Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitia de Tehnica de calcul


Anunt de participare (utilitati) numarul 147196/11.10.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
R.A. ROMATSA - ADMINISTRATIA ROMANA A SERVICIILOR DE TRAFIC AERIAN
Adresa postala: Str. Ion Ionescu de la Brad nr. 10, O.P. Box 18-90, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 013813, Romania, Punct(e) de contact: Adrian Cojoc, Tel. +40 212083528, Email: [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], Fax: +40 212083564, Adresa internet (URL): www.romatsa.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Regie Autonoma
Activitate (activitati)
- Activit??i aeroportuare
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Achizitia de Tehnica de calcul
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Sediul RA ROMATSA, b-dul Ion Ionescu de la Brad, nr.10, Bucuresti, sector 1
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitia de "Tehnica de calcul" conform caietului de sarcini si anexelor la acesta
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
30213000-5 - Computere personale (Rev.2)
30213100-6-Computere portabile (Rev.2)
30213200-7-Tablet PC (Rev.2)
30231300-0-Ecrane de afisare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform caietului de sarcini si anexelor la acesta
Valoarea estimata fara TVA: 690, 360RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
30 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare este in suma totala de 13.806 lei astfel: - pentru lot 1 ? 7.038 lei;
- pentru lot 2 ? 660 lei;
- pentru lot 3 ? 360 lei;
- pentru lot 4 ? 1.600 lei;
- pentru lot 5 ? 2.574 lei;
- pentru lot 6 ? 820 lei;
- pentru lot 7 ? 754 lei;In situatia constituirii garantiei de participare in alta moneda la calculul echivalentei se va folosi cursul de schimb comunicat de BNR valabil la data publicarii in SEAP a anuntului de participare.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare trebuie sa fie cel putin egala cuperioada de valabilitate a ofertei (cel putin 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor).Forma de constituire a garantiei de participare: prin virament bancar (Formularul A) sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari s-au prin OP in contul RA ROMATSA RO93 RNCB 0085 0441 8223 0013- BCR, WTC.Garantia de participare se va anexa la plicul ce contine documentele ofertei, dar neinclusa in plic.Nota: In cazul operatorilor economici care se incadreaza, conform legii, in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, va fi admisa o garantie de participare in cuantum de 50 % fata de suma sus mentionata, conform Legii 346/2004 cu modificarile si completarile ulterioare.In cazul in care operatorul economic a constituit garantia de participare la procedura de achizitie publica in calitate de IMM (50% din valoarea garantiei de participare) si nu face dovada ca este IMM, oferta acestuia va fi respinsa, la deschidere conform art. 33, alin. 3, litera b) din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Conditii de constituire a garantiei de participare (conform art. 86 din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare) Cuantum: 5% din valoarea contractului de furnizare fara TVA.Termenul de constituire: 15 zile de la data semnarii contractului.Conditii de constituire: conform art. 90 din HG 925/2006, HG 1045/2011 cu modificarile si completarile ulterioare.Mod de constituire: 1. Printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara (SGBX - Formular B) sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract.2. In cazul in care valoarea GBX este redusa ca valoare, autoritatea contractanta are dreptul de a accepta constituirea acesteia prin depunerea la casierie a unor sume in numerar.3. Daca partile convin, GBX se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz, contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante, la o banca agreata de ambele parti. Pe parcursul indeplinirii contractului, autoritatea contractanta urmeaza sa alimenteze acest cont de disponibil prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite contractantului pana la concurenta sumei stabilite drept GBX in documentatia de atribuire. Contul astfel deschis este purtator de dobanda in favoarea contractantului.Daca operatorilor economici care se incadreaza, conform legii, in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, va fi admisa o garantie de buna executie a contractului in cuantum de 50 % fata de suma sus mentionata, conform Legii 346/2004 cu modificarile si completarile ulterioare.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind neincadrarea in prevederile art.180 - completare Formular 1;
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare - completare Formular 2;
Certificat de participare cu oferta independenta- completare Formular 3;
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69 (1) din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
Persoane cu functii de decizie din cadrul RA ROMATSA sunt: Directorul General, Aleodor Marian FRANCU, Director Economic Silvia POPEANGA, Presedinte al Comisiei de evaluare Stefan NITA, Membrii: Adriana NITA; Adrian COJOC;Adriana FRANCU, Sorin POPESCU, Ion HORNET, Bogdan BALASOIU, Irina PINTILIE, Andrei SURUGIU, Magdalena DINU.
Cerinta obligatorie: completare Formular 4
Aflarea ofertantului in una din situatiile prevazute in formular duce la respingerea lui. Certificat constatator emis de ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic
Se va prezenta originalul/copie legalizata/copie lizibila a certificatului emis de Oficiul National al Registrului Comertului semnata si parafata de catre operatorul economic purtand mentiunea ?conform cu originalul? din care sa ca obiectul de activitate al operatorului economic include activitatile ce fac obiectul achizitiei publice.
Informatiile solicitate trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor. In situatia in care procedura de emitere a acestor certificate nu permite acest lucru, operatorul economic poate depune, conform art.11 din HG 925/2006, o declaratie pe proprie raspundere referitor la indeplinirea aceste cerinte.
Operatorul economic a carui oferta va fi declarata castigatoare va prezenta certificatul constatator emis de ONRC in original sau copie legalizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii generale privind situatia economico-financiaracifra de afaceri globala pe ultimii 3 ani - Se solicita realizarea unei cifrei medii de afaceri globala pe ultimii 3 ani astfel: lot 1 ? 703.920 lei, lot 2 ? 66.000 lei, lot 3 ? 36.000 lei, lot 4 - 160.000 lei, lot 5 ? 257.400 lei, lot 6 ? 82.000 lei, lot 7 ? 75.400 lei. Conversia leu-euro se face prin raportare la cursul mediu comunicat de BNR pentru fiecare an in parte: 2010 ? 4, 2099 lei, 2011 - 4, 2379 lei si 2012 -4, 4560 lei. Pentru alta valuta se va folosi cursul mediu anual comunicat de BNR pentru anul respectiv
Modalitatea de indeplinire
completare Formular 5 - Informatii generale
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani continand valori, perioade, beneficiari.
Demonstrarea indeplinirii cerintei referitoare la experienta similara se va
face, pentru fiecare lot in parte, prin depunerera de certificate/documente
emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar prin
care se demonstreaza furnizarea de produse similare in baza a cel putin un
contract in valoare mai mare sau egala cu valoarea estimata a contractului
pentru lotul respectiv.
La calculul echivalentei leu/alta valuta se va avea in vedere cursul mediu anual lei/alta valuta comunicat de BNR pentru fiecare an in parte.
Modalitatea de indeplinire
completare Formular 6 - Lista principalelor livrari de produse
Se solicita prezentarea certificatului ISO 9001:2008 sau echivalent, de atestare a sistemului de management de calitate al ofertantului, sau a oricarui alt document eliberat de o autoritate acreditata in domeniu, care sa confirme existenta sistemului de management al calitatii
Modalitatea de indeplinire
Certificat ISO 9001:2008
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 30.10.2013 23:59
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
31.10.2013 10:30
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 29.01.2014
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 31.10.2013 11:00
Locul: Sediul R.A. ROMATSA, b-dul Ion Ionescu de la Brad nr.10, Bucuresti sector1
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputernici ai ofertantilor, ce detin imputernicire scrisa.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
1) Departajarea ofertelor cu pret egal: In cazul in care 2 sau mai multe oferte situate pe locul 1 contin in cadrul propunerii financiare acelasi pret, ofertantilor respectivi li se va solicita o noua propunere financiara in plic inchis. In acest caz, contractul va fi atribuit ofertantului a carui noua propunere financiara are pretul cel mai scazut.2) Se va completa formular 7 declaratie subcontractanti
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Utilizarea cailor de atac se va realiza conform art.256 (2) din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic R.A. ROMATSA
Adresa postala: B-dul Ion Ionescu de la Brad nr.10, Bucuresti, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 013813, Romania, Tel. +40 212083121, Fax: +40 212083564, Adresa internet (URL): www.romatsa.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
10.10.2013 16:23
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer