Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitia de servicii de inchiriere de autobuze si autocare cu soferi


Anunt de participare (utilitati) numarul 144220/08.06.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
R.A. ROMATSA - ADMINISTRATIA ROMANA A SERVICIILOR DE TRAFIC AERIAN
Adresa postala: Str. Ion Ionescu de la Brad nr. 10, O.P. Box 18-90, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 013813, Romania, Punct(e) de contact: ADRIAN COJOC, Tel. +40 212083528, In atentia: Eugen NEICU VOICU, Email: [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], Fax: +40 212083564, Adresa internet (URL): www.romatsa.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Regie autonoma
Activitate (activitati)
- Activit??i aeroportuare
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Achizitia de servicii de inchiriere de autobuze si autocare cu soferi
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
2 - Servicii de transport terestru, inclusiv serviciile de transport cu vehicule blindate si servicii de curierat, cu exceptia transportului de corespondenta
Locul principal de prestare: Bucuresti, Oradea, Arad, Iasi, Timisoara, Tulcea, Tg. Mures, Craiova si Cluj
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitia de servicii de inchiriere a unui numar de 29 mijloace de transport auto cu sofer, necesare transportului salariatilor ROMATSA la si de la locul de munca
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
60172000-4 - Inchiriere de autobuze si de autocare cu sofer (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitatile totale ce se preconizeaza a se achizitiona pe intreaga perioada de derularecontractului, conform estimarilor valabile la data initierii prezentei proceduri de achizitie, sunt: a) inchirierea a 20 autovehicule cu o capacitate de 16+1 locuri;
b) inchirierea a 8 autovehicule cu o capacitate de 8+1 locuri;
c) inchirierea a 1 autovehicul cu o capacitate de 18+1 locuri;
Valoarea estimata fara TVA: 6, 750, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
36 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare este de 135.400 lei (sau echivalent in euro, la cursul BNR afisat la data publicarii anuntului de participare).Conform art. 86 din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare) garantia de participare se poate constitui astfel: 1. Prin virament bancar sub forma de scrisoare de garantie bancara (Formular 3) sau prin ordin de plata in contul R.A. ROMATSA ? RO93 RNCB 0085 0441 8223 0013 ? BCR, Sucursala WTC, sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire.2. Garantia trebuie sa fie irevocabila.3.Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa: a) conditionat, respectiv dupa constatarea culpei persoanei garantate, in conformitate cu contractul garantat; saub) neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate.Perioada de valabilitate a garantiei de participare trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate aofertei (60 de zile, de la data limita de primire a ofertelor).In cazul operatorilor economici care se incadreaza, conform legii, in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, va fi admisa o garantie de participare in cuantum de 50 % fata de suma sus mentionata, conform Legii 346/2004 cu modificarile si completarile ulterioare. Garantia de buna executie va fi in cuantum de 10 % din valoarea fara TVA, a contractului.Garantia de buna executie se constituie prin Scrisoare de Garantie Bancara (Formular 12), prin ordin de plata in contul IBAN RO93 RNCB 0085 0441 8223 0013 deschislaBCR, sucursala WTC, sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract.In cazul operatorilor economici care se incadreaza, conform legii, in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, va fi admisa o garantie de participare in cuantum de 50 % fata de suma sus mentionata, conform Legii 346/2004 cu modificarile si completarile ulterioare.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratie privind calitatea de participant la procedura de achizitie cu oferta independenta? Formular 04 (conform Ordinului ANRMAP nr. 314/12.10.2010);
2. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69¹ din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare ? Formular 05 (conform OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare - conflictul de interese)Persoanele cu functie de decizie din cadrul RA ROMATSA in legatura cu prezenta procedura de achizitie sunt: Aleodor Marian FRANCU ? Director General, Silvia POPEANGA ? Director Financiar si Plan de Afaceri
Presedintele comisiei de evaluare a ofertelor este Marian RADOI ? Sef Serviciu Administrativ Patrimoniu
Membrii comisiei de evaluare sunt: Adrian COJOC, Florina BALTA, Andrei SURUGIU, Dorin BANCIU si Eugen NEICU VOICU.
3. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare ? Formular 06 (conform OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare)
4. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare ? Formular 07 (conform OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare)
5.Certificat constatator, eliberat de Oficiul Registrului Comertului, valabil la data depunerii ofertelor. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.
Operatorul economic clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.
Operatorii economici vorcompleta si semna Formular 08 ? Informatii generale 1. Licenta eliberata de ARR pentru transport rutier public de persoane in trafic national/ international a operatorului economic (in conformitate cu prevederile OMLPTL 1842/ 2001, cu modificarile si completarile ulterioare).Documentul va fi prezentat in copie, semnat si parafat de catre operatorul economic, purtand mentiunea ?Conform cu originalul?.
2. Copii conforme pentru transportul rutier public de persoane in trafic national/ international pentru fiecare autovehicul cu care se vaefectua transportul de persoane (in conformitate cu prevederile OMTI 1007/2011).
Documentele vor fi prezentate in copie, semnate si parafate de catre operatorul economic, purtand mentiunea ?Conform cu originalul?.
3. Certificat pentru fiecare conducator auto care efectueaza transport rutier public de persoane (in conformitate cu prevederile OUG109/2005 si ale OUG 195/2002 republicata, cu modificarile si completarile ulterioare).
Documentul va fi prezentat in copie, semnat si parafat de catre operatorul economic, purtand mentiunea ?Conform cu originalul?.
4. Certificat de competenta profesionala pentru transportul rutier national si international de persoane pentru persoana desemnata sa coordoneze activitatea de transport a operatorului economic (in conformitate cu prevederile OUG109/2005 si ale OUG 195/2002 republicata, cu modificarile si completarile ulterioare).
Documentul va fi prezentat in copie, semnat si parafat de catre operatorul economic, purtand mentiunea ?Conform cu originalul?.
Declaratie pe proprie raspundere privind nesanctionarea de catre autoritatile legale in domeniul transportului rutier a operatorului economic ? Formular 13.
Operatorul economic va demonstra calificarea si experientaconducatorilor auto din urmatoarele puncte de vedere: a) conducatorii auto sunt calificati si au experienta si practica corespunzatoare in conducerea mijloacelor de transport personal minim 2 ani;b) conducatorii auto sunt apti din punct de vedere medical si testati psihologic conform cerintelor legislatiei in vigoare.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Licenta eliberata de ARR pentru transport rutier public de persoane in trafic national/ international a operatorului economic
Modalitatea de indeplinire
Document solicitat in conformitate cu prevederile OMPLTL nr. 1842/2001, cu modificarile si completarile ulterioareDocumentul va fi prezentat in copie, semnat si parafat de catre operatorul economic, purtand mentiunea ?Conform cu originalul?.
Copii conforme pentru transportul rutier public de persoane in trafic national/ international pentru fiecare autovehicul cu care se vaefectua transportul de persoane
Modalitatea de indeplinire
Documente solicitate in conformitate cu prevederile OMTI 1007/2011.Documentele vor fi prezentate in copie, semnate si parafate de catre operatorul economic, purtand mentiunea ?Conform cu originalul?.
Certificat pentru fiecare conducator auto care efectueaza transport rutier public de persoane
Modalitatea de indeplinire
Document solicitat in conformitate cu prevederile OUG109/2005 si ale OUG 195/2002 republicata, cu modificarile si completarile ulterioare.Documentul va fi prezentat in copie, semnat si parafat de catre operatorul economic, purtand mentiunea ?Conform cu originalul?.
Certificat de competenta profesionala pentru transportul rutier national si international de persoane pentru persoana desemnata sa coordoneze activitatea de transport a operatorului economic
Modalitatea de indeplinire
Document solicitat in conformitate cu prevederile OUG109/2005 si ale OUG 195/2002 republicata, cu modificarile si completarile ulterioare.
Documentul va fi prezentat in copie, semnat si parafat de catre operatorul economic, purtand mentiunea ?Conform cu originalul?.
Declaratie pe proprie raspundere privind nesanctionarea de catre autoritatile legale in domeniul transportului rutier a operatorului economic ? Formular 13.
Modalitatea de indeplinire
Operatorul economic va prezenta o declaratie din care sa rezulte ca autovehiculele ofertate sunt numai vehicule rutiere destinate transportului rutier de persoane, sunt dotate cu tahografe si limitatatoare de viteza conform reglementarilor in vigoare
Operatorul economic va demonstra calificarea si experientaconducatorilor auto din urmatoarele puncte de vedere: a) conducatorii auto sunt calificati si au experienta si practica corespunzatoare in conducerea mijloacelor de transport personal minim 2 ani;b) conducatorii auto sunt apti din punct de vedere medical si testati psihologic conform cerintelor legislatiei in vigoare.
Modalitatea de indeplinire
Operatorul economic va prezenta in mod obligatoriu un tabel centralizator cu personalul utilizat precum si copii dupa: carnet sofer, CI/BI si cazier.
Certificat ISO 9001:2008 sau a oricarui alt document eliberat de o autoritate acreditata in domeniu, care sa ateste existenta sistemului de management al calitatii al operatorului economic.
Modalitatea de indeplinire
Operatorul economic va prezenta ISO 9001:2008 sau orice alt document eliberat de o autoritate acreditata in domeniu, care sa ateste existenta sistemului de management al calitatii
Declaratie privind respectarea legislatiei in domeniul protectiei mediului ? Formular 09sau
Certificat ISO 14001:2004 sau a oricarui alt document eliberat de o autoritate acreditata in domeniu, care sa ateste existenta sistemului de management al mediului al operatorului economic.
Modalitatea de indeplinire
Operatorul economic va completa Formularul 9 sau va prezenta ISO 14001:2004 sau orice alt document eliberat de o autoritate acreditata in domeniu, care sa ateste existenta sistemului de management al protectiei mediului
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
1. elementele ofertei care urmeaza sa faca obiectul procesului repetitive de ofertare: pretul total al ofertei.2. informatiile care urmeaza a fi puse la dispozitia operatorilor economici in cursul licitatiei electronice si momentul cand aceste informatii vor fi disponibile: 2.1. sistemul informatic va pune instantaneu la dispozitia tuturor operatorilor economicii informatiile necesare acestora pentru a-si determina, in orice moment, pozitia pe care o ocupa in clasament;2.2. operatorii economici pot vedea cea mai buna oferta: da ¦nu ?2.3. operatorii economici pot vedea numarul de participanti inscrisi la licitatie: da ?nu ¦2.4. licitatia se prelungeste automat, in cazul modificarii clasamentului: da ?nu ¦2.5. pasul minim de licitare: 5 %3. informatiile relevante privind procesul licitatiei electronice: 3.1. inainte de lansarea licitatiei electronice, autoritatea contractanta va realiza o evaluare initiala integrala a ofertelor, in conformitate cu criteriul de atribuire stabilit in documentatia de atribuire;3.2. in vederea realizarii etapei electronice, autoritatea contractanta va introduce in SEAP informatiile solicitate automat de sistemul informatic. Operatorii economici care au depus oferte admisibile vor fi invitati sa-si imbunatateasca oferta de pret. Invitatia de participare si notificarile de incepere a licitatiei electronice vor fi generate automat si transmise simultan de catre SEAP, tuturor operatorilor economici respective, la adresa de posta electronica (e-mail) inregistrata in sistem ca adresa de contact si vor fi disponibile in sectiunea ?Notificari de sistem?.3.3. in cazul in care operatorul economic declarat admis si inregistrat in SEAP nu modifica in cadrul runde a licitatiei electronice elementele ofertei care fac obiectul procesului repetitive, la stabilirea clasamentului final este luata in considerare ultima oferta depusa electronic sau in cadrul procedurii de evaluare initiala integrata a ofertelor, in conformitate cu criteriul de atribuire in documentatia de atribuire;3.4. numarul de runde ale licitatiei electronice: 13.5. licitatia electronica va incepe la 2 (doua ) zile de la transmiterea invitatiei de catre SEAP3.6. durata rundei: 1 (una) zi3.7. in cadrul licitatiei electronice, operatorii economici participanti nu pot decat sa imbunatateasca ofertele depuse anterior organizarii acestei faze3.8. licitatia electronica se va finalize dupa desfasurarea rundei mentionate la punctul 3.4.4. informatiile relevante referitoare la echipamentul electronic, conditiile tehnice simodalitatile concrete de realizare a conectarii: in vederea participarii la licitatia electronica, operatorii economici trebuie sa fie inregistrati in SEAP, conform art. 6 alin.(1) din HG nr. 1660/2006. Conform art. 38 alin. (4) din HG nr. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, refuzul unui operator economic de a se inregistra in SEAP in scopul participarii la etapa finala de licitatie electronica este asimilat cu retragerea ofertei, in aceasta situatie, autoritatea contractanta avand dreptul de a retine garantia de participare a acestuia. Informatiile necesare pentru conectare si inregistrare sunt disponibile la adresa de internet: http: //www.e-licitatie.ro.5. autoritatea contractanta va atribui contractul de achizitie publica cu respectarea prevederilor art. 200 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Atribuirea se va face pe baza rezultatului obtinut in urma finalizarii licitatiei electronice, asa cum prevede art. 169 alin. (2) din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.6. in termen de 3 zile de la finalizarea licitatiei electronice, operatorul economic declarat castigator are obligatia de a transmite autoritatii contractante, in scris, in original, Formularul de oferta nr. 11, in conformitate cu pretul rezultat in urma procesului de licitatie electronica.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 19.07.2013 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
23.07.2013 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 23.09.2013
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 23.07.2013 10:30
Locul: RA ROMATSA str. Ion Ionescu de la Brad nr. 10, sector 1
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
La sedinta de deschidere a ofertelor sunt admisi sa participe reprezentanti imputerniciti ai operatorilor economici.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
In cazul in care se constata ca ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, R.A. ROMATSA va solicita o noua ofertare in plic inchis, in vederea departajarii ofertelor. In acest caz, contractul va fi atribuit operatorului economic a carui propunere financiara are pretul cel mai scazut.VI.3.2) Data de deschidere a ofertelor depuse se va prelua din anuntul de participare si va avea locla sediul R.A. ROMATSA, str. Ion Ionescu de la Brad, nr. 10, sector 1, Bucuresti.La sedinta de deschidere a ofertelor sunt admisi sa participe, pe langa membrii comisiei si reprezentantii ofertantilor, admiterea acestora urmand a se face pe baza de imputernicire scrisa din partea firmei pe care o reprezinta.VI.3.3) Posibilitatea retragerii sau modificarii ofertei: - Modificarea si/sau retragerea ofertei se poate face inainte de data limita de depunere a ofertei. Dupa aceasta data nu se admite modificarea ofertei.- Ofertele care nu vor fi insotite de garantia de participare si cele declarate intarziate vor fi respinse ca fiind inacceptabile.Oferta este declarata intarziata daca: este depusa la alta adresa / este depusa dupa data/ora limita inscrisa la pct.IV.4.3. Ofertele declarate intarziate se returneaza nedeschise.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenele de exercitare a cailor de atac sunt prevazute la art. 256 ² din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
R.A. ROMATSA ? Serviciul Juridic
Adresa postala: Bd. Ion Ionescu de la Brad nr. 10, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 013813, Romania, Tel. +40 212083100, Email: [email protected], Fax: +40 212302442, Adresa internet (URL): www.romatsa.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
07.06.2013 11:14
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer