Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitia de servicii juridice necesare implementarii Proiectului regional de alimentare cu apa si canalizare din judetul Arges in vederea accesarii Fondului de Coeziune


Anunt de participare (utilitati) numarul 119207/08.04.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
APA CANAL 2000 S.A. PITESTI
Adresa postala:  B-DUL I.C.BRATIANU, NR.24, Localitatea:  Pitesti, Cod postal:  110016, Romania, Punct(e) de contact:  MIHAI VIOREL BURCUS, Tel. 0248 625050, Email:  [email protected], Fax:  0248 223540, Adresa internet (URL):  www.apa-canal2000.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Societate comerciala in subordinea Consiliului Local Pitesti
Activitate (activitati)
- Ap?
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Achizitia de servicii juridice necesare implementarii Proiectului regional de alimentare cu apa si canalizare din judetul Arges in vederea accesarii Fondului de Coeziune
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
21 - Servicii juridice
Locul principal de prestare: Sediul S.C. APA CANAL 2000 S.A.
Codul NUTS: RO311 - Arges
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu maxim 5 agenti economici
Durata acordului-cadru: 48 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 390, 400 si 792, 000EUR
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Cel putin 1 contract/an, in perioada 2011 - 2015, functie de alocarile bugetare existente, din care pentru anul 2011 valoarea estimata se ridica la suma de 20.800 euro, fara TVA.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitia de servicii juridice necesare implementariiProiectului regional de alimentare cu apa si canalizare din judetul Arges in vederea accesarii Fondului de Coeziune.
- conform cantitatilor minime si maxime din caietul de sarcini.
- valoarea estimata fara TVA: intre 390.400 euro si 792.000 euro.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79110000-8 - Servicii de consultanta si de reprezentare juridica (Rev.2)
79140000-7-Servicii de consultanta si de informare juridica (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Servicii juridice necesare implementariiProiectului regional de alimentare cu apa si canalizare din judetul Arges in vederea accesarii Fondului de Coeziune.
- conform cantitatilor minime si maxime din caietul de sarcini.
- valoarea estimata fara TVA: intre 390.400 euro si 792.000 euro.
Valoarea estimata fara TVA: intre 390, 400 si 792, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garant. particip.: un instr. de garant. irevocabil emis de o soc. bancara ori de o soc. de asig.;sau OP in contul RO32RZBR0000060003362322, Raiffeisen Bank Pitesti, suma 62.250 lei sau 15.000 Euro;
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri proprii si alte surse de finantare constituite in conditiile legii, cum ar fi imprumuturi, granturi, etc.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea - Completarea si prezentarea Formularului nr.1, Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006 - Completarea si prezentarea Formularului nr. 2., Prezentarea Certificatului de Identificare Fiscala (CIF-ul societatii, cabinet sau pe tipul de exercitare a profesiei).
Prezentarea Certificatului eliberat de Administratia Finantelor Publice valabil la data deschiderii candidaturii , Prezentarea Certificatului eliberat de Autoritatile Publice Locale valabil la data deschiderii candidaturii , Prezentarea: -Deciziei emisa de Barou, prin care se atesta modalitatea de exercitare a profesiei (indiferent de forma);
-Extras din tabloul avocatilor din care sa rezulte ca toti avocatii propusi pot pune concluzii cel putin la instantele de recurs/apel.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Prezentarea informatiilor generale aferente anilor 2007, 2008 si 2009 - Formularul nr. 3.
Prezentarea:
-pentru cabinete individuale/asociate/avocati angajati/avocati colaboratori: declaratii privind veniturile obtinute (Declaratie ANAF 220), pe ultimii 3 ani (2007, 2008, 2009) vizate si inregistrate de organele competente;
-pentru societati profesionale civile de avocati (SCP)/societati civile profesionale cu raspundere limitata (SCPRL/SPRL): declaratii privind veniturile obtinute (Declariatia ANAF 204), pe ultimii 3 ani (2007, 2008, 2009) vizate si inregistrate de organele competente.
Media veniturilor obtinute in domeniul juridic a candidatului pe ultimii trei ani (2007, 2008, 2009) trebuie sa fie de minim 382.000 (trei sute opt zeci si doua mii) Euro sau 1.585.300 (un milion cinci sute opt zeci si cinci mii trei sute) Lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista princ. prestari de serv. juridice din ultimii 3 ani-Form.4.
Candid. tb. sa faca dov. exp. simil. prin prest. in ultimii 3 ani a serv. de consult. jurid./asist. jurid./reprez. jurid./inf. jurid. in cadrul a cel putin 1 contr.similar, cu o val.de min. 191200 Euro (fara TVA) sau 793480 Lei.
Recom/certif const. din partea benef. pt contr.prez. in scopul dem. cerintei privind exp. similara.Decl. ref.la echipam. tehnice pt indepl. contr.-Form.5
Nivel minim:
-cel putin un autovehicul pt fiecare 2 experti (avocati) propusi
-cel putin 1 calculator PC tip laptop/expert inclusiv software legislativ aferent
-facilitati necesare pt imprimare, multiplicare si scanare a doc.
-facilitati de comunicare mobila voce/date pt. fiecare expert propus.
Lista contr. de prest. serv. in desf. (daca exista).
Lista priv.pers. resp. pt indepl. contr. ? echipa de proiect ?Form.6
Candidatul trebuie sa faca dov. indepl., dpdv al cap. prof. a expertilor propusi, a urm. cerinte obligatorii?Lider de echipa-1 expert, cu urmatorul profil:
-Abs. de studii superioare de lunga durata, profilul juridic/tehnic/econ., cu o pregatire profes.relevanta in dom.
-Coord. a cel putin 1 proiect (indif.de nat. acestora) intr-o pozitie simil. (dir. de proiect/team leader/manag. de proiect).
?Avocati definitivi ? 2 avocati/ fiecare domeniu/subdomeniu ment. mai jos:
1.Dreptul civil, comercial, comunitar;
2.Accesarea si utiliz. granturilor, fonduri europene neramburs./instr.structurale
3.Dreptul mediului (in special, legislatia din domeniul protectiei mediului, legislatia specifica privind serviciile comunitare de utilitati publice);
4.Cadrul legislativ in domeniul achiz.r publ. la niv. nat. si/sau european;
5.Drept financiar, fiscal si administrativ;
6.Dreptul muncii.
Avocatii propusi in echipa de proiect tb sa coresp. urmat. profil:
-Abs. de studii superioare de lunga durata, profilul juridic, cu o preg. profes. relev.
-Calit. de membru al unui barou.
Angajam. privind res. umane-Form.8.
Acordul de asoc. -daca e cazul
Lista subcontr. cu specializ. acestora-Form.9
Certificat ISO 9001 sau certificate echivalente
Decl. pe proprie rasp. priv. cond. de munca si prot. muncii
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie restransa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
Punctaj maxim
1.
Pretul ofertei
50%
50
Descriere: Componenta financiara
2.
Numarul suplimentar de avocati definitivi (fata de nr mins. olicitat la pct. V.4. lit. B, pct. 1 din Fisa de date a achizitiei aferenta doc
20%
20
Descriere: Conform documentatiei de atribuire.
3.
Descrierea facilitatilor suport (resurse tehnice, backstopping, logistice, administrative, etc.) pe care ofertantul le pune la dispozitie, in scopul realizarii activitatilor propuse
10%
10
Descriere: Conform documentatiei de atribuire.
4.
Termenul de mobilizare al expertilor, calculat de la data transmiterii unei solicitari scrise din partea autoritatii contractante
10%
10
Descriere: Conform documentatiei de atribuire.
5.
Perioada de gratie la obligatiile de plata ale autoritatii contractante pentru situatii exceptionale in care autoritatea contractanta este blocata financiar
10%
10
Descriere: Conform documentatiei de atribuire.
Punctaj maxim componenta tehnica: 50
Pondere componenta tehnica: 50 %
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 22.04.2011 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
26.04.2011 16:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 27.04.2011 18:00
Locul: S.E.A.P.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare a ofertelor, reprezentantii UCVAP, reprezentantii operatorilor economici - dupa caz.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Justif. Accelerare proced: In temeiul prev. art. 81 si 83 alin. (3) din OUG nr. 34/2006.Serv. sunt incadrate in Anexa nr. 2B din OUG nr. 34/2006 fiind exceptate de la aplic. legisl.priv.achiz.publ.potrivit art. 16 din actul normativ mentionat, accelerarea proced. dpdv al timpului alocat pentru aplic. acesteia nu aduce atingere prev. legale, cata vreme aut. contr. a decis aplic. in mod transp. a unei proced.de atrib. desi nu avea aceasta oblig. si, mai mult, atribuirea cat mai rapida a contr. subsecv. va avea inclusiv un impact pozitiv asupra med.econ. precar in piata serv. de profil.Data fiind imp. si necesit.obt. urgente a finantarii pt implem. Poiectului regional de alim. cu apa si canaliz. din jud. Arges, precum si faptul ca timpul pe care il va avea dispoz. pt elaborarea si depunerea eventualelor rasp. la solicit. de clarif.ale autorit.de managem. in ved. obt.finantarii neramburs. va fi f. scurt, se impune accelerarea proc. de atrib., a. i.proiectul sa poata fi demarat in cel mai scurt timp posibil.Mod de selectieAut. contr. intent. sa selecteze un nr de 5 candid.pt etapa de depunere a ofertelor.Candid.care vor obtine un punctaj mai mic de 70 de pct nu vor fi selectati pt. particip. la etapa a II-a a proced. de atrib.Calcul punctaj PC=PSEF+PCT+PCP, PC-pctj. candid.PSEF-pctj. sit. ec-fin;PCT-pctj. cap. tehn.PCP-pctj cap. profes.Pt. PSEF-Media veniturilor cand.pe ultimii 3 ani?33, 2 pctPt. PCTServ. de cons. jurid./asist. jurid./ reprez. jurid./ informare jurid. prestate in ultimii 3 ani in cadrul unor contracte indif.de nat. acestora din urma/proiectelor in cadrul carora au fost pres.resp.serv. (cu exceptia exp.similare, care se va puncta separat, conform mentiunilor de la pct. 3)? 16, 5 pctServ.de cons. jurid./asist. jurid./ reprez. jurid./ informare jurid. prestate in ultimii 3 ani, cu referire la exp. similara.? 16, 5 punctePt. PCP-Exp. si compet. profes.ale membrilor echipei de proiect ? 33, 8 pct.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatilor
Adresa postala:  Str. Stravropoleos nr. 6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. +4 (021) - 310.46.41, Email:  [email protected], Fax:  +4 (021) - 310.46.42, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
In conformitate cu art. 256² din OUG 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Contracte Achizitii Publice
Adresa postala:  I.C. BRATIANU 24A, Localitatea:  PITESTI, Cod postal:  110004, Romania, Tel. 0248/ 222 445, Email:  [email protected], Fax:  0248/ 222 445, Adresa internet (URL):  www.apacanal2000.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
07.04.2011 13:24
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer