Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ACHIZITIA DE SERVICII DE ORGANIZARE DE EVENIMENTE


Anunt de participare numarul 118870/07.04.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Asociatia pentru Implementarea Democratiei
Adresa postala:  STR. DIMITRIE ONCIU NR 29, PARTER, AP 1, SECTOR 2, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  024054, Romania, Punct(e) de contact:  Str. Mihai Eminescu, nr. 102-104, etaj 5, Ap. 11, Sector 2, Bucuresti, Tel. 021/3115196, In atentia:  SORIN CIOLAN, Email:  [email protected], Fax:  021/3133439, Adresa internet (URL):  Str. Mihai Eminescu, nr. 102-104, etaj 5, Ap. 11, Sector 2, Bucuresti, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
ORGANIZATIE NON-GUVERNAMENTALA
Activitate (activitati)
Altele: ONG
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
ACHIZITIA DE SERVICII DE ORGANIZARE DE EVENIMENTE
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
27 - Alte servicii
Locul principal de prestare: Bucuresti, Predeal, Constan?a, Sinaia
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Obiectivul serviciilor il reprezinta achizitiade servicii pentru organizare evenimente in mai multe locatii pentru proiectul finantat din Fonduri Structurale
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79952000-2 - Servicii pentru evenimente (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Organizare sedinte de lucru si planificare, organizare a doua module de instruire a 41 persoane, dezbateri, sesiuni instruire, conferinta nationala, conferinta de presa prezentare rezultate proiect, Organizarea a 24 intalniri lunare a 3 grupuri de lucru
Valoarea estimata fara TVA: 1, 178, 744RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 17.06.2011 pana la 30.12.2011
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Valoareagarantiei de participare estede 11.788, 00 lei; (1% din val estimata)Valabilitatea garantiei: 90 zile
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Proiect finantat de UE prin FSE PODCA
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea - Incadrarea in situatiaprevazutala art. 180din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare atrage excluderea ofertantului din procedura.
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006 -Certificat fiscal eliberat de Directia de Impozite si Taxe Locale, Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritorialeDeclaratie privind calitatea de participant la proceduraDeclaratia "Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta"
Certificat constatator ? obiect de activitate cod CAEN, Certificat de Inregistrare eliberat de Ministerul Justitiei ? Oficiul National alRegistruluiComertului
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cifra de afaceri
Bilant contabil prescurtat
Fisa de informatii generale
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Minim 1300000 leiBilantul pentru anii financiari 2007, 2008, 2009formular 2B
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor prestari de servicii
Experienta similara
Personalul solicitat pentru indeplinireaStandarde de asigurarea calitatii
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Lista pentru ultimii 3 aniOfertantul trebuie sa prezinte cel putin un contract similar, prestat sau mai multe contracte care sa insumeze valoarea estimata a contractului1 manager contract, 4 experti evenimenteDocumente emise de organisme nationale sau internationale acreditate care confirma certificarea sistemului de management al calitatii firmelor pentru serviciile ofertate, respectiv ISO 9001 sau echivalent.In cazul unei asociatii, aceasta conditie trebuie indeplinita de unul dintre asociati
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 16.05.2011 12:59
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
16.05.2011 13:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 16.05.2011 14:00
Locul: Str. Mihai Eminescu, nr. 102-104, etaj 5, Ap. 11, Sector 2, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Pe baza de imputernicire
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e):
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Capacitatii Administrative
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. +4021/310.46.41, Email:  [email protected], Fax:  +4021/310.46.42, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti, Sectia Contecios, Adminstrativ si Fiscal
Adresa postala:  Bd-ul Splaiul Independentei nr 5, sect 4, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  050091, Romania, Tel. +40213195176, Email:  [email protected], Fax:  +40213195176
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile din data urmatoare luarii la cunostinta de catre contestatar conf art 256.2 alin.1 a OUG 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Departamentul Juridic al ASOCIATIEI PENTRU IMPLEMENTAREA DEMOCRATIEI
Adresa postala:  Str. Mihai Eminescu, Nr.102-104, Et. 5, Ap. 11, Sector 2, ,Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  020082, Romania, Tel. +4021/311 5196, Email:  [email protected], Fax:  +4021/313 3439, Adresa internet (URL):  www.aid-romania.org
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
04.04.2011 21:05
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer