Licitatie Publica - ACHIZITIA DE ULEIURI LUBRIFIANTE SI AGENTI LUBRIFIANTI
Anunt de participare numarul 97459/01.04.2010
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
REGIA NATIONALA A PADURILOR - ROMSILVA
Adresa postala: B-dul Magheru nr. 31, sect. 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 70164, Romania, Punct(e) de contact: Daniel Vasile Robu, Tel.021 317 10 05 int 215, Email: [email protected], Fax: 021 317 10 05 int 229, Adresa internet (URL): www.rosilva.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
REGIE AUTONOMA
Activitate (activitati)
Altele: SILVICULTURA
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
ACHIZITIA DE ULEIURI LUBRIFIANTE SI AGENTI LUBRIFIANTI
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: SEDIUL DIRECTIEI SILVICE DOLJ STRADA IANCU JIANU NR. 19 CRAIOVA DOLJ
Codul NUTS: RO411 - Dolj
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 36 luni
Valoarea estimata fara TVA: 85, 180RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: PRIMUL CONTRACT CADRU SE VA INCHEIA PANA LA 31.12.2010.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
ACHIZITIONAREA DE ULEIURI LUBRIFIANTE SI AGENTI LUBRIFIANTI
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
09211000-1 - Uleiuri lubrifiante si agenti lubrifianti (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
CANTITATEA CONFORM CANTITATILOR SOLICITATE DIN CAIETUL DE SARCINI
Valoarea estimata fara TVA: 85, 180RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
36 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
GARANTIE DE PARTICIPARE CONFORM ANEXEI 2 DIN CAIETUL DE SARCINI
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
FONDURI PRORPII PLATA LA 30 DE ZILE
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
ASOCIERE/SUBCONTRACTARE CONFORM ART. 44 DIN OUG 34/2006
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind calitatea de participant la proceduraDeclaratie privindeligibilitateaDocumente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional
- Certificat constatator emis de oficiul registrului comertuluiAutorizatie de functionare / altele echivalente
- prezentare declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art 180-181 din OUG34/2006- certificat fiscal privindimpozitele si taxele locale;
- certificatde atestare fiscala( Valabilitate la data licitatiei)
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privind situatia economico - financiara
-ultimul bilant contabil anual depus.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Acord de asociere
Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 14.05.2010 09:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
24.05.2010 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 24.05.2010 12:00
Locul: SEDIUL DIRECTIEI SILVICE DOLJ STRADA IANCU JIANU NR. 19 CRAIOVA DOLJ
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
REPREZENTANTII LEGALI AI OFETANILOR
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
DOCUMENTATIA ESTE DISPONIBILA PE SITE-UL www.e-licitatie.ro SOLICITARILE PRIVIND CLARIFICARI LA DOCUMENTATIA DE ATRIBUIRE ALE OFERTANTILOR PRIN FAX LA 0251/597059 CU MENTIUNEA: "IN ATENTIA COMPARTIMENTULUI MECANIZARE".
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CURTEA DE APEL CRAIOVA
Adresa postala: STR. NICOLAE TITULESCU NR. 14, Localitatea: CRAIOVA, Cod postal: 200134, Romania, Fax: 0251/418568
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos , nr. 6, sect. 3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021 310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021 310.46.42
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
DIRECTIA SILVICA DOLJ-OFICIUL JURIDIC
Adresa postala: STR. IANCU JIANU NR. 19, Localitatea: CRAIOVA, Cod postal: 200142, Romania, Tel.0251/421363, Fax: 0251/597059
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
01.04.2010 16:02