Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitia de servicii de fotocopiere


Anunt de participare numarul 142689/23.03.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
OFICIUL NATIONAL AL REGISTRULUI COMERTULUI
Adresa postala: Bucuresti, sector 3, B-dul Unirii nr 74, bl J3b, tronson II+III, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030837, Romania, Punct(e) de contact: VALENTIN VLADU, Tel. +40 0213160809, Email: [email protected], Fax: +40 0213160808, Adresa internet (URL): www.onrc.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitia de servicii de fotocopiere
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
27 - Alte servicii
Locul principal de prestare: La sediul Oficiului National al Registrului Comertului si la sediile celor 42 oficii ale registrului comertului de pe langa tribunal.
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 12 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 328, 320 si 855, 360RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Atribuirea contractelor subsecvente se va face in functie de necesitatile ONRC, de regula trimestrial. Numarul si durata contractelor se va stabili in functie de fondurile bugetare ce pot fi alocate.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de fotocopiere la sediul Oficiului National al Registrului Comertului si cele 42 sedii ale oficiilor registrului comertului de pe langa tribunal
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79521000-2 - Servicii de fotocopiere (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitatea minima estimata ce poate face obiectul unui singur contract subsecvent este de 684000copii alb/negru format A4 (imprimare doar pe o fata a formatului A4), cu o valoare estimata de82080 lei fara TVA;Cantitatea maxima estimata ce poate face obiectul unui singur contract subsecvent este de1782000 copii alb/negru format A4 (imprimare doar pe o fata a formatului A4), cu o valoareestimata de 213840 lei fara TVA;Cantitatea minima care ar putea fi solicitata pe durata acordului cadru: este de 2736000 copiialb/negru format A4 (imprimare doar pe o fata a formatului A4) cu o valoare estimata de 328320lei, fara TVA.- Cantitatea maxima care ar putea fi solicitata pe durata acordului cadru: este de 7128000 copiialb/negru format A4 (imprimare doar pe o fata a formatului A4) cu o valoare estimata de 855360lei, fara TVA.Valoarea estimata a celui mai mare contract subsecvent este de 213840 lei, fara TVA;
Valoarea estimata fara TVA: intre 328, 320 si 855, 360RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Ofertantul trebuie sa constituie garantia pentru participare in valoare de 17107, 20 lei si reprezinta o valoare de 2 % din valoarea estimata a acordului cadru, cu valab de 120 de zile de la data limita de depunere a ofertelor. Se va constitui prin oricare din formele prevazute la art. 86 alin (1) din HG 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Contul ONRC in cazul constituirii garantiei de participare prin OP: RO31TREZ7005005XXX000188 deschis la ATCPM Bucuresti. In situatia in care garantia de participare se constituie prin scrisoare de garantie bancara in favoarea ONRC, va fi utilizat modelul din Anexa 14. Pentru operatorii economici incadrati conform legii in categoria IMM, garantia de participare va fi admisa in cuantum de 50% din nivelul minim impus.ONRC are dreptul de a vira gar de part in bugetul propriu, ofertantul pierzand astfel suma constituita, atunci cand se afla in oricare din urmatoarele sit: a) isi retrage oferta in per de valab a acesteia;b) oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica in termenul de valab a ofertei, in conf cu legislatia in vigoare privind achiz pub;c) emiterea de catre CNSC a deciziei prin care se dispune respingerea pe fond a contestatiei, conf prevederilor art.278^1 din O.U.G. nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Pentru o evaluare si raportare unitara ale cuantumului aferent garantiei de participare, echivalenta pentru garantia de participare depusa in euro se va face la cursul BNR valabil la data publicarii invitatiei de participare. Restituirea garantiei de participare se va face in conformitate cu prevederile legale aplicabile. Ofertantul invitat de ONRC pentru incheierea contractului are obligatia de a constitui garantia de buna executie, in cuantum de 10% din valoarea fiecarui contract subsecvent, fara TVA. Aceasta se constituie prin oricare din formele prevazute la art. 90 alin (1) din HG 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Instrumentul de garantare trebuie sa fie intocmit in conformitate cu prevederile art 86. alin (3) din HG 925/2006. In situatia in care garantia de buna executie se constituie prin scrisoare de garantie bancara in favoarea ONRC, va fi utilizat modelul din Anexa 15.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
declaratia referitoare la faptul ca ofertantul nu se afla in situatia prevazuta la art.180 din OUG nr. 34/2006(Anexa 1) daca este cazul, se va prezenta si de catre tertul sustinator; declaratia privind neincadrarea in situatiile prevazute de art.181 din OUG nr. 34/2006(Anexa 2) Documentul solicitat pentru neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a), lit. c1) si lit. d) din O.U.G. nr. 34/2006 va fi depus si de tertul sustinator, daca este cazul; Certificat de atestare fiscala pentru bugetul de stat si contributiile sociale, eliberat de catre unitatile teritoriale ale MFP, in original, copie legalizata/autentificata sau copie lizibila stampilata si semnata cu mentiunea ?conform cu originalul", din care sa reiasa situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele; Certificat impozite si taxe locale in original, copie legalizata/autentificata sau copie lizibila stampilata si semnata cu mentiunea ?conform cu originalul", din care sa reiasa situatia obligatiilorscadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele; Declaratie privind calitatea de participant la procedura (Anexa 3), ?Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui ANRMAP nr.314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta?(Anexa 4);.?Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile prevazute la art. 69?1 (evitarea conflictului de interese) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare?(Se va prezenta atat de catre subcontractant, cat si de tertul sustinator, daca este cazul) (Anexa 5). Persoanele ce detin functie de decizie in cadrul Oficiului National al Registrului Comertului: Silvia Claudia Mihalcea? director general;persoane care sunt implicate in organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: Bogdan Mihail Burdescu, Georgeta Balan, Camelia Barsan, Stefanel Ivan, Viorel Voicu, Valentin Vladu, Gabriel Ivanciu, Mihai Costache, Cristian Liviu Olteanu, Ana Maria Dimand. Persoanele fizice/juridice romane vor prezenta certificat constatator, in original, copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul", emis de oficiul registrului comertului de pe langa tribunalul teritorial in raza caruia ofertantul isi are sediul social, din care sa rezulte domeniul de activitate principal/secundar, codurile CAEN aferente acestora. Informatiile prezentate in certificatul constatator vor fi valabile/actuale la data limita de depunere a ofertelor; In cazul in care comisia de evaluare constata ca ofertantul clasat pe primul loc nu a prezentat certificatul constatator in original/copie legalizata, se va solicita acestuia sa prezinte inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, pentru conformitate, certificatul constatator in original/copie legalizata. In cazul persoanelor fizice autorizate vor prezenta documente de confirmare a capacitatii de exercitare a activitatii profesionale conforme cu legislatia aplicabila acestora.In cazul persoanelor straine, documentele prezentate vor fi insotite de traducerea realizata de un traducator autorizat a carui semnatura va fi legalizata de un notar public.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii generale. Se va prezenta fisa de informatii generale. Se vor prezenta informatii privind cifra de afaceri globala din cel mult ultimii 3 ani. Pentru echivalenta lei/valuta se va tine cont de cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Se va completa Fisa de informatii generale - Anexa 6.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Resurse tehnice. Ofertantul va prezenta o declaratie referitoare la utilajele si echipamentele tehnice de care poate dispune pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de servicii, in care se va specifica tipul , caracteristicile tehnice si numarul echipamentelor ce vor fi utilizate pentru fiecare locatie.
Informatii privind partea din contract pe care operatorul economic are, eventual, intentia sa o subcontracteze.
Informatii privind numarul mediu al personalului de care a dispus pe ultimii 3 ani, asigurarea cu personal de specialitate, numarul si pregatirea cadrelor de conducere, precum si persoanele responsabile direct de indeplinirea contractului pentru fiecare dintre locatii.
Ofertantii vor completa si depune declaratiaprivind lista principalelor prestari de serviciisimilare din ultimii 3 ani. Ofertantul trebuie saprezinte cel putin un documen/contrac/proces verbal de receptie emis sau contrasemnat de o autoritate ori de catre clientul beneficiar, in copie certificata prin semnatura reprezentantului legal, cu mentiunea "conform cu originalul" si stampila ofertantului, prin care sa confirme prestarea, in ultimii 3 ani, de servicii similare cu cele care fac obiectul contractului ce urmeaza afi atribuit. In situatia in care ofertantul a fostinfiintat sau si-a inceput activitatea economicade mai putin de 3 ani, se va lua in considerareprezentarea informatiilor corespunzatoareperioadei efective de activitate.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Se va prezenta o declaratie referitoarela utilajele si echipamentele tehnice de care poate dispune pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de servicii pentru fiecare locatie.In cazul in care ofertantul are subcontractanti, va prezenta o lista a acestora, partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze, precum si datele de identificare ale subcontractantilor propusi (Anexa 7)Se completeaza Anexa 8Se completeaza Anexa 9. Pentru echivalenta lei/valuta se va tine cont de cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR. Ofertantul trebuie sa prezinte cel putin un documen/contrac/proces verbal de receptie emis sau contrasemnat de o autoritate ori de catre clientul beneficiar, in copie certificata prin semnatura reprezentantului legal, cu mentiunea"conform cu originalul" si stampila ofertantului, prin care sa confirme prestarea, in ultimii 3 ani, de servicii similare cu cele care fac obiectulcontractului ce urmeaza a fi atribuit.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Informatiile care vor fi disponibile ofertantilor pe parcursul desfasurarii licitatiei electronice sunt: pretul ofertat, numarul de participanti inscrisi. Elementul ofertei care va face obiectul procesului repetitiv de ofertare este pretul unitar, in lei, fara TVA, ofertat pentru 1 copie alb/negru format A4 (imprimare doar pe o fata a formatului A4). Numarul rundelor de licitatie: 1 (una).Durata rundei de licitare: 1 zi. Licitatia electronica se va incheia dupa terminarea rundei de licitare.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
13L2
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 12.04.2013 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
15.04.2013 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 15.04.2013 12:00
Locul: sediul ONRC, Bucuresti, sector 3, B-dul Unirii nr 74 bloc J3B, etaj 6 Directia Economica
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare si persoane imputernicite ale ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia Contencios a Oficiului National al Registrului Comertului
Adresa postala: B-dul Unirii nr. 74, Bl. J3b, Tr. II+III, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030837, Romania, Tel. +40 213160809, Email: [email protected], Fax: +40 213137434, Adresa internet (URL): www.onrc.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
22.03.2013 12:12
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer