Licitatie Publica - Achizitia de tonere si cartuse pentru copiatoare, imprimante si fax- uri
Anunt de participare numarul 137806/30.07.2012
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Agentia de Plati pentru Dezvoltare Rurala si Pescuit
Adresa postala: Strada Stirbei Voda 43, Sector 1, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010103, Romania, Punct(e) de contact: Strada Stirbei Voda nr. 43, sector 1, Bucuresti, Tel. +40 214022756, In atentia: CRISTIAN SASU, Email: [email protected], Fax: +40 214022753, Adresa internet (URL): Strada Stirbei Voda nr. 43, sector 1, Bucuresti, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitia de tonere si cartuse pentru copiatoare, imprimante si fax- uri
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Unitatile APDRP din toata tara.
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 2 ani
Valoarea estimata fara TVA: 600, 000RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Cantitatile minime si maxime de consumabile care ar putea fi solicitate ar putea sa se incadreze intre 50 si 100 buc/echipament pentru acord cadru si intre 20 si 60 buc/echipament pentru fiecare contract subsecvent.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Autoritatea contractanta doreste achizitia consumabilelor in vederea bunei desfasurari a activitatii.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
30125100-2 - Cartuse de toner (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitatile minime si maxime de consumabile care ar putea fi solicitate ar putea sa se incadreze intre 50 si 100 buc/echipament pentru acord cadru si intre 20 si 60 buc/echipament pentru fiecare contract subsecvent.
Valoarea estimata fara TVA: 600, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare: 6.000 lei - se va constitui prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire.Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi de 60 zile. Cuantumul garantiei de buna executie in lei: 10 % din valoarea contractului/acorului cadru fara TVA.Garantia de buna executie se va constitui printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de catre o societate bancara ori de catre o societate de asigurari.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Formularul 1 ? Declaratie privind eligibilitatea
Formularul 2 - Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006
Formularul 16 ? Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 691 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
Functiile de decizie la nivelul Autoritatii Contractante sunt reprezentate de catre Dl. Mihai Gavril VADAN - Director General, Dna. Gabriela CIOBIRCA ? Director Economic, Dna. Alina FLOREA ? Director Directia Juridica si Contencios, Dl. Cristian SASU ? Sef Serviciu Administrativ.Formularul 4 ? Declaratie privind calitatea de participant la procedura.
Formularul 18 - Certificat de participare cu oferta independentaConfirmarea cu privire la plata taxelor si impozitelor la bugetul general consolidat, prin prezentarea Certificatului de atestare fiscalaeliberat de autoritatea fiscala competenta, din care sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Certificat fiscal privind plata impozitelor si taxelor locale, din care sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. 1.Certificat constatator, eliberat de Oficiul Registrului Comertului, conform art. 5 din din Ordinul 509/2011, valabil la data depunerii ofertelor (emis cu maximum 30 zile inainte de data depunerii ofertelor), din care sa reiasa ca ofertantul are ca obiect de activitate principal sau secundar producerea sau comercializarea produselor solicitate prin prezenta documentatie de atribuire;
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Bilantul contabil incheiat la 31.12.2011, vizat si inregistrat de organele competente, in copie certificata conform cu originalul, semnata si stampilata de reprezentantul legal sau, dupa caz, Bilantul contabil incheiat la 31.12.2010 vizat si inregistrat de organele competente, in copie certificata conform cu originalul, semnata si stampilata de reprezentantul legal.
2. Ofertantul trebuie sa completeze Formularul 5 ? Informatii generale, unde Cifra de afaceri globala medie anuala a ofertantului trebuie sa fie de cel putin 900.000 lei, pe ultimii trei ani financiari incheiati (2009, 2010, 2011).
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Formular nr. 8 ? Declaratie privind lista principalelor furnizari de bunuri in ultimii 3 ani2. Formular nr. 7 ? Detalierea contractelor (experienta similara) . In vederea sustinerii Formularului nr. 7, se vor atasa documente suport precum Recomandari/Documente constatatoare/Procese verbale de receptie bunuri/Copii dupa anumite parti ale contractelor din care sa rezulte beneficiarul contractului, tipul produselor furnizate, perioada in care s-a realizat contractul, valoarea contractului.
- Ofertantul va depune in original sau copie semnata si stampilata "conform cu originalul", documente emise de organisme acreditate care ii confirma certificarea sistemului de management al calitatii conform ISO 9001 sau echivalente.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
La faza finala de licitatie electronica pot participa numai operatorii economici cu oferte admisibile, care sunt inregistrati in SEAP si care, dupa evaluarea initiala a ofertelor au primit din partea acesteia invitatie on-line departicipare.Numarul rundelor de licitatie: 1Durata rundei de licitare: 1 zi (24 ore)Ofertantul care in urma etapei finale de licitatie electronica se va clasa pe locul I, ARE OBLIGATIA de a depune OFERTA FINALA, la sediul autoritatii contractante, in termen de maxim 72 DE ORE de la finalizarea rundei licitatiei electronice. Oferta finala trebuie sa contina PROPUNEREA FINANCIARA, in conformitate cu valoarea finala ofertata in cadrul licitatiei electronice si cu elementele care au condus la acest cost.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 04.09.2012 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
12.09.2012 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 12.09.2012 13:00
Locul: Sediul autoritatii contractante - str. Stirbei Voda 43, sector 1, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii ofertantilor, in baza unei imputerniciri scrise.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
in cazul in care ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, autoritatea contractanta va solicita reofertarea in plic inchis, in vederea departajarii ofertelor.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
AGENTIA DE PLATI PENTRU DEZVOLTARE RURALA SI PESCUIT - DIRECTIA JURIDICA SI CONTENCIOS
Adresa postala: STR. STIRBEI VODA 43, SECTOR 1, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 010103, Romania, Tel. +40 214022756, Fax: +40 214022753
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
27.07.2012 15:25