Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitia de servicii de reparare si intretinere post-garantie (inclusiv revizii tehnice preventive) pentru echipamente din dotarea ONRC, precum si servicii de asistenta tehnica si suport


Anunt de participare numarul 95383/05.03.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
OFICIUL NATIONAL AL REGISTRULUI COMERTULUI
Adresa postala: Bucuresti, sector 3, B-dul Unirii nr 74, bl J3b, tronson II+III, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030837, Romania, Punct(e) de contact: VALENTIN VLADU, Tel.021.316.08.09, Email: [email protected], Fax: 021.316.08.08, Adresa internet (URL): www.onrc.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitia de servicii de reparare si intretinere post-garantie (inclusiv revizii tehnice preventive) pentru echipamente din dotarea ONRC, precum si servicii de asistenta tehnica si suport
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
Locul principal de prestare: sediul central al Autoritatii contractante, sediile oficiilor registrului comertului de pe langa tribunale si sediile birourilor teritoriale
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitia de servicii de intretinere si reparare pentru:
- Servere, statii de lucru si alte echipamente (cu exceptia imprimantelor si scanerelor);
- Imprimante Lexmark;
- Alte tipuri de imprimante si scanere;
precum si servicii de asistenta tehnica si suport
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
50312000-5 - Repararea si intretinerea echipamentului informatic (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Servicii de intretinere si reparare, asistenta tehnica si suport pentru:
-Lot 1:1996 bucati servere, statii de lucru si alte echipamente;
- Lot 2:442 bucati imprimante Lexmark;
- Lot 3:121 bucati alte tipuri de imprimante si scanere.
Valoarea estimata fara TVA: intre 590, 000 si 887, 300RON
II.2.2) Optiuni
Da
prelungire conform art. 6, alin. (3) din H.G. nr. 925/2006. Perioada 01.01.2011-30.04.2011.
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 03.05.2010 pana la 31.12.2010
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare: lot 1:5000 lei;lot 2:1800 lei;lot 3:600 lei. Garantie de buna executie: 5% din valoarea contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere/subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a)Decl art. 180 din OUG 34/2006;b)Dec art. 181 din OUG 34/2006.c)Dec privind calitatea de participant la procedura.d)Certif de atestare fiscala pentru bugetul de stat si contributiile sociale, eliberat de catre unitatile teritoriale ale MFP, in termen de valabilitate, in original sau copie legalizata;e)Certif imp si taxe locale emis la o data ulterioara ultimei scadente de plata;f)In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu se emit doc de nat celor prevazute la lit. d) si lit. e), acesta are oblig sa prez o dec pe pr rasp din care sa rez ca si-a indeplinit oblig de plata a imp, tax si contrib de asig sociale catre bug comp ale bug gen consolidat, in conf cu prev legale in vigoare, in tara in care este stabilit. Daca in tara resp nu ex prevederi legale ref la dec pe pr rasp, of va prezenta o dec autentica, data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale, cu competente in acest sens.g)Certif constatator, in copie, emis de ORCT in luna in curs sau luna anterioara datei sedintei de deschidere a ofertelor. h)Persoanele jur/fiz straine vor prez doc edif, care sa dov o forma de inreg ca pers jur sau de inreg/atestare ori apartenenta din pdv profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident. Doc prez vor fi insotite de trad realizata de un traducator autorizat a carui semnatura va fi legalizata de un notar public.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Obligatii contractuale in desfasurare fata de alti beneficiari/clienti. In situatia in care ofertantul nu inregistreaza obligatii contractuale in desfasurare, va fi prezentat un document din care sa reiasa situatia de fapt. In cazul in care are subcontractanti se va prezenta lista cuprinzand subcontractantii.In cazul in care nu are subcontractanti va prezenta o declaratie in acest sens. Ofertantii vor prezenta o declaratie pe proprie raspundere din care sa rezulte ca la elaborarea ofertei au tinut cont de obligatiile referitoare la conditiile de munca si protectia muncii, in conformitate cu normele si reglementarile legale in vigoare. Declaratie privind indeplinirea obligatiilor contractuale. Minim 3 recomandari. Vor fi luate in considerare numai recomandari venite din partea unor beneficiari/clienti cu care ofertantul a avut incheiate contracte avand ca obiect prestarea de servicii de acelasi tip cu cele care fac obiectul prezentei licitatii. Informatii referitoare la personalul angajat si la cadrele de conducere de care dispune ofertantul. Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului. In plus se va preciza modul de asigurare cu mijloace fixe si echipamente necesare pentru indeplinirea contractului.Documente in termen de valabilitate, emise de organisme acreditate, care confirma o serie de certificari: Certificat ISO SR EN 9001 sau echivalent pentru ofertant si producator; In cazul in care operatorul economic sau producatorul nu detin un certificat de calitate astfel cum este solicitat la acest punct, va fi acceptata orice alta proba sau dovada care confirma asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a indeplinit cel putin un contract de valoare egala cu valoarea minima estimata a contractului care face obiectul prezentei proceduri de achizitie
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
70%
Descriere: Componenta financiara
2.
Disponibilitate de a asigura servicii de intretinere postgarantie, suport si asistenta tehnica
30%
Descriere: Componenta tehnica
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Informatii disponibile: preturile sinumarul de participanti inscrisi. Numarul rundelor de licitatie: 2. Durata rundei de licitare: 1 zi.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 19.04.2010 08:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
19.04.2010 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 19.04.2010 12:00
Locul: Sediul central al ONRC, B-dul Unirii nr. 74, sector 3, Bucuresti, etaj 8, sala de sedinte
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala: Splaiul Independentei nr. 5, sector 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050091, Romania, Tel.021.319.51.80, Email: [email protected], Fax: 021.319.50.83, Adresa internet (URL): http: //portal.just.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare al Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stravopoleos nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021.310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021.310.46.42, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia Contencios a Oficiului National al Registrului Comertului
Adresa postala: B-dul Unirii nr 74, Bl J3B, tronson II+III, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030837, Romania, Tel.021.316.08.09, Email: [email protected], Fax: 021.313.73.34, Adresa internet (URL): http: //www.onrc.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
03.03.2010 15:51
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer