Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitia de servicii privind solutia informatica de implementare a cardului national de asigurari sociale de sanatate


Anunt de participare numarul 129713/03.09.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMPANIA NATIONALA "IMPRIMERIA NATIONALA" - S.A.
Adresa postala:  sediul social situat in Bulevardul Al. I. Cuza nr. 56, sector 1, Bucuresti si punct de lucru situat in Bulevardul Iuliu Maniu nr. 244D, sector 6, Bucuresti, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  011056, Romania, Punct(e) de contact:  Florina Naie, Tel. +40214348821/02, In atentia:  Serviciul Achizitii, Email:  [email protected], Fax:  +40214348821/10, Adresa internet (URL):  www.cnin.ro/, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
companie nationala
Activitate (activitati)
Altele: productie poligrafica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Da
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitia de servicii privind solutia informatica de implementare a cardului national de asigurari sociale de sanatate
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
7 - Servicii informatice si servicii conexe
Locul principal de prestare: ROMANIA
Codul NUTS: RO - ROMANIA
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 9 luni
Valoarea estimata fara TVA: 89, 356, 250RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Contract subsecvent 1 :9 luni de la data semnarii de ambele parti contractante ; Valoare contract subsecvent :89.356.250 LEI fara TVA
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitia de servicii privind solutia informatica de implementare a cardului national de asigurari sociale de sanatate
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
72262000-9 - Servicii de dezvoltare software (Rev.2)
72000000-5-Servicii IT: consultanta, dezvoltare de software, internet si asistenta (Rev.2)
72200000-7-Servicii de programare si de consultanta software (Rev.2)
72211000-7-Servicii de programare de sisteme informatice si software utilitare (Rev.2)
72240000-9-Servicii de analiza si de programare de sisteme (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Achizitia de servicii privind solutia informatica de implementare a cardului national de asigurari sociale de sanatate conform caiet de sarcini
Contract subsecvent 1 :9 luni de la datasemnarii de ambele parti contractante
Valoarea estimata fara TVA: 89, 356, 250RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
9 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
gar de particip 1700000 lei si gar de buna exec 5% din valoarea fara TVA a contractului subsecvent
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind situatia personala a operatorului economicCertificat de atestare fiscala pentru persoane juridice eliberat de Administratia Finantelor Publice privind obligatiile de plata la bugetul de stat
Certificat de atestare fiscala pentru persoane juridice privind impozitele si taxele locale si alte venituri ale bugetului local eliberat de primarie
Declaratie privind calitatea de participant la proceduraCertificat de participare la licitatie cu oferta independenta
Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului din care sa rezulte existenta codurilor CAEN corespunzatoare obiectului achizitiei emis cu cel mult 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor
Certificat de inregistrare emis de Oficiul National Registrului ComertuluiCertificat de inregistrare fiscala in scopuri de T.V.A. - emis de Ministerul Finantelor Publice ? ANAF - daca este cazul, in sensul prevederilor Ordinului nr. 1967 din 11 aprilie 2011 pentru aprobarea Procedurii de inregistrare in scopuri de taxa pe valoarea adaugata potrivit prevederilor art. 153 alin. (1) lit. a) sau c) din Legea nr. 571/2003 privind Codul fiscal si pentru aprobarea modelului si continutului unui formular
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilanturile contabile la 31.12.2008, 31.12.2009 si 31.12.2010, vizate si inregistrate de organele competente si/sau, dupa caz rapoarte anuale, scrisori de audit financiar si contabil, precum si orice alte documente legale edificatoare prin care candidatul/ofertantul isi poate dovedi capacitatea economico-financiaraFisa de informatii generale ? semnata si stampilata
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra de afaceri medie pe ultimii 3 ani (2008, 2009, 2010) trebuie sa fie de minim 170.000.000 lei (reprezentand valoarea estimata a contractului subsecvent multiplicata cu 2 care se anticipeaza ca va fi atribuit pe durata acordului-cadru, potrivit prevederilor art. 9 lit. b) din H.G. nr. 925/2006
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Certificat ?QUALITY MANAGEMENT SYSTEM - ISO 9001? sau echivalent ;
- Certificat ?INFORMATION SECURITY MANAGEMENT SYSTEM - ISO/IEC 27001?sau echivalent;
- Certificat ?ENVIRONMENTAL MANAGEMENT SYSTEM - ISO 14001? sau echivalent ;
- Certificat ?Sistem de Managemental Sanatatii si Securitatii Operationale ISO 18001/OHSAS? sau echivalent;
Lista principalelor prestari de serviciisimilare in ultimii 3 ani, Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat,
Declaratia privind echipamentele tehnice specifice pentru indeplinirea contractului,
Expert cheie 1-9 conform fisa de date
Declaratie de disponibilitate pentru experti
Lista cuprinzand asociatii si/sau subcontractantii, Acord sau o scrisoare preliminara de asociere
declaratie prin care se obliga ca in cazul in care oferta sa este declarata castigatoare va prezenta acordul de asociere Autoritatii Contractante, inainte de data semnarii contractului.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1.Expert cheie 1: Director de program- 1 persoana2.Expert cheie 2: Manager de proiect? 3 persoane3.Expert cheie 3: Arhitect solutii ? 1 persoane4.Expert cheie 4: Arhitect in managementul accesului si identitatii5.Expert cheie 5: Expert Securitate ? 1 persoana6.Expert cheie 6: Arhitect infrastructura hardware si comunicatii ? 1 persoana7.Expert cheie 7: Arhitect baza de date ? 1 persoana8.Expert cheie 8: Responsabil testare sistem ? 1 persoana9.Expert cheie 9: Responsabil PMO- 1 persoana
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 18.10.2011 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
20.10.2011 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 20.10.2011 10:00
Locul: punct de lucru situat in Bulevardul Iuliu Maniu nr. 244D, sector 6, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stavropoleos nr. 6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 0213104641, Email:  [email protected], Fax:  0213104642, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
in 10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Verificarea Legalitatii Actelor din cadrul companiei
Adresa postala:  Bd Iuliu Maniu nr. 244D, sector 6, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  061126, Romania, Tel. 0214348802, Email:  [email protected], Fax:  0214348810, Adresa internet (URL):  www.cnin.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
01.09.2011 12:22
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer