Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitia de servicii hoteliere si de restaurant si servicii de inchiriere sala de curs - 55000000-0, 70310000-7


Anunt de participare numarul 137960/03.08.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SINDICATUL NATIONAL PETROM-ENERGIE
Adresa postala: Bulevardul Republicii nr. 7, et. 7, Localitatea: Ploiesti, Cod postal: 100008, Romania, Punct(e) de contact: Elena Tanase, Tel. +40 244592301, Email: [email protected], Fax: +40 244592301, Adresa internet (URL): www.fslipetrom.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Sindicat
Activitate (activitati)
Altele: Activitati sindicale
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitia de servicii hoteliere si de restaurant si servicii de inchiriere sala de curs - 55000000-0, 70310000-7
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
17 - Servicii hoteliere si de restaurant
Locul principal de prestare: Judetul Dambovita si Judetul Bihor
Cod CPV: 55000000-0, 70310000-7
Codul NUTS: RO313 - Dambovita
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitia de servicii hoteliere si de restaurant si servicii de inchiriere sala de curs - 55000000-0, 70310000-7
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
55000000-0 - Servicii hoteliere, de restaurant si de vanzare cu amanuntul (Rev.2)
70310000-7-Servicii de inchiriere sau de vanzare de imobile (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Achizitia de servicii hoteliere si de restaurant si servicii de inchiriere sala de curs. Detalierea este prevazuta in cap. II din "Caietul de sarcini"
Valoarea estimata fara TVA: 2, 495, 445RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuntumul garantiei de participare este de: 49.900 RONPerioada de valabilitate a garantiei trebuie sa fie egala cu perioada de valabilitate a ofertei. (de la data deschiderii ofertei pana in cea de a 60-a zi inclusiv).Modul de constituire a garantiei pentru participare: 1)"Scrisoare de garantie bancara" in favoarea autoritatii contractante, se va utiliza modelul indicat in capitolul 3(formularul 7), atasata in original la coletul cu oferta. 2)"Ordin de plata" confirmat de banca emitenta pana la data deschiderii ofertei, insotita de un document prin care se specifica destinatia. Plata se va face in contul deschis la MKB Nextebank Ploiesti RO06CRDZ009A009070481003, CUI 4211752. Ofertantii de tip IMM care doresc sa depuna doar 50% din garantie vor anexa scrisorii de participare in corformitate cu legislatia in vigoare Legea 346/2004 cu modificarile si completarile ulterioare, documente prin care dovedesc ca sunt IMM. In cazul unei asocieri, Scrisoarea de Garantie bancara va fi emisa de Liderul Asociatiei. Atentie: documentul ce reprezinta garantia de participare va fi prezentat separat de plicurile ce vor contine propunerea financiara, propunerea tehnica si documentele de calificare pentru a putea fi verificata in cadrul sedintei de deschidere a ofertelor inainte de deschiderea plicurilor mentionate mai sus. Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei pentru participare vor fi respinse si returnate la deschidere. Cuantumul garantiei de buna executie este de 5% din valoarea contractului fara TVA. Modul de constituire a garantiei de buna executie este prin "Scrisoare de garantie bancara" in favoarea autoritatii contractante, se va utiliza modelul indicat in sectiunea III(Formularul 13) de la o banca din Romania sau cu sediul in Romania.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
FONDUL SOCIAL EUROPEAN
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinte minime obligatorii: -Declaratie privind eligibilitatea-completare formularul 3.
-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181-completare formular 4.
-Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata: a)Certificat fiscal eliberat de Compartimentul Impozite si taxe locale al unitatii administrativ-teritoriale pe raza careia societatea are sediul social, care sa ateste ca societatea ofertanta nu se inregistreaza cu debite la bugetul local, in original sau copie legalizata, valabil la data deshiderii ofertelor. b)Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale pe raza careia societatea are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul consolidat, care sa ateste ca societatea ofertanta nu se inregistreaza cu debite, in original sau copie legalizata, valabil la data deschiderii ofertelor.Pentru persoane juridice straine: Operatorul economic va prezenta documente edificatoare eliberate de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) pentru a rezulta apartenenta/inregistrarea la organe din tara respectiva prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre buget. Documentele vor fi prezentate in original sau in copie, la care se va alatura traducerea legalizata a acestora in limba romana, limba de redactare a ofertei fiind limba romana.
In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afla intr-una din situatiile prevazute de art. 181 din OUG 34/2006, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului de prestare servicii. Cerinte minime obligatorii:
Pentru persoane juridice romane: a)Certificat constatator emis de Oficiul Registrul Comertului, Autorizatie de functionare, original sau copie legalizata, valabila la deschiderea ofertelor.b)Certificat de inregistrare emis de Camera de Comert si Industrie.
Pentru persoane fizice romane: Autorizatia de functionare precum si orice alt document edificator considerat necesar pentru dovedirea apartenentei la categoria profesionala impusa de indeplinirea contractului.
Pentru persoane juridice straine: Operatorul economic va prezenta documente edificatoare eliberate de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) pentru a rezulta apartenenta la categoria profesionala impusa de indeplinirea contractului. Documentele vor fi prezentate in original sau in copie, la care se va alatura traducerea legalizata a acestora in limba romana, limba de redactare a ofertei fiind limba romana.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privind cifra de afaceri
Bilantul contabil
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privind capacitatea tehnica
Informatii privind personalul tehnic de specialitate
Standarde de asigurarea calitatii
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
457/17.07.2012
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 12.09.2012 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
24.09.2012 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 24.09.2012 11:00
Locul: Sindicatul National Petrom-Energie, B-dul Republicii 7, etaj 7, Ploiesti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor. Se va prezenta: delegatia (imputernicirea societatii ofertante) precum si o copie a actului de identitate.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): "Program national integrat de facilitare a accesului pe piata muncii" ID Proiect: POSDRU82/5.1/S/59593 Perioada: 2007-2013
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
02.08.2012 13:39
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer