Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ?ACHIZITIA DE SERVICII DE INTRETINERE SI CURATENIE?


Anunt de participare numarul 139990/26.10.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMPANIA NATIONALA "IMPRIMERIA NATIONALA" - S.A.
Adresa postala: Sediul social situat in Bulevardul Al. I. Cuza nr. 56, sector 1, Punct de lucru situat in Bulevardul Iuliu Maniu nr. 244D, sector 6, Punct de lucru : Bd. Iuliu Maniu nr. 224, sector 6, ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 011056, Romania, Punct(e) de contact: Gianina Musat, Tel. +40 214348802, In atentia: Serviciul Achizitii, Email: [email protected], Fax: +40 214348810, Adresa internet (URL): www.cnin.ro/, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Companie Nationala
Activitate (activitati)
Altele: Productie poligrafica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
?ACHIZITIA DE SERVICII DE INTRETINERE SI CURATENIE?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
14 - Servicii de curatenie pentru cladiri si servicii de administrare a proprietatilor
Locul principal de prestare: B-dul Al. I. Cuza nr. 56, sector 1, Bucuresti si B-dul Iuliu Maniu, nr.244D, B-dul Iuliu Maniu, nr.224, sector 6, Bucuresti ROMANIA
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
ACHIZITIA DE SERVICII DE INTRETINERE SI CURATENIE
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
90910000-9 - Servicii de curatenie (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
TOTAL GENERAL = 24.427, 02 mp
Valoarea estimata fara TVA: 592, 524RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare va fi constituita de catre ofertant, in cuantum de11.257, 95 lei, exclusiv TVA (592.524, 00 lei x 1.9%).Pierderea garantiei de participare se produce in urmatoarele situatii in conformitate cu art. 87 din HG 925/2006 actualizata.Garantia de participare este necesara pentru a proteja autoritatea contractanta fata de riscul unui eventual comportament necorespunzator al ofertantului, pe intreaga perioada derulata pana la incheierea contractului. Forma de constituire a garantiei de participare in conformitate cu art 86 din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare : a)printr-un instrument de garantare, emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada de valabilitate prevazuta in documentatia de atribuire.b)virament bancar cu OP in contul IBAN RO53RZBR0000060003138747 deschis la RAIFFEISEN BANK - SUCURSALA MUNICIPIULUI BUCURESTI, CUI RO 2779625, cu conditia confirmarii de catre banca emitenta pana la data depunerii ofertelor.Conform art.278ยน*)-(1) din oug 34/2006 actualizata, daca ofertantul depuneo contestatie la CNSC? in masura in care Consiliul respinge contestatia ca nefondata, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului: -intre 420.001 lei si 4.200.000 lei inclusiv - 4.200 lei + 0, 1% din ceea ce depaseste 420.001 lei;Perioada de valabilitate a garantieipentru participare: 120 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor.In vederea restituirii de catre autoritatea contractanta a garantiei de participare, se va completa Formular nr. 11, in original, semnat si stampilat.Model de Scrisoare de garantie bancara, conform Formularului nr. 12. 10 % din valoarea fara TVA a contractului, emisa in termen de maxim 10 zile de la data intrarii in vigoare a contractului, Prevederile art. 90, alin. 1-3 din HG nr. 925 din 19 iulie 2006 pentru aprobarea normelor de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractelor de achizitie publica din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii, se aplica in mod corespunzator.Pentru cei care fac dovada de IMM, cuantumul garantiei de buna executie este de 5 % din valoarea contractului.Modul de constituire a garantiei de buna executie conform art. 90 din HG 925/2006 actualizata modificat de HG 1045 din 2011:
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1
Declaratie privind situatia personala a operatorului economic ?-in original, semnata si stampilata de reprezentantul legal in conformitate cu Formularul nr. 1Cerinta nr. 2
Certificat de atestare fiscala pentru persoane juridice eliberat de Administratia Finantelor Publice privind obligatiile de plata la bugetul de stat, din care sa reiasa ca nu figureaza cu obligatii neachitate scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele; - in original / copie legalizata sau in copie lizibila, semnata si stampilata de catre reprezentantul legal al ofertantului, cu mentiunea conform cu originalul.
Cerinta nr. 3
Certificat de atestare fiscala pentru persoane juridice privind impozitele si taxele locale si alte venituri ale bugetului local, din care sa reiasa ca nu figureaza cu obligatii neachitate scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele; - in original / copie legalizata sau in copie lizibila, semnata si stampilata de catre reprezentantul legal al ofertantului, cu mentiunea conform cu originalul.Cerinta nr. 4
Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, potrivit Ordinului nr. 314/12.10.2010 al A.N.R.M.A.P., conform Formularului nr. 2 in original- semnat si stampilat
de reprezentantul legal.
Cerinta nr. 5
Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69?1 (evitarea conflictului de interese) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.conform Formularului nr.3in original- semnat si stampilat de reprezentantul legal.;
Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt urmatoarele:
1. Consiliul de administratie- Cristian George Lascu? presedinte;
- Valentin Vagaon? membru;
- Forsea Simona Teodora ? membru;
- Dumitru Valentin Mihai ? membru;
- Dumitru Laurentiu Andrei ? membru.
2. Avizare documentatie procedura de atribuire- Valentin Vagaon ? Director General;
- Achim Adrian? Sef Departament Logistic ;
- Cristina Fedea Smadu ? Sef Serviciu Administrativ;
- Sandra Devian- Serviciu Juridic si Verificarea Legalitatii Actelor;
- Ingrid Quirsfeld-Zimerman ? Sef Serviciu Achizitii. Cerinta nr. 1
Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii ofertelor, din care sa rezulte existenta codurilor CAEN corespunzatoare obiectului achizitiei .Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAENdin certificatul constatator emis de ONRC: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Ofertantul clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, trebuiesa prezinte pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1
Fisa de informatii generale
Media cifrei de afaceri globale care vizeazaultimii 3 ani se va calcula prin impartirea valorii cifrei de afaceri exprimata in lei la cursul euro mediu anual practicat de BNR pentru anul respectiv, dupa cum urmeaza: Anul 2009 :1 euro = 4, 2373 lei
Anul 2010 :1 euro = 4, 2099 lei
Anul 2011 :1 euro = 4, 2379 lei
Cerinta nr. 2
Media cifrei de afaceri globale care vizeaza cel mult ultimii 3 ani, echivalentul in lei a minim 1.185.048 lei (reprezentand valoarea estimata a contractului multiplicata cu 2) potrivit prevederilor Ordinului nr.509/2011, la cursul de schimb mediu anual oficial al Bancii Nationale a Romaniei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1
O lista a principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Prestarile de servicii se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar. In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea prestarilor de servicii se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic;
* In cazul in care operatorul economic a fost infiintat sau si-a inceput activitateala o data mai recenta decat perioada stabilita, acesta va face dovada privind lista principalelor prestri de servicii, corespunzator perioadei scurse de la infiintare pana in prezent.
Cerinta nr. 2
Ofertantii vor prezenta o declaratie privind informatii referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de servicii, conform cerintelor caietului de sarcini
Cerinta nr. 3
Odeclaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani;
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
1RUNDA pe durata a 24h.Participa op.inreg in SEAP.Inform pt conectare si inreg la: http: //www.e-licitatie.ro/Public/Static.aspx?f=InregistrareOF.Invit se transm pe cale electr ofertantilor.Notificarile de inc.a licit el.vor fi transmise de sistem, prin e-mail.Atrib se va face pe baza rez.obtinut in urma finaliz.licit electr, conf art.169 alin(2)OUG34/2006.Dupa runda de licit elec, op ec tb sa transmita AC in 24ore, prin fax 0214348821 si prin posta, form de oferta si centraliz.de preturi completate cu noile valori prez in procesul de reofertare electr.Conf art 164 din OUG34/2006: a)Elem.ofertei care vor face ob.proc.repetitiv de ofertare este pretul.b)Nu sunt impuse limite ale valorilor pana la care elementele prev.la lit.a pot fi imbunata- tite.c)Licit el.nu poate fi oprita daca oferta nu s-a imbunatit in runda precedenta;Ofertantii nu pot vedea cea mai buna oferta;Licit nu se prelungeste automat, in cazul modif.clasamentului Ofertantii nu pot vedea nr de participanti inscrisi la licitatie.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 13.11.2012 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
15.11.2012 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 15.11.2012 09:30
Locul: punctul de lucru situat in bdul Iuliu Maniu, nr. 244D, sector 6 Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Daca doua sau mai multe oferte clasate pe primul loc contin acelasi pret, autoritatea contractanta va solicita ofertantilor care au ofertat cel mai mic pret o noua propunere financiara in plic inchis, caz in care contractul va fi atribuit ofertantului a carei noua propunere financiara are pretul cel mai scazut. Pentru demonstrarea indeplinirii criteriilor de calificare, ofertantul are dreptul de a prezenta initial doar o declaratie pe proprie aspundere semnata de reprezentantul sau legal, prin care confirma ca indeplineste cerintele de calificare astfel cum au fost solicitate in documentatia de atribuire. Declaratia va fi insotita de o anexa, in care ofertantul trebuie sa mentioneze succint dar precis modul concret de indeplinire a respectivelor cerinte. In cazul in care uzeaza de acest drept, ofertatul are obligatia de a prezenta/completa certificatele/documentele edificatoare care probeaza/confirma indeplinirea cerintelor de calificare atunci cand primeste din partea autoritatii contractante o solicitare in acest sens, in termen de 3 zile lucratoare de la solicitare, respectiv inainte de incheierea perioadei de evaluare a ofertelor depuse in cadrul procedurii.Pentru vizualizarea documentatiei de atribuire incarcate in SEAP operatorii economici trebuie sa aiba un program necesar vizualizarii fisierelor semnate electronic (acest program fiind disponibil gratuit pe site-urile furnizorilor de semnatura electronica).
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Conform art.256^2 alin.1 lit.a din O.U.G nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulteriaore
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic si Verificarea Legalitatii Actelor din cadrul companiei
Adresa postala: Bd. Iuliu Maniu nr. 244D, sector 6 , ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 061126, Romania, Tel. +40 214348802, Email: [email protected], Fax: +40 214348810, Adresa internet (URL): www.cnin.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
25.10.2012 12:42
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer