Licitatie Publica - Achizitia de tramvaie pentru transportul public in municipiul Cluj-Napoca
Anunt de participare numarul 130999/26.09.2011
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Municipiul Cluj-Napoca
Adresa postala: strada Motilor, nr. 3, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400001, Romania, Punct(e) de contact: lucia lupea, liana hent, Tel. 0264/592588, In atentia: lucia lupea, liana hent, Email: [email protected], [email protected], Fax: 0264/431575, Adresa internet (URL): www.primariaclujnapoca.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitia de tramvaie pentru transportul public in municipiul Cluj-Napoca
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Cluj-Napoca
Codul NUTS: RO113 - Cluj
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 14 luni
Valoarea estimata fara TVA: 82, 218, 240RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitia de tramvaie pentru transportul public pe raza municipiului Cluj-Napoca
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
34622100-4 - Vagoane de tramvai (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Achizitia de tramvaie pentru transportul public pe raza municipiul Cluj-Napoca;cantitati estimate - acord-cadru: minim 1- maxim 12 tramvaie- contract subsecvent: minim 1 - maxim 6 tramvaie
Valoarea estimata fara TVA: 82, 218, 240RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
14 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
garantie de participare 1000000 lei, garantie d ebuna executie 5% din valoarea contractului de furnizare fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
buget local - credit
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Decl priv eligib, Decl priv neincadrarea in prevederile art. 180 si 181 din OUG 34/2006, Cazier judiciar, Decl priv calit de participant la procedura. certificat constatator emis de ORC. Certif de inregistrare la ORC. Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional-pers juridice straine.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilantul contabil din anul precedent vizat si inregi de organele competente la data de 31.12.2009, 31.12.2010, 31.12.2008, Fisa de informatii generale.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
cifra medie de afaceri pt ultimii 3 ani trebuie sa fie d eminim 80 mil. lei/echiv euro
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
decl priv lista livrarilor de prod in ultimii 3 ani, , asig calitatii ISO 9001 si 14001 pt activ prestata de ofertant, certif care sa ateste conformitatea produselor(ISO 9001/echiv.), certif oferta indep cf Ordin 314/10, decl cf art. 69^1 din OUG 34/06.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
declar priv lista livrarilor de produse similare efectuate in ultimii 3 ani - livrarea in ultimii 3 ani a cel putin 6 bucati tramvaie(produsele trebuie sa fie similare celor descrise in caietul de sarcini)
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
Punctaj maxim
1.
Pretul ofertei
85%
85
Descriere: Componenta financiara
2.
perioada de garantie
5%
5
Descriere:
3.
consum specific de energie electrica
5%
5
Descriere:
4.
capac de transport(nr tot de calatori calculat la max 8 calatori/mp)
5%
5
Descriere:
Punctaj maxim componenta tehnica: 15
Pondere componenta tehnica: 15 %
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2011/S147-244320 din 03.08.2011
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 08.11.2011 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
09.11.2011 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 10.02.2012
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 10.11.2011 18:00
Locul: S.E.A.P.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
membri comisiei de evaluare, reprez UCVAP(daca este cazul)
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos nr. 6 sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
in termen de 10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta a actului ce s edoreste a fi contestat
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria municipiului Cluj-Napoca
Adresa postala: str. Motilor nr. 1-3, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400001, Romania, Tel. 0264596030, Email: [email protected], Fax: 0264431575, Adresa internet (URL): www.rpimariaclujnapoca.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
21.09.2011 17:27