Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitia de servicii de inchiriere de autobuze si autocare cu soferi conform cerintelor din Caietul de sarcini


Anunt de participare (utilitati) numarul 135407/10.05.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
R.A. ROMATSA - ADMINISTRATIA ROMANA A SERVICIILOR DE TRAFIC AERIAN
Adresa postala: Str. Ion Ionescu de la Brad nr. 10, O.P. Box 18-90, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 013813, Romania, Punct(e) de contact: ADRIAN COJOC, Tel. +40 212083450, In atentia: EUGEN NEICU VOICU, Email: [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], Fax: +40 212083564, Adresa internet (URL): www.romatsa.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
REGIE AUTONOMA
Activitate (activitati)
- Activit??i aeroportuare
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Achizitia de servicii de inchiriere de autobuze si autocare cu soferi conform cerintelor din Caietul de sarcini
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
2 - Servicii de transport terestru, inclusiv serviciile de transport cu vehicule blindate si servicii de curierat, cu exceptia transportului de corespondenta
Locul principal de prestare: Bucuresti, Oradea, Suceava, Arad, Iasi, Tg. Mures, Tulcea, Timisoara, Craiova, Cluj
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de inchiriere de autobuze si autocare cu soferi pentru salariati ROMATSA din urmatoarele locatii: Bucuresti, Oradea, Suceava, Arad, Iasi, Tg. Mures, Tulcea, Timisoara, Craiova, Cluj
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
60172000-4 - Inchiriere de autobuze si de autocare cu sofer (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform Caietului de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 2, 240, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare este de 54.800 lei, defalcata astfel: ? pentru lotul 1 -28.000 lei;? pentru lotul 2 ?1.600 lei;? pentru lotul 3 -1.000 lei;? pentru lotul 4 ?3.000 lei;? pentru lotul 5 ?1.800 lei;? pentru lotul 6 ?2.100 lei;? pentru lotul 7 ?3.000 lei;? pentru lotul 8 ?2.400 lei;? pentru lotul 9 -900 lei;? pentru lotul 10 ?1.000 lei.Se poate constitui in urmatoarele moduri: - sub forma de scrisoare de garantie bancara (Formular 03) su- potrivit prevederilor art. 86 din HG nr. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Perioada de valabilitate a garantiei de participare trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate aofertei (60 de zile, de la data deschiderii ofertelor).Garantia de participare se va anexa la plicul ce contine documentele ofertei, dar neinclusa in plic. Garantia de buna executie va fi in cuantum de 10 % din valoarea maxima a contractului.Se poate constitui prin: - Scrisoare de Garantie Bancara (Formular 12) sau conform art. 90 din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind calitatea de participant la procedura de achizitie cu oferta independenta? Formular 04 (conform Ordinului ANRMAP nr. 314/12.10.2010)
Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69¹ din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare ? Formular 05 (conform OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare - conflictul de interese)
Persoana cu functie de decizie din cadrul RA ROMATSA este dl. Bogdan DONCIU - Director General, Presedintele comisiei de evaluare a ofertelor este dl. Florin PETRASCU ? Director Juridic, Achizitii si Administrativ
Membrii comisiei de evaluare sunt: Marian RADOI, Dorin BANCIU, Florina Balta, Adrian COJOC, Laura Rusescu, Eugen NEICU VOICU
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare ? Formular 06 (conform OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare)
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare ? Formular 07 (conform OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare) Certificat constatator in oricare din formele urmatoare: - original,
- copie legalizata sau
- copie conforma cu originalul
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii generale.
Conversia euro-leu se face prin raportare la cursul mediu comunicat de BNR pentru fiecare an in parte (2008 ? 1 euro=3, 6827 lei, 2009 ? 1 euro=4, 2373 lei si 2010 ? 1 euro=4, 2099 lei)
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Operatorul economic va prezenta, pentru fiecare lot ofertat, cate un contract care sa confirme prestarea de servicii similare cu raspandire teritoriala similara, avandurmatoarele valori minime: - pentru lotul 1 ? 390.000 euro- pentru lotul 2 ? 15.000 euro- pentru lotul 3 ? 10.000 euro- pentru lotul 4 ? 35.000 euro- pentru lotul 5 ? 20.000 euro- pentru lotul 6 ? 24.000 euro- pentru lotul 7 ? 35.000 euro- pentru lotul 8 ? 27.000 euro- pentru lotul 9 ? 10.000 euro- pentru lotul 10 ? 10.000 euro.Ofertantul va prezenta o recomandare scrisa din partea beneficiarului si un document constatator privitor la derularea respectivului contract.
Document solicitat in conformitate cu prevederile OMLPTL 1842/ 2001, cu modificarile si completarile ulterioare.
Document solicitat conform Ordinului nr. 1007/2011 pentru modificarea si completarea Normelor privind organizarea si efectuarea transporturilor rutiere si a activitatilor conexe acestora, aprobate prin Ordinul ministrului transporturilor, constructiilor si turismului nr. 1.892/2006 publicat in Monitorul Oficial nr. 0028 din 12 Ianuarie 2011
Document solicitat conform prevederilor Ordonantei de urgenta a Guvernului nr. 109/2005, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 102/2006 si ale Ordonantei de urgenta a Guvernului nr. 195/2002 privind circulatia pe drumurile publice, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare.
Document solicitat in conformitate cu prevederile OUG109/2005 si ale OUG 195/2002 republicata, cu modificarile si completarile ulterioare.
Operatorul economic va prezenta o declaratie din care sa rezulte ca autovehiculele ofertate sunt numai vehicule rutiere destinate transportului rutier de persoane, sunt dotate cu tahografe si limitatoare de viteza in conformitate cu reglementarile in vigoare.
Solicitare conform Ordonantei nr. 27 din 31.08.2011 privind transporturile rutiere
Se va completa formularul 14, aceasta declaratie este solicitata in vederea asigurarii respectarii legislatiei nationale privitoare la prestarea acestor servicii
Aceaste documente sunt solicitate in vederea asigurarii respectarii legislatiei nationale privitoare la prestarea acestor servicii
Acest document s-a solicitat pentru acoperirea riscurilor privind eventualele daune provocate persoanelor transportate care desfasoara activitati de dirijare a traficului aerian.
Operatorul economic trebuie sa faca dovada prin orice documente ca au in proprietate mijloace de transport, care sa fie dotate cu sistem de orientare si monitorizare prin GPS/GPRS pentru localizarea si coordonarea exacta a autovehiculelor utilizate pentru transportul salariatilor R.A. ROMATSA de la statiile de traseu la locul de munca si retur.
ISO 9001:2008 sau echivalent
ISO 14001:2004 sau echivalent sau Declaratie privind respectarea legislatiei in domeniul protectiei mediului ? Formular 09
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Autoritatea contractanta va instiinta, prin intermediul SEAP, ofertantii ai caror oferte au fost declarate admisibile, despre data si ora stabilirii rundei finale de licitatie electronica. Va fi organizata (1) o singura runda in SEAP in care ofertantii isi pot imbunatati ofertele financiare depuse la autoritatea contractanta. In urma acestei runde va fi stabilit clasamentul final al ofertelor.Ofertantii vor trebui sa fie inscrisi in SEAP pana la data depunerii ofertelor si sa aiba participari preplatite.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 15.06.2012 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
25.06.2012 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 25.06.2012 10:30
Locul: RA ROMATSA - Bd. Ion Ionescu de la Brad nr. 10, sector 1, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
La deschiderea ofertelor pot participa reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Posibilitatea de departajare a ofertelor clasate pe primul loc cu preturi egaleIn cazul in care se constata ca ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, R.A. ROMATSA va solicita o noua ofertare in plic inchis, in vederea departajarii ofertelor. In acest caz, contractul va fi atribuit operatorului economic a carui propunere financiara are pretul cel mai scazut.Data de deschidere a ofertelor depuse se va prelua din anuntul de participare si va avea locla sediul R.A. ROMATSA, str. Ion Ionescu de la Brad, nr. 10, sector 1, Bucuresti.La sedinta de deschidere a ofertelor sunt admisi sa participe, pe langa membrii comisiei si reprezentantii ofertantilor, admiterea acestora urmand a se face pe baza de imputernicire scrisa din partea firmei pe care o reprezintaPosibilitatea retragerii sau modificarii ofertei: - Modificarea si/sau retragerea ofertei se poate face inainte de data limita de depunere a ofertei. Dupa aceasta data nu se admite modificarea ofertei.- Ofertele care nu vor fi insotite de garantia de participare si cele declarate intarziate vor fi respinse ca fiind inacceptabile.Oferta este declarata intarziata daca: este depusa la alta adresa / este depusa dupa data/ora limita inscrisa la pct.IV.4.3. Ofertele declarate intarziate se returneaza nedeschise.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenele de exercitare a cailor de atac sunt prevazute la art. 256 ² din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
R.A. ROMATSA ? Serviciul Juridic
Adresa postala: Bd. Ion Ionescu de la Brad nr. 10, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 013813, Romania, Tel. +40 212083100, Email: [email protected], Fax: +40 212302442, Adresa internet (URL): www.romatsa.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
09.05.2012 08:02
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer