Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ACHIZITIA DE UTILAJ PENTRU DOTAREA SERVICIULUI PUBLIC DE DEZAPEZIRE,INTRETINERE DRUMURI SI SPATII VERZI


Anunt de participare numarul 107333/08.09.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ASOCIATIA DEZVOLTAREA INTERCOMUNITATAA BAZINULUI VAII AGRIJULUI
Adresa postala:  str. Principala, Localitatea:  Agrij, Cod postal:  457005, Romania, Punct(e) de contact:  PAMFIL BERAR, Tel. 0260/658658, Email:  [email protected], Fax:  0260/658658, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
asociere de comune
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
ACHIZITIA DE UTILAJ PENTRU DOTAREA SERVICIULUI PUBLIC DE DEZAPEZIRE, INTRETINERE DRUMURI SI SPATII VERZI
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Localitatea Agrij, nr.348, judetul Salaj
Codul NUTS: RO116 - Salaj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contractul prevede achizitia unui utilaj si echipamente
34144000-8 Autovehicule cu utilizare speciala
Detaliile tehnice sunt prezentate in Caietul de sarcini
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
34144000-8 - Autovehicule cu utilizare speciala (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
34144000-8 Autovehicule cu utilizare speciala - 1 bucata autovehicul multifunctional tip unimog
Valoarea estimata fara TVA: 817, 630RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
4 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare la licitatie 8000 leiGarantia de buna executie - 10% din pretul contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Finantare UE, Guvernul Romaniei si bugetul local, conform reglementarilor legale si prevederilor din ghidul solicitantului pentru masura 322, program FEADR
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere/subcontractare, conform art.44, 45/OUG 34
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibi.
Declara. privind neancadrarea in sit. prev. la art.181 din OUG34/2006
Atestate fiscale (originale sau copii legalizate)privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata:
a)a imp. si taxelor catre bugetul de stat
b)a imp. si taxelor locale
(certificate-tip emise de organismelecompetente din tara in care ofertantul este rezident), valabile la data deschiderii ofertelor
Declaratie privind calitatea de participant la procedura
Certificat Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa tribunalul teritorial insotit de anexele corespunzatoare privind avizarea activitatii care face obiectul achizitiei in conformitate cu prevederile Legii 359/2004- in original sau copie legalizata - emis cu cel mult 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor, din care sa rezulte: - obiectul de activitate al ofertantului include efectuarea livrarilor ce fac obiectul achizitiei si este avizat in conformitate cu prevederile Legii 359/2004- asociatii si reprezentantii legali ai asociatului- forma de inregistrare ca persoana fizica(unde este cazul)- atestare sau apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilit(daca este cazul), tradus in limba romana si legalizata
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii generale privind cifra medie de afaceri pentru o perioada anterioara care vizeaza ultimi trei ani.
Copii dupa bilantul contabil, inclusiv cont de profit si pierderi, pentru ani 2007, 2008, 2009 bilant inregistrat la oganele compentente(sau organele similare in cazul in care ofertantul este persoana fizica/juridica straina)
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
cifra medie de afaceri in ultimi 3 ani minim 1600000 lei Profitul net in anul 2009 trebuie sa fie pozitiv.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind lista principalelor livrari
Minim 1 contract de livrari similare insotite de:
-procese verbale de receptie ale bunurilor
-recomandari din partea beneficiarilor in copii conform cu originalul
Lista unitatilor service acreditate conform legislatiei romane in vigoare si recomandate de producator, unde se vor efectua reviziile tehnice obligatorii si reparatiile pe durata garantiei
Documente emise de organisme acreditate, care confirma faptul ca producatorul are implementat sistemul
-de management al calitatii - certificat ISO 9001 sau echivalent
-de management de mediu - certificat ISO 14001 sau echivalent
Produsele ofertate vor trebui sa prezinte marcajele CE - se va prezenta Certificatul de conformitate sau document echivalent.
Declaratie privind respectarea legislatiei in domeniul protectiei muncii
Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
minim 1 contract de utilaj similar(aceasi grupa CPV - primele trei cifre identice cu cele care face obiectul achizitiei - pentru care se oferteaza)
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
50%
Descriere: Componenta financiara
2.
cost pe durata minima de garantie
30%
Descriere:
3.
Perioada de garantie
20%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
04/2010
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 18.10.2010 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
25.10.2010 09:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 25.10.2010 10:00
Locul: sediul autoritatii contractante
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Ofertantii pot participa avand asupra loro imputernicire si o copie a documentului de identitate.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Fondul European Agricol pentru Dezvoltare Rurala, Masura 322, ,Renovarea, dezvoltarea satelor , inbunatatirea serviciilor de baza pentru economia si populatia rurala si punerea in valoare a mostenirii rurale, ,
Tip de finantare: Fonduri europene
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor(CNSC)
Adresa postala:  Adresa postala: Str.Stavropoleos nr.6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 0213104641
Organism competent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Salaj
Adresa postala:  Strada Tudor Vladimiresu, nr.12, Localitatea Zalau, Localitatea:  Zalau, Cod postal:  450067, Romania
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatia poate fi depusa in toate fazele procedurii de atribuire si impotriva oricarui act al autoritatii contractante.Contestatia poate fi depusa in cel mult 10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta de catre contestatar
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
ASOCIATIA DE DEZVOLTARE INTERCOMUNITARA A BAZINULUI VAII AGRIJULUI
Adresa postala:  Adresa postala: Loc.Agrij, nr.348, judetul Salaj, Localitatea Agrij, Localitatea:  Agrij, Cod postal:  457290, Romania, Tel. 0260/658658, Fax:  0260/658658
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
06.09.2010 10:04
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer