Licitatie Publica - ACHIZITIA DE SERVICII DE VOIAJE - TICKETING
Anunt de participare numarul 83360/31.07.2009
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ACADEMIA DE STUDII ECONOMICE BUCURESTI
Adresa postala: Piata Romana nr. 6, sector 1 Bucuresti, et.1 camera 0115, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010374, Romania, Punct(e) de contact: Liliana Corbeanu, Tel.021/319.19.00 ;319.19.01/int 121, In atentia: Daniela Dima, Email: [email protected], Fax: 021/319.19.66, Adresa internet (URL): www.ase.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
institutie de invatamant superior
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
ACHIZITIA DE SERVICII DE VOIAJE - TICKETING
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
20 - Servicii anexe si auxiliare transportului
Locul principal de prestare: destinatii interne sau externe ce vor fi solicitate de reprezentantii structurilor A.S.E., in vederea indeplinirii obiectivelor diverselor programe / evenimente cu caracter educational, stiintific, cultural
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu maxim 4 agenti economici
Durata acordului-cadru: 36 luni
Valoarea estimata fara TVA: 10, 500, 000RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
conform documentatiei de atribuire
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
63512000-1 - Vanzare de bilete de calatorie si servicii de voiaj cu servicii complete (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Valoarea estimata fara TVA: 10, 500, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
36 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Gar. particip: scrisoare de garantie pentru participare, LotulI: 7.200Lei, lotulII: 27.700Lei.Garantia de buna executie: 5% (cinci la suta) din valoarea contractului de achizitie publica, fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
FONDURI PROIECTE cercetare nationalafonduri PROGRAME EXTERNE(MAKIS, POSDRU, PODCA)Venituri proprii ASE
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
contract de asociere autentificat inainte de semnarea contractului cu autoritatea contractanta
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declar priv eligibili.Declar privind neincadrain situat prevazde art. 181 din OUG 34/2006.Declar privi calit de particip la proced.A. a)Actul constit actualiz de infiintare a soc. b)Certificat de inregistrare emis de Oficiul Registrul comertului c)Certific constat emis de Oficiul Regist Com.d) Certif constat privind indepl obligat exigibi de plata a impozitelor si taxelor de stat, inclusiv cele locale : certificat privind plata imp. si taxelor locale, certific privind plata obliga la bugetul de stat si a contrib la asig sociale. B. Pentru pers juridice straine: toate documentele eliberate de organele abilitate dintara de origine, cu functie echiv celor solic la pct. A subpct a), b), c) si d) de mai sus fotocopie. C.Pentru persoanefizice autorizate straine: a) Autorizatia pentru desfas, de catre persoane fizice autorizate, a unor activitatii de turism(voiaje / ticketing), in mod independent, sau orice alt doc echivalent emis in tara de origine - in copie legalizata (Documentul va fi, in mod obligatoriu, tradus in lb romana la un Birou de traduceri autorizat in efectuarea de traduceri de documente legale si va fi legalizat la un Notar public din Romania).NOTA: Pers fizice autorizate straine pot participa la licitatie NUMAI daca acestea fac dovada ca au calitatea de tour- operator - ce va fi probata prin documente emise in tara de origine, D. Documente solicitate ambelor categorii de persoane atat juridice, cat si fizice independente: Certificat de atestare fiscala
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilanturile contabile prescurtate, la data de 31/12/2006 si 31/12/2007, si bilantul contabil integral la data de si 31/12/2008, vizate si inregistrate de organele competente, - in fotocopie, (semnatasi stampilata de reprezentantul legal, cu mentiunea conform cu originalul).Declaratie prin care ofertantul va demonstra realizarea unei cifre medii anuale de afaceri, globala, pe ultimii trei ani (2006; 2007 si 2008), egala sau mai mare decat urmatoarele valori:
Lotul I-175.000 RON
Lotul II-227.500 RON
Dovedirea capacitatii economico-financiare de catre ofertantii persoane juridice sau fizice independente (autorizate) se poate realiza si in modurile prevazute la art. 186 alin. (1), (2) si (3) din OUG 34/2006 (sustinere dovedita autentificata notarial sau oferta comuna) cu conditia prezentarii documentelor edificatoare aferente.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Da
este rezervata numai profesiei de Tour-operatorOrdonanta de urgenta nr. 223 din 30/12/2008, publicata in Monitorul Oficial, Partea I nr. 899 din 31/12/2008, si Ordonanta de urgenta nr. 34 din 11/04/2009, publicata in Monitorul Oficial nr. 249 din 14/04/2009,
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
In LE, procesul de ofertare se ref NUMAI la val taxei de rez. LE o singura runda. In LE la Lotul I si/sau II au oblig de a reduce val taxelor de rez pentru bil. de avion dus-intors cu cel putin 7%
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 08.09.2009 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
18.09.2009 09:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
45zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 18.09.2009 10:30
Locul: Compartimentul Achizitii Publice, cladirea din str. Stanislas Cihoski nr. 5, etajul 2, camera 5204 -
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentantii autorizati ai ofertantilor.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): a.2.2 Fonduri structurale nerambursabile ale unor proiecte finantate de Uniunea Europeana, respectiv programe operationale (Ex: Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane - POS DRU, Programul Operational Dezvoltarea Capacitatii Administrative- POD CA, etc.).
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str.STAVROPOLEOS NR.6, SECTOR 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.310.46.41, Fax: 310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL
Adresa postala: SOS. OLTENITEI, NR. 107-117 SECT.4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 041318, Romania
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
ACADEMIA DE STUDII ECONOMICE
Adresa postala: PIATA ROMANA, NR.6, SECTOR 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010374, Romania, Tel.021/319.19.00 INT153
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
29.07.2009 15:20