Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ACHIZITIA DE SERVICII DE REPARATII SI INTRETINERI AUTO


Anunt de participare numarul 41783/22.01.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
REGIA NATIONALA A PADURILOR - ROMSILVA
Adresa postala: STR STIINTEI NR 95, Localitatea: GALATI, Cod postal: 800189, Romania, Punct(e) de contact: BIROU ACHIZITII, Tel.0236-412517, In atentia: ING. C-TIN STOICA, Email: [email protected], Fax: 0236-460256, Adresa internet (URL): www.rosilva.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
REGIE AUTONOMA
Activitate (activitati)
Altele: SILVICULTURA
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
ACHIZITIA DE SERVICII DE REPARATII SI INTRETINERI AUTO
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
Locul principal de prestare: ATELIERE DE REPAARTII AUTO ALE OFERTANTULUI
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
ACHIZITIA DE SERVICII DE REPARATII SI INTRETINERI AUTO PENTRU DOUA AUTOTURISME
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
50110000-9 - Servicii de reparare si de intretinere a autovehiculelor si a echipamentelor conexe (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
ACHIZITIA DE SERVICII DE REPARATII SI INTRETINERI AUTO PENTRU DOUA AUTOTURISME
Valoarea estimata fara TVA: 10, 000RON
II.2.2) Optiuni
Da
POSIBILITATEA PRELUNGIRII CONTRACTULUI + 4 LUNI SI VALOARE +/-45%
Calendarul provizoriu de aplicare a optiunilor: 12 luni incepand de la data atribuirii contractului
1 prelungiri posibile
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
NU SE SOLICITA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
FONDURI PROPRII
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
CONF. DISPOZITIILOR ART 44 DIN OG 34/2006
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind eligibilitatea; Documente care demonstreaza neincadrarea in prevederile art. 181;Certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului, in original sau xerocopie certificata pentru conformitate cu originalul prin semnatura autorizata si stampila din care sa rezulte adresa actuala si obiectul de activitate al societatii; Certificatul de inregistrare fiscala eliberat de Oficiul Registrului Comertului, in original, sau xerocopie certificata, pentru conformitate cu originalul, prin semnatura autorizata si stampila; Copie certificata pentru conformitate cu originalul, prin semnatura autorizata si stampila, a documentului care atesta dreptul de exercitare a activitati prestate (agrement RAR in cazul vehiculelor rutiere, sau orice document care da dreptul ofertantului sa presteze serviciile pentru care depune oferta);Copie certificata pentru conformitate cu originalul, prin semnatura autorizata si stampila, dupa autorizatia de functionare, vizata la zi.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
SOLICITAT
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
COMPLETAREA FORMULARULUI INFORMATII GENERALE; NU SE SOLICITA UN ANUMIT NIVEL
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
SOLICITAT
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1. (a) Ofertantul va face dovada prin prezentarea de documente probatorii si/sau declaratii pe proprie raspundere privind detinerea de capacitati tehnice (ateliere specializate, utilaje specializate, echipamente, personal de specialitate, etc.) necesare efectuarii reparatiilor/intretinerilor la lotul (loturile) pentru care depune oferta.(b) Ofertantul trebuie sa faca dovada ca este reprezentant autorizat al marcii pentru care depune oferta de prestari servicii; se vor prezenta documente edificatoare in acest sens.2. Locatia atelierului sau atelierelor pot fi situate pe teritoriul municipiului Galati.3. Pentru locatiile declarate se vor prezenta: adresa completa, numarul de telefon/fax si persoana responsabila cu serviciul prestat (numele, prenumele, functia).
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
410/22.01.2008
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 05.03.2008 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
10.03.2008 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 10.03.2008 11:00
Locul: SEDIUL AUTORITATII CONTRACTANTE
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
REPREZENTANTII OFERTANTILOR PE BAZA DE IMPUTERNICIRE
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CURTEA DE APEL GALATI
Adresa postala: STR BRAILEI NR 153, Localitatea: GALATI, Cod postal: 800189, Romania
Organism competent pentru procedurile de mediere
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE AL CONTESTATIILOR
Adresa postala: STR STRAVOPOLEUS NR. 6 SECT 3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Email: [email protected], Fax: 02113104641
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
DIRECTIA SILVICA GALATI OFICIUL JURIDIC
Adresa postala: STR STIINTEI NR 95, Localitatea: GALATI, Cod postal: 800189, Romania, Tel.0236-412517, Fax: 0236-460256
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
22.01.2008 14:44
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer