Licitatie Publica - Achizitia de servicii de intretinere si reparare aparatura medicala diversa tip DRAGER
Anunt de participare numarul 59175/18.07.2008
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SPITALUL CLINIC DE URGENTA PENTRU COPII , ,Maria Skolodovska Curie"
Adresa postala: Bulevardul Constantin Brancoveanu nr.20 , sector 4 , ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 041451, Romania, Punct(e) de contact: CONSTANTIN TRONECI, Tel.0214604260, Email: [email protected], Fax: 0214610325, Adresa internet (URL): www.mscurie.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitia de servicii de intretinere si reparare aparatura medicaladiversa tip DRAGER
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
Locul principal de prestare: Serviciile A T Isi bloc operator
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Prezentate in documentatia de atribuire atasata la prezentul anunt.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
50420000-5 - Servicii de reparare si de intretinere a echipamentului medical si chirurgical (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Activitatea de service pentru un numar de echipamente medicale tip DRAGER precizate in documentatia de atribuire
Valoarea estimata fara TVA: 16, 500RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
5 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare :3900 RON , indeferent de segmentele ofertate.Garantie de buna executie a contractului in procent de 5% din valoarea contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
FONDUL NATIONAL UNIC AL ASIGURARILOR DE SANATATE, CNSMB
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinte obligatorii: Declaratia privind eligibilitatea , declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181, certificat de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile de plata catre bugetul de stat, certificat de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale, certificat constatator emis de ORC , certificat de inregistare la ORC , aviz de functionare de la MSF pentru service aparatura medicala , .(actele emise de autoritati se vor prezenta in original sau copie legalizata)
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Formularul de oferta . Fisa de informatii generale . Bilantul contabil la 31.12.2007 vizat si inregistrat de organele competente
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Certificate care atesta implementarea sistemului de atestare a calitatii ISO 9001 sau echivalente, pentru firma ofertanta.
;Fisa de informatii privind experienta similara privind activitatea de prestari servicii de intretinere si reparare pentru tipurile de aparatura medicala precizate in documentatie ;Recomandari de la cel putin 2 unitati sanitare mentionate la punctul anterior, inregistrate si prezentate in original , din care sa reiasa clar mentiuni asupra activitatii de service prestate in anul 2007 pentru tipurile de aparatura medicala precizate in documentatie.
;Informatii privind dotarea cu personal de specialitate , pentru aparatura ofertate . Anexat la declaratie sunt prezentate datelepersonalului de conducere, precum si a personalului responsabil pentru indeplinirea contractului de achizitie publica; Certificate de calificare , perfectionare sau acreditare emise de producator, respectiv firma catre firma Drager Lubeck AG, pentru personalul ofertantului prezentat la punctul anterior, din care sa reiasa posibilitatea ofertantului de a asigura activitatea de intretinere si reparatii cu personal calificat, pentru tipurile de aparatura medicala precizate in documentatie.
;Informatii privind dotarea cu echipamente specifice , necesare pentru derularea contractului de reparatii si intretinere a aparaturii medicale, conform segmentului de aparatura ofertat.Documente ce certifica colaborarea cu firme producatoare, distribuitoare sau importatoare de aparatura, pentru aparatele precizate in anexa 1.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 12.08.2008 09:30
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
12.08.2008 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 12.08.2008 11:00
Locul: Serviciul achizitii si contractari
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: B-dul Dinicu Golescu, Nr. 38, Sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL BUCURESTI
Adresa postala: Splaiul Independentei nr. 5, Sector 4 , ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010458, Romania
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SPITALUL CLINIC DE URGENTA PENTRU COPII , ,Maria Skolodovska Curie"
Adresa postala: B-dul C-tin Brancoveanu 20, ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 041451, Romania, Tel.4610325, Email: [email protected], Fax: 4610325
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
18.07.2008 17:26