Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitia de servicii postale de distributie a corespondentei


Anunt de participare numarul 82679/22.07.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MINISTERUL ADMINISTRATIEI SI INTERNELOR-CASA DE PENSII
Adresa postala: str.George Georgescu nr. 3, sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 040131, Romania, Punct(e) de contact: Comanescu Raluca, Tel.021.315.64.68, In atentia: Comanescu Raluca, Email: [email protected], Fax: 021.315.64.68, Adresa internet (URL): www.mai.gov.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
MINISTERUL ADMINISTRATIEI SI INTERNELOR- DIRECTIA ECONOMICO ADMINISTATIVA
Adresa postala: Str. EFORIE, Nr.3, sector 5, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 050035, Romania, Punct(e) de contact: Comanescu Raluca, Tel.0213156468, Email: [email protected], Fax: 0213156468, Adresa internet (URL): www.mai.gov.ro
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
de la adresa www.e-licitatie.ro sau Ministerul Administratiei si Internelor Directia Economico Administrativa
Adresa postala: Str. EFORIE, Nr.3, sector 5, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 050035, Romania, Punct(e) de contact: Comanescu Raluca, Tel.0213156468, Email: [email protected], Fax: 0213156468, Adresa internet (URL): www.mai.gov.ro
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
MINISTERUL ADMINISTRATIEI SI INTERNELOR- DIRECTIA ECONOMICO ADMINISTATIVA
Adresa postala: Str. EFORIE, Nr.3, sector 5, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 050035, Romania, Punct(e) de contact: Comanescu Raluca, Tel.0213156468, In atentia: Comanescu Raluca, Email: [email protected], Fax: 0213156468, Adresa internet (URL): www.mai.gov.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Ordine si siguranta publica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitia de servicii postale de distributie a corespondentei
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
4 - Transport postal, terestru sau aerian
Locul principal de prestare: Sediul Ministerului Administatiei si Internelor- CASA DE PENSII, str. George Georgescu, nr. 3, sector 4, Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 4 ani
Valoarea estimata fara TVA: 2, 726, 722.69RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Vezi pct. II.1.3. si pct. II.1.4., lit F din FISA DE DATE A ACHIZITIEI
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
se achizitioneaza servicii postale de distributie a corespondentei
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
64112000-4 - Servicii postale de distribuire a corespondentei (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Asigurarea de servicii postale de distributie a corespondentei pentru un numar de aproximativ 26.000 taloane de pensie pe luna.
Valoarea estimata fara TVA: 2, 726, 722.69RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare este de 30.000 lei si va fi valabila pana la data de 02.11.2009. Garantie de buna executie :5% din valoarea, fara T.V.A., a fiecarui contract subsecvent
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Conform prevederilor art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea; Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din Ordonanta de urgenta nr.34/2006; Certificat de atestare fiscala privind obligatiile de plata la bugetul de stat, bugetul asigurarilor sociale de sanatate, fondul de pensii si fondul de somaj ; Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale; Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului;
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Situatia financiara aferenta exercitiului financiar la 31.12.2008, vizata si inregistrata de organele competente in conditiile art. 185 din OUG nr.34/2006; completarea Fisei de informatii generale
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Declaratie prin care ofertantul sa dovedeasca faptul ca la elaborarea ofertei, a tinut cont de obligatiile referitoare la conditiile de munca si protectia muncii, care sunt la nivel national, precum si ca le va respecta pe parcursul indeplinirii contractului de servicii
- se va prezenta mostra pentru plicul in care vor fi introduse taloanele de pensie
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
vezi pct. IV.2)lit A si lit. B din Sectiunea a II-a FISA DE DATE A ACHIZITIEI
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 28.08.2009 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
01.09.2009 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 02.11.2009
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 01.09.2009 11:00
Locul: MINISTERUL ADMINISTRATIEI SI INTERNELOR - D.E.A.str. Eforie, nr. 3, sector 5
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
La lucrarile sedintei de deschidere a ofertelor pot participa si reprezentanti ai ofertantilor care vor prezenta imputernicire in acest sens
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stravopoleos nr.6 sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021-31404641, Email: [email protected], Fax: 021-31404642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel
Adresa postala: Splaiul Independentei, nr. 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050081, Romania, Tel.021-319.51.80, Email: [email protected], Fax: 021-332.12.40, Adresa internet (URL): http: //www.cabuc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
M.A.I.-D.E.A.-Grupul Achizitii Publice
Adresa postala: Str. Eforie nr. 3 sector 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050035, Romania, Tel.021/315.64.68, Fax: 021/315.64.68, Adresa internet (URL): www.mai.gov.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
17.07.2009 15:57
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer