Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ACHIZITIA DE SERVICII DE MEDICINA MUNCII


Anunt de participare numarul 20937/26.06.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
REGIA NATIONALA A PADURILOR - ROMSILVA
Adresa postala: STR.STIINTEI NR 95, Localitatea: GALATI, Cod postal: 800189, Romania, Punct(e) de contact: SECURITATEA MUNCII, Tel.0236-412517, In atentia: ING. FOLEA DOREL, Email: [email protected], Fax: 0236-460256, Adresa internet (URL): www.rosilva.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
REGIE AUTONOMA
Activitate (activitati)
Altele: SILVICULTURA
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
ACHIZITIA DE SERVICII DE MEDICINA MUNCII
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
25 - Servicii de sanatate si asistenta sociala
Locul principal de prestare: SEDIUL DS GALATI SI SUBUNITATILE ACESTEIA
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 4 ani
Valoarea estimata fara TVA: intre 27, 000 si 36, 000RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: ANUAL; VALOARE DISTRIBUITA EGAL
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
SUPRAVEGHEREA SANATATII UNUI NR DE 221 SALARIATI
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
85121200-5 - Servicii prestate de medici specialisti (Rev.1)
85147000-1-Servicii de medicina muncii (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
SUPRAVEGHEREA SANATATII UNUI NR DE 221 SALARIATI PRIN CONSULTATII SI INVESTIGATII MEDICALE
Valoarea estimata fara TVA: intre 27, 000 si 36, 000RON
II.2.2) Optiuni
Da
CANTITATILE DE SERVICII POT VARIA +/- 30%
Calendarul provizoriu de aplicare a optiunilor: 48 luni incepand de la data atribuirii contractului
4 prelungiri posibile
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
GARANTIA DE PARTICIPARE IN CUANTUM DE 500 LEI
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
FONDURI PROPRII DIN PRODUCTIE
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
OFERTANTII AU DREPTUL DE A SE ASOCIA IN VEDEREA DEPUNERII DE OFERTA COMUNA
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
INFORMATII GENERALE; DECLARATIE PRIVIND ELIGIBILITATEA; CERTIFICAT PRIVIND PLATA TAXELOR SI IMPOZITELOR LA BUGETUL CONSOLIDAT;COPIE CERTIFICAT INREGISTRARE;COPIE CERTIFICAT CONSTATATOR; AUTORIZATIE DE FUNCTIONARE PENTRU PERSOANE FIZICE;
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
INFORMATII GENERALE
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1. CIFRA MEDIE DE AFACERI 2000 LEI;
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
SOLICITAT
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1. PRESTATORUL TREBUIE SA DISPUNA DE MEDICI SPECIALISTI CARE SA POSEDE TITLU OFICIAL DE CALIFICARE;2. PRESTATORUL TREBUIE SA DISPUNA DE CEL PUTIN UN MEDIC DE MEDICINA MUNCII CARE SA POSEDE TITLU OFICIAL DE CALIFICARE;3. EXPERIENTA SIMILARA : MINIM UN CONTRACT CU O VALOARE DE MIN 2000 LEI;4. DOTAREA CU CEL PUTIN UN MIJLOC DE TRANSPORT SI APARATURA MEDICALA STRICT NECESARA
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Da
lEGEA 95/2006 SI LEGEA 418/2004
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
3515/26.06.2007
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 31.08.2007 13:00
Documente de plata: DA
Pretul: 25 RON
Conditii si modalitate de plata: CASERIA UNITATII
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
12.09.2007 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 12.09.2007 12:00
Locul: STR STIINTEI NR 95, GALATI
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
REPREZENTANTII OFERTANTILOR PE BAZA DE IMPUTERNICIRE
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Da
Programul estimat de publicare a anunturilor viitoare:
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CURTEA DE APEL GALATI
Adresa postala: STR BRAILEI NR 153, Localitatea: GALATI, Cod postal: 800189, Romania
Organism competent pentru procedurile de mediere
CONSILIUL NATIONAL PENTRU SOLUTIONAREA CONTESTATIILOR
Adresa postala: STR STAVROPOLEUS NR 6 SECT 3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Email: [email protected], Fax: 0213104642
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
DIRECTIA SILVICA GALATI COMPARTIMENT JURIDIC
Adresa postala: STR STIINTEI NR 95, Localitatea: GALATI, Cod postal: 800189, Romania, Email: [email protected], Fax: 0236-460256
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
26.06.2007 13:26
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer