Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitia de servicii de management financiar si control


Anunt de participare numarul 137780/31.07.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Ministerul Comunicatiilor si Societatii Informationale
Adresa postala: Bulevardul Libertatii, numarul 14, sectorul 5 , Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050706, Romania, Punct(e) de contact: RALUCA VOICU, Tel. +4 0214001381, In atentia: Adina Moga, Email: [email protected], Fax: +4 0213114136, Adresa internet (URL): www.mcsi.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitia de servicii de management financiar si control
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
11 - Servicii de consultanta in management si servicii conexe
Locul principal de prestare: Bd. Libertatii nr. 14, Sector 5, Bucuresti
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Da
Cu reluarea competitiei in SEAP: Nu
Acord-cadru cu maxim 10 agenti economici
Durata acordului-cadru: 12 luni
Valoarea estimata fara TVA: 11, 845, 000RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: cel mai mare contract subsecvent, maxim pentru 3 luni, cu valoarea maxima de 1.409.000 RON fara TVA, conditionat de necesitatile achizitorului si existenta fondurilor aprobate.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de sprijin pentru realizarea activitatii de verificare a cererilor de rambursare si verificarea la fata locului a proiectelor finantate din fondurile structurale specifice Axei prioritare III a POS CCE.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71700000-5 - Servicii de monitorizare si de control (Rev.2)
79412000-5-Servicii de consultanta in gestiune financiara (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Verificare a 2500 de cereri de rambursare si 500 de vizitele la fata locului care au ca obiect proiecte in domeniul e-guvernare, e-comert, e-educatie, e-sanatate, e-business
Estimari privind cantitatile minime si maxime care ar putea fi solicitate pe durata intregului acord-cadru (conform informatiilor din caietul de sarcini):
Management financiar si control
Acord cadru
Minim: 2000 cereri de rambursare si 400 misiuni de control.
Maxim: 2500 cereri de rambursare si 500 misiuni de control.
Contracte subsecvente
Minim: 100 cereri de rambursare si 50 misiuni de control.
Maxim: 500 cereri de rambursare si 100 misiuni de control.
Atribuirea contractelor subsecvente se va realiza cu respectarea elementelor/conditiilor prevazute in acordul-cadru.
Promitentul prestator nu poate solicita, sub nici un motiv si/sau forma, costuri suplimentare generate de nerealizarea plafonului minim sau maxim de servicii propuse a fi achizitionate pe perioada de derulare a acordului cadru.
Valoarea estimata fara TVA: 11, 845, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Ofertantul va constitui o garantie pentru participare eliberata in numele ofertantului in cuantum de 10.000 lei care va fi emisa de catre o societate bancara/societate de asigurari. Garantia de participare se constituie in conformitate cu prevederile art. 86 din HG nr. 925/2006 pentru aprobarea normelor de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractelor de achizitie publica din OUG nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii, cu modificarile si completarile ulterioare.Garantia de participare poate fi eliberata in numele ofertantului si in Euro in cuantum de 457, 04 Euro, la un curs mediu afisat de BNR, aferent perioadei 01.04.2012 ? 30.04.2012, de 1 Euro = 4, 376 LeiPerioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 90 zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor (perioada aleasa va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei). In cazul depunerii de oferte in asociere, garantia de participare trebuie constituita in numele asocierii si sa mentioneze ca acopera in mod solidar toti membrii grupului de operatori economici. Garantia de participare emisa in alta limba decat romana va fi prezentata in original si va fi insotita de traducerea autorizata si legalizata in limba romana. (model orientativ Formular nr.2) Cuantumul garantiei de buna executie: 5 % din valoarea fara TVA a fiecarui contract subsecvent.Modalitatea de constituire a garantiei de buna executie: conform art. 90 din H.G. nr. 925/2006.Este recomandabil ca emitentul garantiei de buna executie sa fie o banca din Romania.Ofertantul declarat castigator are obligatia de a constitui garantia de buna executie a contractului subsecvent in conditiile de mai sus cel mai tarziu in termen de 15 zile de la data semnarii acestuia, sub sanctiunea rezilierii contractului subsecvent si acordului cadru.Perioada de valabilitate a garantiei de buna executie va fi mai mare cu 15 zile decat perioada pentru care se incheie contractul subsecvent.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Proiect finan?at prin Programul Operational Sectorial Cresterea Competitivitatii Economice - Axa Prioritara V Asistenta tehnica
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Eligibilitatea. Autoritatea contractanta va exclude din procedura ofertantul care se afla in una sau mai multe din situatiile prevazute la art. 180 din OUG nr. 34/2006.In acest sens, ofertantul va depune o declaratie pe propria raspundere.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii- Declaratie pe propria raspundere privind eligibilitatea in conformitate cu Formularul 3.Declaratia se depune in original dupa caz, de catre fiecare ofertant / ofertant asociat/ tert sustinator.Neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG nr. 34/2006. Autoritatea contractanta va exclude din procedura ofertantul care se afla in una sau mai multe din situatiile prevazute la art.181 din OUG nr. 34/2006. In acest sens, ofertantul va depune o declaratie pe proprie raspundere. Declaratie privind neincadrarea in prev, art. 69^1 din OUG 34/2006. De asemenea, ofertantul va depune Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor, taxelor si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat, catre bugetele componente ale bugetului general consolidate, inclusiv catre bugetele locale.Acestea trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii.Declaratia se depune in original dupa caz, de catre fiecare ofertant / ofertant asociat/ tert sustinator (tertul sustinator doar pentru art.181 lit.a), lit.c1) si lit.d) din OUG nr.34/2006) - Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor, taxelor si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat, catre bugetele componente ale bugetului general consolidate, inclusiv catre bugetele locale.Acestea trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.- se depune in original/copie legalizata, copie lizibila conform cu originalul, dupa caz, de catre fiecare ofertant / ofertant asociat. Neincadrarea la art.69 indice 1 din OUG nr. 34/2006.Autoritatea contractanta va exclude din procedura de atribuire ofertantul care se afla in situatia prevazuta la art.69 indice 1 din OUG nr. 34/2006. Nota: persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Dan NICA ministru, Carmen Mihaela Danet dir gen, Raluca Voicu dir gen adj, Adina Moga dir gen, Mirela Tudose sef serv juridic, Adrian Kalapis secretar gen.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii.Ofertantul va depune Formularul 7 ?in original. Formularul se depune in original dupa caz, de catre fiecare ofertant / ofertant asociat/ tert sustinator/subcontractant. Participarea la licitatie cu oferta independenta. Autoritatea contractanta va exclude din procedura de atribuire ofertantul care nu depune certificatul de participare la licitatie cu oferta independenta , sau il depune, insa nu este conform Ordinului 314 din 12 octombrie 2010 emis de ANRMAP. Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii Formularul 4?in original. Declaratia se depune in original de catre fiecare ofertant. Dovada privind calitatea de IMM. Dovezile privind calitatea de I.M.M. sunt necesare in vederea reducerii cu 50% a valorilor pentru criteriile legate de garantia pentru participare, de cifra de afaceri si de garantia de buna executie, conform prevederilor din Legea nr. 346/2004 cu modificarile si completarile ulterioare.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiDocumente care se depun pentru dovedirea calitatii de IMM a ofertantului: - in cazul intreprinderilor autonome ? se va depune: ? ?Declaratie privind incadrarea intreprinderii in categoria intreprinderilor mici si mijlocii? Formular 18 - in cazul intreprinderilor partenere ? se vor depune: ? ?Declaratie privind incadrarea intreprinderii in categoria intreprinderilor mici si mijlocii?;? ?Calculul pentru intreprinderile partenere sau legate?;? ?Fisa de parteneriat?;? ?Intreprinderi partenere?- in cazul intreprinderilor legate - se vor depune: - ? ?Declaratie privind incadrarea intreprinderii in categoria intreprinderilor mici si mijlocii?;? ?Calculul pentru intreprinderile partenere sau legate?;? ?Intreprinderi legate?;? ?Fisa privind legatura dintre intreprinderi? Incadrarea in una dintre cele 3 categorii mentionate mai sus se face conform prevederilor art. 41, 42, 43, 44 si 45 din Legea nr. 346/2004 cu modificarile si completarile ulterioare. In acest sens, ofertantii vor formularele de IMM in original Obiectul de activitate.Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Municipiului Bucuresti/ teritorial, eliberat cu cel mult 30 zile inainte de deschiderea ofertelor, din care sa rezulte obiectul de activitate al ofertantului si care trebuie sa cuprinda si activitati de tipul celor supuse procedurii de achizitie Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiCertificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Municipiului Bucuresti/ teritorial- se depune in original/copie legalizata, copie lizibila conform cu originalul.Pentru persoanele fizice / juridice straine: documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica/fizica sau de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul / ofertantul este rezident.In cazul ofertei comune (asocieri): Toti semnatarii acordului de asociere vor depune documentele de mai sus. In cazul in care operatorul economic, clasat pe primul loc, in urma evaluarii, a depus certificatul constatator in copie conform cu originalul, autoritatea contractanta are dreptul de a solicita acestuia, inainte de incheierea contractului de achizitie publica, depunerea documentului in original sau copie legalizata. Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Municipiului Bucuresti/ teritorial- se depune in original/copie legalizata, copie lizibila conform cu originalul.Pentru persoanele fizice / juridice straine: documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica/fizica sau de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul / ofertantul este rezident.In cazul ofertei comune (asocieri): Toti semnatarii acordului de asociere vor depune documentele de mai sus. In cazul in care operatorul economic, clasat pe primul loc, in urma evaluarii, a depus certificatul constatator in copie conform cu originalul, autoritatea contractanta are dreptul de a solicita acestuia, inainte de incheierea contractului de achizitie publica, depunerea documentului in original sau copie legalizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Prezentarea bilantului contabil pe ultimii 3 ani, vizate si inregistrate de organele competente.
Prezentarea fisei de informatii generale si declararea cifrei de afaceri medie globala pe ultimii 3, care sa fie de min. 1.000.000 LEI
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Prezentarea de catre operatorii economici a listei principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani.
Ofertantul va asigura din surse proprii logistica necesara pentru desfasurarea activitatilor de verificare a cererilor de rambursare si a misiunilor de verificare la fa?a locului:
? mijloace de transport corespunzatoare;
? computerelor portabile;
? comunicatiilor mobile;
? imprimante, ? articole de birotica, ? consumabile,
? Pentru demonstrarea asigurarii din resurse proprii transportului cu mijloace de transport proprii pentru echipa mixta este necesara furnizarea fie a actelor de proprietate pentru mijloacele de transport, fie a contractelor de inchiriere/prestari servicii, fie a altor documente care sa ateste capabilitatea acestuia de a asigura transportul echipei mixte.? Pentru demonstrarea asigurarii din resurse proprii computerelor portabile pentru echipa mixta, este necesara furnizarea fie a actelor de proprietate pentru echipamentele respective, fie a altor documente care sa ateste capabilitatea acestuia de a asigura echipamentele respective pentru echipa mixta
? Pentru demonstrarea asigurarii din resurse proprii a comunicatiilor mobile pentru echipa mixta, este necesara furnizarea fie a contractelor pentru serviciile respective, fie a altor documente care sa ateste capabilitatea acestuia de a asigura comunicatiile mobile pentru echipa mixta.
A. Pt act de control 7 specialisti din care cel putin 2 specialisti in domeniul TIC, cel putin 1 Manager de proiect in domeniul IT, minim 1 expert achizitii publice, 2 consultanti financiari / experti contabili si 1 auditor financiar.a) Manager de proiect in domeniul IT
? Studii superioare in domeniul TIC
? Experienta demonstrata in management de proiect de minim 2 ani
? Experienta in domeniul IT de minim 2 ani
b) Expert TIC
? Studii superioare domeniul TIC
? Minim 2 ani experienta in proiecte TIC implicand software, hardware si comunicatii
c) Auditor financiar, consultanti financiari / experti contabili
? Studii superioare domeniul financiar contabil
? Experienta in domeniu financiar-contabil/ audit de minim 2 ani
? Autorizatie CAFR , acordata de un organism acreditat (doar pentru auditorii financiari)
d) Expert Achizitii Publice
? Studii superioare
? Experienta in domeniu achizitiilor publice de minim 2 ani
B. atributii de verificare a cererilor de rambursare 18 specialisti
a) Experti generali (min. 13 persoane)
- studii supe, cu diploma de absolvire/licenta de la o universitate acreditata sau master/doctorat in unul din urmatoarele domenii: economic, juridic, tehnic;
- minim 2 ani de experienta profesionala in specialitatea studiilor superioare absolvite
- cunostinte de operare pe calculator: Microsoft Office, posta electronica;
b) experti in domeniul economic (min. 2 persoane)
- studii superioare de lunga durata, cu diploma de absolvire/licenta de la o universitate acreditata sau master in domeniul economic;
- atestat profesional: expert contabil sau auditor financiar cu experienta de minim 2 ani;
- cunostinte de operare pe calculator Microsoft Office, posta electronica;
c) expertii tehnici min. 2 persoanedin care: 1 persoana expert hardware si o persoana expert software:
- studii superioare de lunga durata, cu diploma de absolvire/licenta de la o universitate acreditata sau master /doctorat in domeniul tehnic - TIC
- minim 2 ani de experienta profesionala in domeniul TIC dupa absolvirea studiilor superioare;
d) expertul in domeniul juridic 1 persoana:
- studii superioare de lunga durata, cu diploma de absolvire/licenta de la o universitate acreditata sau master / doctorat in domeniul juridic;
- minim 2 ani de experienta profesionala dupa absolvirea studiilor superioare;
- minim 1 an de experienta in domeniul achizitiilor publice;
- cunostinte de operare pe calculator Microsoft Office, posta electronica;
Se va numi un Director de proiect atributii:
? intocmirea graficului de activitati
? repartizarea expertilor pentru misiunile de control si pentru verificarea cererilor de rambursare in functie de solicitarile beneficiarului
? urmarirea activitatilor echipelor
? verificarea rapoartelor realizate de experti in urma misiunilor de control la fata locului
? raportarea catre beneficiar
Pentru expertii cheie se vor prezenta urmatoarele:
1. Lista cu personalul de specialitate2. Curriculum vitae pentru fiecare expert cheie
3. Documente suport pentru a dovedi experienta similara solicitata se vor cere numai ofertantului situat pe primul loc:
copii ale diplomelor de studii si ale certificatelor profesionale obtinute si mentionate in CV;
copii ale recomandarilor emise de beneficiari care sa probeze experienta indicata in CV si durata de lucru in domeniile cerute;
copii ale contractelor/cartilor de munca prin care sa se probeze vechimea in campul muncii si domeniul de activitate.
4. Declaratia de angajament pentru fiecare expert
Prezentarea de informatii privind asocierea
se va prezenta acordul de asociere din care vor rezulta cel putin urmatoarele: ? faptul ca asociatii sunt responsabili solidar si nelimitat de executarea contractului;
? nominalizarea liderului asociatiei;
? comunicarile se vor face cu liderul asociatiei;
? platile se vor face catre liderul asociatiei;
? partea/partile din contract care urmeaza sa fie indeplinita/indeplinite de fiecare asociat in parte.Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita legalizarea asocierii in cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare
Prezentarea de informatii privind subcontractantii
Operatorii economici nerezidenti (straini): vor prezenta certificatele/documentele relevante insotite de traduceri legalizate in limba romana.Documente emise de organisme acreditate, care confirma certificarea Sistemului de management al calitatii: Certificate ISO: 9001 sau echivalente
Certificarea Sistemului de management al ISO 9001 sau echivalente
Pentru demonstrarea indeplinirii cerintelor privind standardele de asigurare a calitatii NU se accepta prezentarea de documente din care sa rezulte ca operatorul economic este in curs de certificare.
In cazul asocierii unui grup de operatori economici, cerintele privind standardele de asigurare a calitatii trebuie sa fie indeplinite cel putin de catre liderul asocierii.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
40%
Descriere: Pfinanciar (n)este punctajul financiar al ofertei (n) si se calculeaza cu formula:
2.
Timpul de finalizare
60%
Descriere: Timpul de finalizare va fi de maxim 12 luni (peste care oferta va fi declarata neconforma)si minim 8 luni
Punctaj maxim componenta tehnica: 60
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 24.09.2012 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
27.09.2012 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 27.09.2012 13:00
Locul: Bd. Libertatii nr. 14, Sector 5, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Persoane imputernicite de reprezentantul legal cu imputernicirea in original si copie BI
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul Operational Sectorial ?Cresterea Competitivitatii Economice? ? Axa Prioritara V Asistenta tehnica
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Cresterea Competitivitatii Economice
VI.3) Alte informatii
In caz de egalitate a ofertelor clasate pe primele 10 locuri, acordul cadru se va incheia cu toti operatorii clasati pe locurile aferente numarului maxim de operatori economici cu care autoritatea contractanta a anuntat ca incheie acordul cadru
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac: sunt cele prevazute la art. 2562 din O.U.G. nr. 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia Juridica si Resurse Umane
Adresa postala: Bd. Libertatii nr. 14, sector 5, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050706, Romania, Tel. +4 0213114136, Email: [email protected], Fax: +4 0213114136, Adresa internet (URL): www.mcsi.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
27.07.2012 10:48
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer