Licitatie Publica - ACHIZITIA DE SERVICII DE EXPLOATARE SI INTRETINERE PENTRU SISTEMELE MECANO-ENERGETICE SI DE CURENTI SLABI
Anunt de participare (utilitati) numarul 92061/11.12.2009
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
R.A.Aeroportul Cluj-Napoca
Adresa postala: Str.Traian Vuia, Nr.149, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400397, Romania, Punct(e) de contact: Gabriela Zanc, Tel.0264-307500, 0264-416702, Email: [email protected], [email protected], Fax: 0264-416712, Adresa internet (URL): www.airportcluj.ro
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
R.A.Aeroportul Cluj-Napoca
Adresa postala: Str.Traian Vuia, Nr.149, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400397, Romania, Punct(e) de contact: SECRETARIAT, Tel.0264-307500, 416702, In atentia: Conducerii R.A. Aeroportul Cluj-Napoca, Email: [email protected], [email protected], Fax: 0264-416712, Adresa internet (URL): www.airportcluj.ro
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
R.A.Aeroportul Cluj-Napoca
Adresa postala: Str.Traian Vuia, Nr.149, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400397, Romania, Punct(e) de contact: SECRETARIAT, Tel.0264-307500, 416702, In atentia: Conducerii R.A. Aeroportul Cluj-Napoca, Email: [email protected], [email protected], Fax: 0264-416712, Adresa internet (URL): www.airportcluj.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Activitti aeroportuare
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
ACHIZITIA DE SERVICII DE EXPLOATARE SI INTRETINERE PENTRU SISTEMELE MECANO-ENERGETICE SI DE CURENTI SLABI
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
Locul principal de prestare: R.A. Aeroportul Cluj-Napoca, str. Traian Vuia, nr. 149, Cluj-Napoca
Codul NUTS: RO - ROMANIA
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Da
Cu reluarea competitiei in SEAP: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 48 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 4, 800, 000 si 5, 760, 000EUR
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
conform caietului de sarcini
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
50000000-5 - Servicii de reparare si intretinere (Rev.2)
50324200-4-Servicii de intretinere preventiva (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Contracte specifice in baza acordului-cadru
Valoarea estimata fara TVA: intre 4, 800, 000 si 5, 760, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare: 96000 Euro , Garantie de buna executie: 5% din valoarea contractului fara TVA in conformitate cu legislatia in vigoare
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Venituri proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Contract de asociere legalizat in cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Da
A se vedea clauzele contractuale obligatorii ale acordului-cadru si ale contractului subsecvent furnizate in cadrul documentatiei
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratia privind eligibilitatea; declaratie privind inexistenta starii de faliment; certif. constatatoare de indeplinire a obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, a contributiilor pt. asigurarile sociale de stat: care trebuie sa fie in termenele legale de valabilitate; persoanele fizice/juridice romane - certif. constatator emis de O.R.C.; persoanele fizice/juridice straine-documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta d.p.d.v. profesional conform prev. legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident; certificat de inregistrare in scopuri de TVA;certificat de cazier fiscal;certificat de cazier judiciar pt. administrator.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilanturi contabile 2007, 2008 si la 30.06.2009 vizate si inregistrate de organele competente; cifra de afaceri medie anuala sa fie de minim 2880000 Euro; declaratie pe proprie raspundere privind indeplinirea obligatiilor contractuale fata de alti beneficiari/clienti;scrisoare de bonitate bancara; lichiditate >100%.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Autorizare AACR pt intretinere echipamentele de productie a energiei termice, intretinere constructii civile si instalatii aferente; autorizare RSVTI(ISCIR); certificat de atestare IGSU; atestat ANRE; lista contractelor de servicii similare prestate in ultimii 3 ani; experienta similara realiz in ultimii 3 ani a cel putin 1 contr cu ob servicii mentenanta generala in domeniul aeroportuar val min 6 mil Ron/an + TVA sau 2 contracte cu acelasi obiect si val cumulata de min 6 mil Ron; informatii privind personalul tehnic de specialitate si de asigurarea calitatii; informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru executia contractului; declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si ale cadrelor de onducere in ultimii 3 ani + CV-uri; declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul; certificat SR EN ISO 9001/2001; certificat ISO 14001; certificat tip SR OHSAS 18001; informatii privind subcontractantii.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
60%
Descriere: Componenta financiara
2.
Oferta tehnica
20%
Descriere:
3.
Programul calitatii
20%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 28.01.2010 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
02.02.2010 09:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 03.02.2010 10:00
Locul: R.A. Aeroportul Cluj-Napoca, str. Traian Vuia nr.149, cod 400397
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare si cate un reprezentant imputernicit din partea fiecarui ofertant care a depus oferta
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Din motive tehnice (planse A4) si de securitate aeroportuara conform PNSA si reglementarilor europene, documentatia de atribuire se ridica de catre operatorii economici de la sediul regiei, in urma unei solicitari scrise in acest sens insotita de: -certificat AACR sau dovada ca sunt in curs de autorizare pentru serviciile solicitate;
-certificat de inregistrare a societatii comerciale;
-acord de confidentialitate.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: B-dul Stavropoleos nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.+40.21.310.46.41, Email: [email protected], Fax: +40.21.310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Cluj
Adresa postala: P-ta Stefan cel Mare nr. 1, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400133, Romania, Tel.+40.264-50.43.13, Email: [email protected]
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartimentul Comercial
Adresa postala: str. Traian Vuia nr. 149, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400397, Romania, Tel.+40.264.307.500, Email: [email protected], Fax: +40.264.416.712, Adresa internet (URL): www.airportcluj.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
08.12.2009 14:42