Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitia de servicii de reparare si intretinere post-garantie (inclusiv revizii tehnice preventive) pentru echipamente din dotarea ONRC, precum si servicii de asistenta tehnica si suport


Anunt de participare numarul 109367/11.10.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
OFICIUL NATIONAL AL REGISTRULUI COMERTULUI
Adresa postala:  Bucuresti, sector 3, B-dul Unirii nr 74, bl J3b, tronson II+III, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030837, Romania, Punct(e) de contact:  VALENTIN VLADU, Tel. 021.316.08.09, Email:  [email protected], Fax:  021.316.08.08, Adresa internet (URL):  www.onrc.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitia de servicii de reparare si intretinere post-garantie (inclusiv revizii tehnice preventive) pentru echipamente din dotarea ONRC, precum si servicii de asistenta tehnica si suport
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
Locul principal de prestare: sediul central al Autoritatii contractante, sediile oficiilor registrului comertului de pe langa tribunale si sediile birourilor teritoriale
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitia de servicii de intretinere si reparare pentru: - Servere, statii de lucru si alte echipamente (cu exceptia imprimantelor si scanerelor);
- Imprimante si scanere;precum si servicii de asistenta tehnica si suport
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
50312000-5 - Repararea si intretinerea echipamentului informatic (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Servicii de intretinere si reparare, asistenta tehnica si suport pentru: - Lot 1:2011 bucati servere, statii de lucru si alte echipamente;
- Lot 2:155 imprimante si scanere.
Valoarea estimata fara TVA: 366, 937.94RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 01.11.2010 pana la 31.12.2010
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participare: lot 1:2206 lei;lot 2:239 lei. Garantie de buna executie: 5% din valoarea contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere/subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Decl art. 180 din OUG 34/2006;Dec art. 181 din OUG 34/2006.Dec privind calit de part la procedura.Certif de at fis pentru bug de stat si contrib sociale, elib de catre unit teritoriale ale MFP, in termen de valb. in original sau copie legalizata; Certif imp si taxe locale emis la o data ulterioara ult scadente de plata;)Certif const, in copie, emis de ORCT in luna in curs sau luna anterioara datei sedintei de deschidere a ofertelor.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Fisa de informatii generale (Anexa 4) din care sa rezulte ca indeplineste urmatoarele conditii: -are minim 15 puncte de lucru/centre de service/firme subcontractante in tara, care dispun de personal propriu, prin care se va asigura service-ul pentru fiecare produs in parte;
-dintre acestea trebuie sa fie minim 2 centre in Muntenia (exclusiv Bucuresti), minim 2 centre in Moldova, minim 2 centre in Transilvania, minim un centru in zona Banat-Crisana, minim un centru in Dobrogea si minim un centru in Bucuresti.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de inform privind exp similara; Lista subcontractanti sau in cazul in care nu are subcontractanti, ofertantul are obligatia de a preciza aceasta prin completarea unei dec pe prop raspundere din care sa rezulte acest lucru. Dec protectia muncii. Min 3 recomandari. Vor fi luate in considerare numai recomandari venite din partea unor beneficiari/clienti cu care ofertantul a avut incheiate contracte avand ca obiect prestarea de serv de acelasi tip cu cele care fac obiectul prezentei licitatii. Inf ref la pers angajat si la cadrele de conducere de care dispune ofertantul. Inf ref la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului. In plus se va preciza modul de asigurare cu mij fixe si echip necesare pentru indeplinirea contractului.Ofertantul va face dovada ca detine un parc auto dedicat operatiunilor de service. Se vor prezenta copii ale certif de inmatriculare ale autoturismelor aflate in proprietatea ofertantului sau aflate in leasing/inchiriere. Ofertantul va face dovada detinerii a cel putin 15 autoturisme dedicate operatiunilor de service.Pentru serverele din cadrul lotului 1, se solicita ca firma sa aiba autorizatie din partea producatorilor/reprezentantilor autorizati ai acestora pentru prestarea de servicii de intretinere sau ca personalul desemnat sa efectueze interventiile si depanarea, sa posede certificari de la producatorii echip/ reprezentantii autorizati ai acestora.Doc in termen de valab, emise de organisme acreditate, care confirma o serie de certificari: Certif ISO SR EN 9001 sau echivalent pentru ofertant; In cazul ofertantilor aflati in curs de certificare cerinta se considera indeplinita daca acestia vor face dovada certificarii pana cel tarziu la data adoptarii deciziei de atribuire.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Experienta de minim 3 ani in functionarea centrului de asistenta tehnica si suport.Se va demonstra prin prezentarea unei recomandari/contracte din partea unui/unor beneficiar/i care atesta functionarea centrului de asistenta tehnica.Se va prezenta o descriere a resurselor materiale si umane de care dispune ofertantul in vederea asigurarii serviciilor de helpdesk/asistenta tehnica si suport clienti. Descrierea trebuie sa includa capturi de ecrane pentru demostrarea functionalitatilor aplicatiei folosite pentru gestiunea incidentelor. Ofertantul va demonstra, prin numarul tichetelor deschise pe anul precedent, ca are experienta in preluarea si prelucrarea a cel putin2.000 de cazuri pe an, pentru Lotul 1 si 100 de cazuri pe an, pentru Lotul 2. ? Personal pentru asigurarea de servicii de reparare ?i intretinere echipamente: minim 20 persoane cu experienta in asigurarea de servicii de suport hardware/software, dupa cum urmeaza: o minim 1 persoana cu studii tehnice in fiecare centru de service din tara;o minim 5 persoane cu studii tehnice pentru Bucuresti
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Informatii disponibile: preturile si numarul de participanti inscrisi. Numarul rundelor de licitatie: 1. Durata rundei de licitare: 1 zi.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 27.10.2010 08:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
27.10.2010 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 27.10.2010 12:00
Locul: Sediul central al ONRC, B-dul Unirii nr. 74, sector 3, Bucuresti, etaj 8, sala de sedinte
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala:  Splaiul Independentei nr. 5, sector 5, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  050091, Romania, Tel. 021.319.51.80, Email:  [email protected], Fax:  021.319.50.83, Adresa internet (URL):  http: //portal.just.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare al Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stravopoleos nr. 6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021.310.46.41, Email:  [email protected], Fax:  021.310.46.42, Adresa internet (URL):  http: //www.cnsc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia Contencios a Oficiului National al Registrului Comertului
Adresa postala:  B-dul Unirii nr 74, Bl J3B, tronson II+III, sector 3 , Localitatea: , Cod postal: , Romania , Tel., Email: , Fax: , Adresa internet (URL): , Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030837, Romania, Tel. 021.316.08.09, Email:  [email protected], Fax:  021.313.73.34, Adresa internet (URL):  http: //www.onrc.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
11.10.2010 17:05
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer