in domeniul managamentului de proiect, emisa de o institutie recunoscuta la nivel international (ex. PMP, sau echivalent) sau la nivel national;
Experienta in calitate de manager de proiect in cel putin 1 proiect de complexitate similara.
Experienta de lucru in aplicarea metodologiilor de management de proiect, se va dovedi prin prezentarea unor documente/recomandari din care sa reiasa metodologia utilizata la implementarea proiectului.Se vor prezenta urmatoarele documente: CV si Declaratie de disponibilitate, semnate in original de fiecare expert cheie propus in oferta precum si copii ale diplomelor de studii si ale certificatelor profesionale obtinute si mentionate in CV, copii conform cu originalul.
2.Coordonator echipa dezvoltareStudii superioare de lunga durata cu diploma de licenta/ absolvire in domeniul IT&C sau tehnic (electronic, telecomunicatii, matematica informatica, etc.)Experienta generala de 5 ani;Cunostinte generale de management de proiect;Cel putin un proiect IT de dezvoltare de software, in cadrul caruiaa fost dezvoltator software.
Se vor prezenta urmatoarele documente: CV si Declaratie de disponibilitate, semnate in original de fiecare expert cheie propus in oferta precum si copii ale diplomelor de studii si ale certificatelor profesionale obtinute si mentionate in CV, copii conform cu originalul.
3.Dezvoltator software ? cel putin 2 expertiStudii superioare de lunga durata cu diploma de licenta/ absolvire in domeniul IT&C sau tehnic (electronic, telecomunicatii, matematica informatica, etc.) ; Experienta generala de 5 ani;
Minim 3 ani de experienta in dezvoltarea de software de aplicatii.Se vor prezenta urmatoarele documente: CV si Declaratie de disponibilitate, semnate in original de fiecare expert cheie propus in oferta precum si copii ale diplomelor de studii si ale certificatelor profesionale obtinute si mentionate in CV, copii conform cu originalul.
4. Arhitect de solutieStudii superioare de lunga durata cu diploma de licenta/ absolvire in domeniul IT&C sau tehnic (electronic, telecomunicatii, matematica informatica, etc.); Minim 3 ani de experienta in domeniul IT; Cel putin un proiect IT implementat cu succes, in cadrul caruia a definit arhitectura de sistem informatic; Cel putin un proiect IT in cadrul caruia a participat in calitate de expert in securitatea sistemelor IT&C
Se vor prezenta urmatoarele documente: CV si Declaratie de disponibilitate, semnate in original de fiecare expert cheie propus in oferta precum si copii ale diplomelor de studii si ale certificatelor profesionale obtinute si mentionate in CV, copii conform cu originalul.
5.Coordonator InstruireStudii superioare de lunga duratacu diploma de licenta/ absolvire; Minimum 3 de experienta in domeniul IT; Experienta in elaborarea si furnizarea a cel putin 1 program de pregatire a personalului;
Cel putin un proiect IT de dezvoltare software implementat, in care a avut responsabilitati privind instruirea personalului.
Se vor prezenta urmatoarele documente: CV si Declaratie de disponibilitate, semnate in original de fiecare expert cheie propus in oferta precum si copii ale diplomelor de studii si ale certificatelor profesionale obtinute si mentionate in CV, copii conform cu originalul.
6.Analist de business si coordonator testareStudii superioare de lunga duratacu diploma de licenta/ absolvire; Cel putin 5 ani experienta generala; Minim 3 ani experienta in analiza cerintelor, definirea specificatiilor si modelareaproceselor de business in domeniul IT;
Cel putin un proiect de complexitate similara in cadrul carora a participat in calitate de analist; Cel putin un proiect de complexitate similara in cadrul caruia a participat in calitate de coordonator testare.
Se vor prezenta urmatoarele documente: CV si Declaratie de disponibilitate, semnate in original de fiecare expert cheie propus in oferta precum si copii ale diplomelor de studii si ale certificatelor profesionale obtinute si mentionate in CV, copii conform cu originalul.
7.Administrator Baze de dateStudii superioare de lunga durata cu diploma de licenta/ absolvire in domeniul IT&C sau tehnic (electronic, telecomunicatii, matematica informatica, etc.);Certificat/diploma absolvire curs de specializare in administrarea de baze de date;Experienta generala de5 ani.Se vor prezenta urmatoarele documente: CV si Declaratie de disponibilitate, semnate in original de fiecare expert cheie propus in oferta precum si copii ale diplomelor de studii si ale certificatelor profesionale obtinute si mentionate in CV, copii conform cu originalul.
8.Expert asigurare calitateStudii superioare de lunga duratacu diploma de licenta/ absolvire; Experienta generala de 5 ani;
Ceritifcat absolvire curs general de managementul calitatii (dovedita prin ceritifcare de tip ISO 9001 sau copie ?conform cuoriginalul? a deciziei de numire a expertului).
Se vor prezenta urmatoarele documente: CV si Declaratie de disponibilitate, semnate in original de fiecare expert cheie propus in oferta precum si copii ale diplomelor de studii si ale certificatelor profesionale obtinute si mentionate in CV, copii conform cu originalul.
9.Expert securitate informationala
Studii superioare de lunga durata cu diploma de licenta/ absolvire in domeniul IT&C sau tehnic (electronic, telecomunicatii, matematica informatica, etc.); Detinerea de competente de nivel avansat privind controlul riscurilor in proiecte informatice dovedita prin certificare emisa de un organism recunoscut international
Detinerea de competente de nivel avansat privind o metodologie de management a servciilor IT recunoscunoscuta la nivel international dovedit prin certificat ITIL Foundation sau echivalent
Detinerea de competente de nivel avansat privind managementul securitatii dovedit prin certificat Certified Information Security Manager (CISM) sau Certified Information Systems Security Professional (CISSP) sau echivalent; Detinerea de competente privind auditul sistemelor informatice dovedita prin certificare emisa de un organism recunoscut international; Minim 3 ani experienta in domeniul securitatii informationale;
Experienta in cadrul unui proiect IT&C in calitate de expert/specialist securitate informatica
Experienta dovedita in activitati de analiza a riscului de securitate informatica;
Experienta dovedita in activitati de creare a politicilor de securitate.
Se vor prezenta urmatoarele documente: CV si Declaratie de disponibilitate, semnate in original de fiecare expert cheie propus in oferta precum si copii ale diplomelor de studii si ale certificatelor profesionale obtinute si mentionate in CV, copii conform cu originalul.
Sistem de management al calitatii
Ofertantul va prezenta un certificat pentru sistemul de management al calitatii respectiv ISO 9001:2008 sau echivalent. Se vor accepta si ofertantii care dovedesc ca rapoartele de audit au fost finalizate si din ele reiese faptul ca ofertantii urmeaza a primi certificarea.
Sistem de management almediului
Ofertantul va prezenta un certificat pentru sistemul de management almediului, respectiv ISO 14001:2004 sau echivalent.
Se vor accepta si ofertantii care dovedesc ca rapoartele de audit au fost finalizate si din ele reiese faptul ca ofertantii urmeaza a primi certificarea.
Sistem de management al securitatii informatieiOfertantul va prezenta un certificat pentru sistemul de management al securitatii informatiei respectiv ISO 27001:2005 sau echivalent.
Se vor accepta si ofertantii care dovedesc ca rapoartele de audit au fost finalizate si din ele reiese faptul ca ofertantii urmeaza a primi certificarea.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
Criterii
Pondere
Punctaj maxim
1.
Pretul ofertei
50%
50
Descriere: Componenta financiara
2.
Identificarea si descrierea riscurilor care afecteaza realizarea obiectivelor contractului de consultanta si prezentarea strategiei/ recomandarii in vederea minimalizarii/eliminarii acestora
25%
25
Descriere: Detaliile legate de modalitatea de calcul se regasesc in Caietul Sarcini
3.
Durata de implementare a proiectului
25%
25
Descriere: Detaliile legate de modalitatea de calcul se regasesc in Caietul Sarcini
Punctaj maxim componenta tehnica: 50
Pondere componenta tehnica: 50 %
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 16.01.2013 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
17.01.2013 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 18.01.2013 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
MODUL DE DEPARTAJARE A OFERTELOR CLASATE PE PRIMUL LOC CU PUNCTAJE EGALE: In cazul in care in urma evaluarii se constata existenta a 2 sau mai multe oferte cu punctaje egale, care se claseaza pe primul loc, se va proceda la solicitarea unei noi oferte financiare catre respectivii ofertanti.Autoritatea contractanta va solicita clarificari prin intermediul SEAP in vederea incarcarii electronice de catre operatorieconomici, de documente care contin noi preturi.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia Juridica - Ministerul Agriculturii si Dezvoltarii Rurale
Adresa postala: B-dul Carol I., Nr. 2 4, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030163, Romania, Tel. +40 213072394, Fax: +40 213072315, Adresa internet (URL): www.madr.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
04.12.2012 09:51
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer