Licitatie Publica - Achizitia de statii de lucru, multifunctionale alb negru si color si consumabile aferente
Anunt de participare numarul 135125/28.04.2012
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
DIRECTIA GENERALA PENTRU ADMINISTRAREA PATRIMONIULUI IMOBILIAR
Adresa postala: Str.Luigi Galvani, nr.20, Sector 2, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 020362, Romania, Punct(e) de contact: MIHAIL GEANGU, Tel. +40 212121544, Email: [email protected], Fax: +40 212121544, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitia de statii de lucru, multifunctionale alb negru si color si consumabile aferente
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: la sediul a 58 unitati de invatamant din sectorul 2 Bucuresti
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitia de statii de lucru, multifunctionale alb negru si color si consumabile aferente, inclusiv servicii de instalare si de garantie la sediul a 58 unitati de invatamant din sectorul 2 Bucuresti
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
30213000-5 - Computere personale (Rev.2)
30125110-5-Toner pentru imprimantele laser/faxuri (Rev.2)
30232110-8-Imprimante laser (Rev.2)
30232130-4-Imprimante grafice color (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Achizitia a 1500 statii de lucru tip I, 8 statii de lucru tip II, 60 multifunctionale alb negru si 1 multifuctionala color, inclusiv servicii de instalare si de garantie la sediul a 58 unitati de invatamant din sectorul 2 Bucuresti. Multifunctionalele alb nrgru vor fi livrate cu consumabile pentru minim 3000 imprimari format A4 la un grad de acoperire cu negru de 5% pe pagina iar multifunctionala color cu consumabilepentru 500 imprimari color.
Valoarea estimata fara TVA: 3, 766, 935.48RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
30 zile incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Se va constitui in valoare de 75338, 70 lei, cu valabilitate de 120 de zile de la data limita de depunere a ofertelor, prin scrisoare de garantie bancara (Anexa 11), prin OP in contul DGAPInr. RO48TREZ7025006XXX000193 deschis Trezoreria Sector 2 Bucuresti prezentata in copie certificata sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de asigurari, in original. Ofertele care nu sunt insotite de garantia pentru participare vor fi respinse. DGAPI are dreptul de a vira garantia de participare in bugetul propriu atunci cand ofertantul se afla in oricare din urmatoarele situatii: isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia; oferta sa fiind stabilita cattigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica in termenul de valabilitate a ofertei, nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei;emiterea de catre CNSC a deciziei prin care se dispune respingerea contestatiei - se va retine contestatarului suma de 7546, 93 lei. Ofertantul invitat de DGAPI pentru incheierea contractului va constitui garantia de buna executie, in cuantum de 10% din valoarea contractului de achizitie publica, fara TVA cu o perioada de valabilitate de minim 30 de zile de la data semnarii contractului de catre parti. Se constituie prin virament bancar in contul DGAPInr RO48TREZ7025006XXX000193 deschis Trezoreria Sector 2 Bucuresti, sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, prezentat in original. Garantia de buna executie trebuie sa fie irevocabila. Instrumentul de garantare trebuie sa prevada ca plata garantiei se va executa neconditionat, respectiv la prima cerere a Autoritarii contractante, pe baza declaratiei acesteia cu privire la culpa persoanei garantate. In situatia in care garantia de buna executie se constituie prin scrisoare de garantie bancara in favoarea DGAPI, va fi utilizat modelul din Anexa 14.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
declaratia referitoare la faptul ca ofertantul nu se afla in situatia prevazuta la art.180 din OUG nr. 34/2006(Anexa 1);declaratia privind neincadrarea in situatiile prevazute de art.181 din OUG nr. 34/2006(Anexa 2);Certificat de atestare fiscala pentru bugetul de stat si contributiile sociale, eliberat de catre unitatile teritoriale ale MFP, in original, copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, din care sa reiasa situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele; Certificat impozite si taxe locale in original, copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul, din care sa reiasa situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele; Declaratie privind calitatea de participant la procedura (Anexa 3) ?Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui ANRMAP nr.314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta?(Anexa 4);?Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile prevazute la art. 69^1 (evitarea conflictului de interese) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr.34/2006 , aprobata cu modificari si completari prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare?(Anexa 5) Persoanele ce detin functie de decizie in cadrul DGAPI: Mihail Geangu ? Director Executiv, Popa Daniela Director Executiv Adjunct ; persoane implicate in organizarea, derularea si finalizarea procedurii de achizitie publica: Sorin Ciochirca, Dumitra Danila, Daniela Popa, Popescu Aurel, Nicoleta Stoicescu, Alexandrina Procopiu, Marilena Avrigeanu, Mariana Mustata Persoanele fizice/juridice romane vor prezenta certificat constatator, in original, copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul, emis cu maxim 30 de zile inainte de data limita de depunere a ofertelor de oficiul registrului comertului de pe langa tribunalul teritorial in raza caruia ofertantul isi are sediul social, din care sa reiasa ca ofertantul are in obiectul de activitate comercializarea de astfel de echipamente care fac obiectul prezentei proceduri de atribuire; In etapa de evaluare a ofertelor, autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicatului privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte, pentru conformitate certificatul in original, sau copie legalizata, daca initial nu a fost prezentat in aceasta forma. In cazul persoanelor fizice autorizate vor prezenta documente de confirmare a capacitatii de exercitare a activitatii profesionale conforme cu legislatia aplicabila acestora. Documentele prezentate vor fi insotite de traducerea realizata de un traducator autorizat a carui semnatura va fi legalizata de un notar public.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privind situatia economica si financiara-media cifrei de afaceri globala, in ultimii 3 ani (2009, 2010 si 2011), sa fie de minim ½ din valoarea estimata a contractului de achizitie care face obiectul prezentei proceduri respectiv de 1.883.467, 74 lei fara TVA
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1. a)- Experienta similara:
ofertantul trebuie sa prezinte cel putin un document/contract/proces-verbal de receptie prin care sa confirme livrarea de produse ce fac obiectul prezentului contract pana la data depunerii ofertei, in ultimii trei ani, a carui valoare sa fie de minim 941.733, 87 lei fara TVA.b)Mostre pentru fiecare tip de echipament, respectiv: statie de lucru tip I, statie de lucru tip II, multifunctionala alb negru si multifunctionala color.
Cerinta nr. 1 b)- Prezentarea de descrieri si/sau fotografii pentru fiecare tip de echipament, respectiv: statie de lucru tip I, statie de lucru tip II, multifunctionala alb negru si multifunctionala color
Cerinta nr 2 - Informatii privind personalul ? pentru serviciile de instalare si garantie ofertantul va face dovada ca le asigura prin personal calificat/ atestat/ autorizat de producator pentru astfel de echipamente.
Cerinta nr. 3 Informatii privind partea din contract pe care operatorul economic are, eventual, intentia sa o subcontracteze.
Cerinta nr 1. Standard de asigurare a calitatii ? SR-EN-ISO 9001, sau echivalent, pentru comercializarea echipamentelor ce fac obiectul prezentei proceduri de achizitie.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Informatiile care vor fi disponibile ofertantilor pe parcursul desfasurarii licitatiei electronice sunt: -preturile sau valorile noi prezentate in cadrul licitatiei;
-numarul de participanti inscrisi.Elementul ofertei care va face obiectul procesului repetitiv de ofertare este: -pretul ofertat in lei, fara TVA, pentru echipamentele si serviciile care fac obiectul licitatiei.Numarul rundelor de licitatie: 1.Durata rundei de licitare: 1 zi.Licitatia electronica se va incheia dupa terminarea rundei de licitare.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 13.06.2012 08:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
14.06.2012 08:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 14.06.2012 10:00
Locul: sediul DGAPI, Str.Luigi Galvani, nr.20, Sector 2, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare si persoane imputernicite ale ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
- Comisia de evaluare are obligatia de a stabili oferta castigatoare, dintre ofertele admisibile, pe baza aplicarii criteriului pentru atribuirea contractului de achizitie publica. Evaluarea ofertelor se realizeaza pentru intregul numar de echipamente, prin compararea preturilor fiecarei oferte admisibile, fara sa fie cuantificate alte elemente de natura tehnica sau alte avantaje care rezulta din modul de indeplinire a contractului de catre operatorii economici participanti la procedura de atribuire. Oferta castigatoare stabilita de catre comisia de evaluare va fi oferta cu cel mai scazut pret, dintre ofertele admisibile prezentate pentru pretul total al ofertei (pentru toate echipamentele, consumabilele si serviciile aferente). In cazul in care, in urma stabilirii clasamentului final conform criteriului de atribuire, comisia de evaluare constata ca sunt doua sau mai multe oferte cu acelasi pret, se va solicita reofertarea in plic inchis, numai daca acele oferte au pretul cel mai scazut si nu se poate adjudeca oferta castigatoare.NOTA: Ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, i se vor solicita, pentru conformitate, documentele in original/copie legalizata, daca nu au fost prezentate in aceasta forma.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic al Directiei Generale pentru Administrarea Patrimoniului Imobiliar Sector 2
Adresa postala: Str.Luigi Galvani nr.20, sector 2, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 020362, Romania, Tel. +40 212121139, Email: [email protected], Fax: +40 212121544
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
26.04.2012 22:08