Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitia de tehnica de calcul


Anunt de participare (utilitati) numarul 139421/05.10.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
R.A. ROMATSA - ADMINISTRATIA ROMANA A SERVICIILOR DE TRAFIC AERIAN
Adresa postala: Str. Ion Ionescu de la Brad nr. 10, O.P. Box 18-90, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 013813, Romania, Punct(e) de contact: ADRIANA CIORTOLOMAN, Tel. +40 212083450, In atentia: Adriana Tara, Email: [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], Fax: +40 212083564, Adresa internet (URL): www.romatsa.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Regie autonoma
Activitate (activitati)
- Activit??i aeroportuare
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Achizitia de tehnica de calcul
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Sediul RA ROMATSA
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitia de Tehnica de calcul
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
30213000-5 - Computere personale (Rev.2)
30213100-6-Computere portabile (Rev.2)
30231300-0-Ecrane de afisare (Rev.2)
48820000-2-Servere (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
246 computere personale, 255 ecrane de afisare, 12 servere, 2 computere portabile
Valoarea estimata fara TVA: 1, 386, 438RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
30 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Valoarea garantiei de participare la licitatie este in suma de: - LOT 1 - 21.728 lei- LOT 2 ? 1.792 lei- LOT 3 ? 1.768 lei- LOT 4 ? 200 lei- LOT 5 ? 2.060 lei- LOT 6 ? 180 leiPerioada de valabilitate a garantiei pentru participare trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei (cel putin 60 de zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor).Forma de constituire a garantiei de participare: - sub forma de scrisoare de garantie bancara pentru participare (conform formularului 10)sau- prin ordin de plata in contul IBAN RO93 RNCB 0085 0441 8223 0013 deschis la BCR sucursala WTCsau- prin instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari.Garantia de participare se va anexa la plicul ce contine documentele ofertei, dar neinclusa in plic.In cazul in care ofertantul contesta rezultatul procedurii de achizitie iar CNSC respinge cererea (conform prevederilor art. 2781 din O.U.G. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare) se va retine din cuantumul garantiei de participare suma de- LOT 1 ? 4.866 lei- LOT 2 ? 896 lei- LOT 3 ? 884 lei- LOT 4 ? X- LOT 5 ? 1.030 lei- LOT 6 ? X ? Cuantumul garantiei de buna executie a contractului: 10% din valoarea contractului de furnizare.? Modul de constituire a garantiei de buna executie: sub forma de scrisoare de garantie bancara (Formular 11), care va fi emisa de o banca (recomandabil/ de preferat domiciliata in Romania) sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari.? Daca partile convin, garantia de buna executie se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz, contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante, la o banca agreata de ambele parti.Conditiile de constituire a garantiei de buna executie - conform art. 90 din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare si HG 1045/2011 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind neincadrarea in situa?iile prevazute la Art.180 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare - Formular 3, Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare - Formular 4, Declaratie privind calitatea de participant la procedura - Formular 5, Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta - Formular 6, Declaratie privind neincadrarea in prevederile Art.691 din OUG 34/2006cu modificarile si completarile ulterioare - Formular 8 (conform OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare - conflictul de interese -persoanele cu functie de decizie din cadrul autorita?ii contractante in legatura cu prezenta procedura de atribuire sunt:
Aleodor Marian FRANCU ?p. Director General
Silvia POPEANGA ? Director Financiar si Plan de Afaceri
Comisia de evaluare: Florin PETRA?CU- Director Directia Juridica, Achizitii si Administrativ ? Presedintele comisiei de evaluare a ofertelor, Adriana NITA, Marian RADOI, Adrian COJOC, Adriana FRANCU, Lidia DRAGOSTIN, Sorin POPESCU, Irina PINTILIE, Adriana TARA Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului valabil la data depunerii ofertelor (emis cu maximum 30 zile inainte de data depunerii ofertelor), din care sa reiasa ca ofertantul are ca obiect de activitate principal sau secundar producerea sau comercializarea produselor solicitate prin prezenta documentatie de atribuire. Ofertantul clasat pe primul loc va prezenta certificatul constatator in original sau copie legalizata. Se permite si prezentarea documentului in copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul" conform ordinului nr. 509/2011.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii generale despre participant
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Experienta similara. Ofertantul va trebui sa dovedeasca incheierea si indeplinirea in ultimii 3 ani a cel putin unui contract al carui obiect a fost furnizarea de produse similare.
Se solicita prezentarea certificatului ISO 9001:2008, de atestare a sistemului de management de calitate al ofertantului, sau a oricarui alt document eliberat de o autoritate acreditata in domeniu, care sa confirme existenta sistemului de management al calitatii
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Autoritatea contractanta va instiinta, prin intermediul SEAP, ofertantii ai caror oferte au fost declarate admisibile, despre data si ora stabilirii rundei finale de licitatie electronica. Va fi organizata (1) o singura runda in SEAP in care ofertantii isi pot imbunatati ofertele financiare depuse la autoritatea contractanta. In urma acestei runde va fi stabilit clasamentul final al ofertelor.Ofertantii vor trebui sa fie inscrisi in SEAP pana la data depunerii ofertelor si sa aiba participari preplatite.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 19.10.2012 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
22.10.2012 10:30
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 22.10.2012 11:00
Locul: Sediul RA ROMATSA- Str. Ion ionescu de la Brad nr.10, sector 1 Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Deschiderea ofertelor depuse va avea loc la data indicata in anun?ul de participare, la sediul R.A. ROMATSA, str. Ion Ionescu de la Brad, nr. 10, Bucuresti.La sedinta de deschidere a ofertelor sunt admisi sa participe, pe langa membrii comisiei si reprezentantii ofertantilor, admiterea acestora urmand a se face pe baza de imputernicire scrisa din partea firmei pe care o reprezinta.In cazul ofertelor clasate pe primul loc cu preturi egale, autoritatea contractanta va solicita reofertarea in plic inchis, in vederea departajarii ofertelor. In acest caz, contractul va fi atribuit ofertantului a carui noua propunere financiara are pretul cel mai scazut.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
RA ROMATSA - Serviciul Juridic
Adresa postala: Str. Ion Ionescu de la Brad nr. 10, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 013813, Romania, Tel. +40 212083100, Email: [email protected], Fax: +40 212083594, Adresa internet (URL): www.romatsa.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
04.10.2012 11:02
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer