Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitia de truse de diagnosticare, reactivi de laborator, sticlarie de laborator, agenti de diagnostic si manusi chirurgicale pentru analize ce se vor efectua in cadrul Laboratorului Sanitar Veterinar si pentru Siguranta Alimentelor Suceava, in conformi


Anunt de participare numarul 133976/15.03.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Directia Sanitara Veterinara si pentru Siguranta Alimentelor Suceava
Adresa postala: Strada Scurta, nr. 2, Localitatea: Suceava, Cod postal: 720223, Romania, Punct(e) de contact: Constantin Bogdan Caba, Tel. +40 230522848/+40 230214894, In atentia: Compartiment achizitii- investitii, patrimoniu si administrativ, Email: [email protected], Fax: +40 230520216/+40 230214894, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitia de truse de diagnosticare, reactivi de laborator, sticlarie de laborator, agenti de diagnostic si manusi chirurgicale pentru analize ce se vor efectua in cadrul Laboratorului Sanitar Veterinar si pentru Siguranta Alimentelor Suceava, in conformitate cu necesarul anexat ( 67 loturi de produse )
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Strada Scurta, nr.2, Localitate Suceava, Judet Suceava, cod postal 720223
Codul NUTS: RO215 - Suceava
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitia de truse de diagnosticare, reactivi de laborator, sticlarie de laborator, agenti de diagnostic si manusi chirurgicale pentru analize ce se vor efectua in cadrul Laboratorului Sanitar Veterinar si pentru Siguranta Alimentelor Suceava, in conformitate cu necesarul anexat ( 67 loturi de produse ).
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33000000-0 - Echipamente medicale, produse farmaceutice si produse de ingrijire personala (Rev.2)
33141625-7-Truse de diagnosticare (Rev.2)
33694000-1-Agenti diagnostici (Rev.2)
33696500-0-Reactivi de laborator (Rev.2)
33793000-5-Sticlarie pentru laborator (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Achizitia a 67 loturi de produse conform necesarului anexat precum si a anexei B, Informatii privind loturile.
Valoarea estimata fara TVA: 541, 080.5RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
9 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de partipare in suma fixa de pana la 2% din valoarea estimata fara TVA pe fiecare lot, conform Anexei B- informatii privind loturile. Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare trebuie sa fie cel putin egala cuperioada de valabilitate a ofertei ( 90 de zile de la data primirii ofertelor )Modul de constituire a garantiei pentru participarea la licitatie (una din urmatoarele variante): - Scrisoare de garantie bancara pentru participare la licitatie/ Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari, ( Formularul nr 15- formulare ); scrisoarea de garantie bancara este de preferat sa fie eliberata de o banca cu sediul in Romaniasi se va depune in original; sau- Ordin de plata (vizat de banca) in contul RO10TREZ 5915005XXX000146 deschis la Trezoreria Suceava; sau- Numerar depus la casieria centrala a institutiei ( program de lucru cu publicul: 09.00 ? 16.00 );Daca scrisoarea de Garantie Bancara/ Instrumentul de garantare nu contine inclusiv mentiunea de la punctul d), conform formularului atasat, oferta va fi respinsa in temeiul art 33(3) lit. b din HG 925/2006.( pentru a beneficia de reducerea cu 50% a garantiei se va prezenta declaratie pe propria raspundere ca societatea se incadreaza in IMM )
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Cofinantare ( finantare nationala si Programe din fondul European de Garantare Agricola- FEGA )Bugetul de statconform VI.3)
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
A. Declaratie privind eligibilitatea
1. Prezentare Formular nr.1, document semnat, stampilat si inregistrat.
Incadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din OUG nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.
Formularul va fi prezentat in cadrul procedurii de catre ofertanti/ ofertanti asociati/ terti sustinatori, dupa caz.B. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006
1. Prezentare Formular nr.1 A, document semnat, stampilat si inregistrat.
Incadrarea in situatia prevazuta la art. 181 din OUG nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.
Formularul va fi prezentat in cadrul procedurii de catre ofertanti/ ofertanti asociati/ terti sustinatori, dupa caz.
C. Declaratia "Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta"
1. Declaratie pe proprie raspundere Formular nr. 2, document semnat, stampilat si inregistrat.
In conformitate cu Ordinul ANRMAP 314/12.10.2010 publicat in MO 701/20.10.2010
D. Certificat fiscal privind impozitele si taxele locale in cazul persoanelor fizice/ juridice
Se va prezenta in original, copie legalizata notarial sau xerocopie certificata pentru conformitate cu originalul cu semnatura si stampila doar in cazul in care documentul nu precizeaza faptul ca acesta este valabil doar in original sau in copie legalizata. Certificatul trebuie sa fie la data deschiderii ofertelor in termen de valabilitate din care sa reiasa ca nu exista datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, respectiv luna ianuarie 2012 a impozitelor si taxelor la bugetul local . Pentru persoanele fizice/ juridice straine se considera edificatoare documente echivalente emise de autoritatile din tara de origine.
In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.
E. Certificat de atestare fiscala pentru persoanele fizice/ juridice
Se va prezenta in original, copie legalizata notarial sau xerocopie certificata pentru conformitate cu originalul cu semnatura si stampila doar in cazul in care documentul nu precizeaza faptul ca acesta este valabil doar in original sau in copie legalizata. Certificatul trebuie sa fie la data deschiderii ofertelor in termen de valabilitate, din care sa reiasa ca nu exista datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, respectiv luna ianuarie 2012 a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetul general consolidat. Pentru persoanele fizice/ juridice straine se considera edificatoare documente echivalente emise de autoritatile din tara de origine.
In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.
D.S.V.S.A. Suceava are dreptul de a exclude de la procedura orice ofertant care se incadreaza in una sau mai multe dintre urmatoarele situatii, in conformitate cu prevederile art. 181 din O.U.G. 34/ 2006: a) este in stare de faliment ori lichidare, afacerile ii sunt conduse de un administrator judiciar sau activitatile sale comerciale sunt suspendate ori fac obiectul unui aranjament cu creditorii sau este intr-o situatie similara cu cele anterioare, reglementata prin lege;b) face obiectul unei proceduri legale pentru declararea sa in una dintre situatiile prevazute la lit. a);c) nu si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit;c^1) in ultimii 2 ani nu si-a indeplinit sau si-a indeplinit in mod defectuos obligatiile contractuale, din motive imputabile ofertantului in cauza, fapt care a produs sau este de natura sa produca grave prejudicii beneficiarilor acestuia;d) a fost condamnat, in ultimii trei ani, prin hotararea definitiva a unei instante judecatoresti, pentru o fapta care a adus atingere eticii profesionale sau pentru comiterea unei greseli in materie profesionala;e) prezinta informatii false sau nu prezinta informatiile solicitate de catre autoritatea contractanta, in legatura cu situatia proprie aferenta cazurilor prevazute la lit. a) - d).
F. Declaratie privind calitatea de participant la procedura ( formular nr.8 )
Cerinta minima: prezentarea documentului solicitat
G. Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 691 (evitarea conflictului de interese) din OUG 34/2006, aprobata cu modificarile si completarile ulterioareprin Legea nr. 337/2006 si cu modificarile si completarile ulterioare
Cerinta minima: operatorul economic trebuie sa prezinte declaratia privind evitarea conflictului de interese din OUG nr. 34/2006. Se va completa Formularul nr. 15
Persoane cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, la nivelul cerintei privind declaratia pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art.691 din OUG nr.34/20061)": dr. Petrea Dulgheru? director executiv ; ec. Viorica Ureche- sef serviciu economic, patrimoniu si administrativ ; ec. Constantin Bogdan Caba- consilier compartiment achizitii- investitii, patrimoniu si administrativ Persoane juridice romane/ straine:
1. Certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instanta competenta sau alte documente edificatoare care sa dovedeasca forma de inregistrareca persoana fizica sau juridica si dupa caz, de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitatea cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilit, pentru persoanele fizice/ juridice straine- original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ? conform cu originalul ?. Certificatul trebuie sa fie valabil la data deschiderii ofertelor ( emis cu maximum 30 zile inainte de data depunerii ofertelor ).
Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita in etapa evaluarii ofertelor, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, ca ofertantul clasat pe primul loc in cadrul fiecarui lot sa prezinte pentru conformitate certificatul constatator in original sau copie legalizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Rezultatul exercitiilor financiare pe ultimul an- bilantul contabil aferent anului 2011. Operatorii economici care nu au incheiat bilantul contabil la data de 31.12.2011, pot sa depuna bilantul la 30.06.2011. Pentru persoanele fizice/ juridice straine se considera edificatoare documente echivalente emise de autoritatile din tara de origine. Cerinta minima de calificare- prezentarea documentelor cerute in xerocopie certificata, pentru conformitate cu originalul, cu semnatura si stampila.
2. Prezentarea formularului nr.3 ?Informatii generale?. La cifra de afaceri, operatorul economic va completa cifra de afaceri pentru ultimii 3 ani, respectiv 2009- 2011.In cazul in care operatorul economic nu a depus la institutiile abilitate situatia exercitiului financiar pe anul 2011, se va trece in cadrul formularului cifra de afaceri pentru anii 2008-2010. Nu se solicita ca cifra de afaceri medie a celor trei ani sa aiba o valoare minima pentru calificarea operatorilor economici, se solicita doar completarea datelor conform formularului anexat.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privind subcontractantii
1.Lista cu subcontractantii si specializarea acestoraNota: Formularul se va completa dupa caz, indiferent daca operatorul economic are sau nu subcontractanti si se va depune in cadrul documentelor de calificare.
Informatii privind asocierea
Cerinta obligatorie, in cazul in care mai multi operatori economici se asociaza si depun oferta comuna:
- prezentare acord de asociere, care va contine cel putin urmatoarele elemente:
? asociatii sunt responsabili solidar si nelimitat de executarea contractului;
? nominalizarea liderului asociatiei;
? comunicarile se vor face cu liderul asociatiei;
? platile se vor face catre liderul asociatiei.
Acordul de asociere va fi legalizat de catre asociati, doar in cazul in care oferta depusa de acestia va fi desemnata castigatoare de autoritatea contractanta.
Fisa experienta similara
Cerinta minima: se va prezenta Fisa de informatii privind experienta similara ( Formularul 5 ) pentru contracte similare in decursul ultimilor 3 ani.
Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de furnizare
Cerinta minima: prezentarea documentului solicitat
Declaratie privind lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani
Cerinta minima: prezentarea listei principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani.
Autorizatie de comercializare a produselor conform Ordinului Presedintelui A.N.S.V.S.A. nr. 81/ 2008 privind procedura de introducere pe piata si utilizarea a reagentilorsi seturilor de diagnostic.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
- Imbunatatirea ofertelor la licitatia electronica in 1 ( UNA ) runda a 24 h- Procesul repetitiv de ofertare se refera numai la pretul pe total lot ( criteriu de atribuire pretul cel mai scazut )- In cazul in care ofertantul declarat admis si inregistrat in SEAP nu modifica in cadrul fazei de licitatie electronica elementele ofertei care fac obiectul procesului repetitiv, la stabilirea clasamentului final este luata in considerare oferta depusa de catre acesta anterior desfasurarii acestei faze, introdusa in prealabil in SEAP de autoritatea contractanta.- Ofertantii pot vedea cea mai buna oferta- Ofertantii pot vedea numarul de participanti inscrisi la licitatie- La momentul finalizarii licitatiei electronice, sistemul informatic va pune la dispozitia autoritatii contractante clasamentul rezultat ca urmare a derularii acestei faze
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 06.04.2012 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
09.04.2012 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 09.04.2012 10:00
Locul: Strada Scurta, nr.2, Localitate Suceava, Judetul Suceava, Romania
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Delegati imputerniciti ai operatorilor economici participanti la procedura
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Cofinantare
VI.3) Alte informatii
Cofinantare ( finantare nationala si Programe din fondul European de Garantare Agricola- FEGA )loturile 3, 4, 9, 10, 11, 14, 15, 16, 17, 19, 22, 24, 25, 29, 31, 32, 33, 54, 55, 56, 57, 58, 59.Fonduri bugetare loturile 1, 2, 5, 6, 7, 8, 12, 13, 18, 20, 21, 23, 26, 27, 28, 30, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53, 60, 61, 62, 63, 64, 65, 66, 67
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Conform art. 256 din O.U.G. 34/ 2006, cu modificarile si completarile ulterioare
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
D.S.V.S.A. Suceava, Compartiment Juridic si Resurse Umane
Adresa postala: Strada Scurta, nr.2, Judet Suceava, Romania, Localitatea: Suceava, Cod postal: 720223, Romania, Tel. +40 230522848, Fax: +40 230520216
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
14.03.2012 09:40
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer