Licitatie Publica - ACHIZITIA DE UTILAJE PENTRU DOTAREA SERVICIULUI PUBLIC DE DEZAPEZIRE, INTRETINERE DRUMURI SI SPATII VERZI
Anunt de participare numarul 108159/23.09.2010
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Asociatia de Dezvoltare Intercomunitara "Valea Somesului"
Adresa postala: Str. Principala Nr. 39, Localitatea: Rus, Cod postal: 457290, Romania, Punct(e) de contact: Ioan Aurelian COZMA, Tel. 0260639344, Email: [email protected], Fax: 0260639344, Adresa internet (URL): www.adisomes.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
asociatie de comune
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
ACHIZITIA DE UTILAJE PENTRU DOTAREA SERVICIULUI PUBLIC DE DEZAPEZIRE, INTRETINERE DRUMURI SI SPATII VERZI
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Comuna Poiana Blenchii, jud. Salaj, Romania
Codul NUTS: RO116 - Salaj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
ACHIZITIA DE UTILAJE PENTRU DOTAREA SERVICIULUI PUBLIC DE DEZAPEZIRE, INTRETINERE DRUMURI SI SPATII VERZI:
1 buc. Autobasculanta1 buc. Cilindru compactor
1 buc. Autovehicul multifunctional tip Unimog
1 buc. Buldozer pe senile
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
34142300-7 - Autobasculante (Rev.2)
34144000-8-Autovehicule cu utilizare speciala (Rev.2)
43211000-5-Buldozere (Rev.2)
43312400-7-Cilindri compresori rutieri (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Contractul prevede achizitia urmatoarelor utilaje si echipamente:
34142300-7 Autobasculante -1 buc
43312400-7 Cilindri compresori rutieri ? 1 buc.34144000-8 Autovehicule cu utilizare speciala -1 buc.43211000-5Buldozere- 1 buc.Detaliile sunt enuntate in Caietul de sarcini.
Valoarea estimata fara TVA: 2, 181, 514RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
4 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare-40 000 leiGarantie de buna executie 10 % din pretul contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Conform prevederilor din ghidul solicitantului pt.proiectele FEADR, Masura 322 si reglementarilor legale
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere/subcontractare, conf.art.44, 45/OUG34
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea
Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG nr.34/2006 Atestate fiscale (originale sau copii legalizate) privind indeplinirea obligatiilor exgibile de plata:
a) a impozitelor si taxelor catre bugetul de stat
b) a impozitelor si taxelor locale
(sau certificate ? tip emis de organismele competente din tara in care ofertantul este rezident), valabile la data deschiderii ofertelor.
Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa tribunalul teritorial emis cu cel mult 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Formular B2 ? Informatii generale
Copii dupa bilantul contabil, inclusiv cont de profit si pierdere, pentru anii 2007, 2008, 2009 inregistrate la institutiile abilitate
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Ofertantul trebuie sa aiba cifra medie de afaceri in ultimii 3 ani minim: 4 360 000leiRezultatul net (profitul) in anul 2009 trebuie sa fie pozitiv
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista unitatilor service acreditate conform legislatiei romane in vigoare si recomandate de producator, unde se vor efectua reviziile tehnice obligatorii si reparatiile pe durata garantiei.
- Pentru experienta similara: 1. Declaratie privind lista principalelor livrari
2. Minim 1 contract de livrari similare insotite de: - procesele verbale de receptie a ale bunurilor- recomandari din partea beneficiarilor in copii conforme cu originalul
- Dupa caz: Declaratie privind calitatea de participant la procedura, Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti , Acorduri de asociere in copie, Acorduri cu subcontractantii in copie(copiile vor fi legalizate doar in cazul in care ofertantul este declarat castigator)
- Producatorul are implementat sistemul de management al calitatii si de management de mediu.
- Produsele ofertate vor trebui sa prezinte marcaj CE
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Nivelurispecifice minim necesare: -un contract similar in valoare de cel putin 2 180 000 lei- certificat ISO 9001 sau echivalent, - certificat ISO 14001 sau echivalent, Certificatul de conformitate pt. marcaj CE sau document echivalent, - Declaratie privind respectarea legislatiei in domeniul protectiei muncii
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
50%
Descriere: Componenta financiara
2.
Perioada de garantie
20%
Descriere:
3.
Cost pe durata minima de garantie
30%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
4/2010
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 26.10.2010 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
05.11.2010 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 05.11.2010 11:00
Locul: Sediul Autoritatii Contractante, com. Rus, jud. Salaj
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Ofertantii cu o imputernicire din partea societatilor in cazul persoanelor juridice si o copie a documentului de identitate
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): FEADR Masura 322 ?Renovarea, dezvoltarea satelor, imbunatatirea serviciilor de baza pentru economia si populatia rurala si punerea in valoare a mostenirii rurale?
Tip de finantare: Fonduri europene
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor (CNSC)
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 021 310.46.41, Fax: 021 310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Salaj
Adresa postala: Str. Tudor Vladimirescu nr. 12, Localitatea: Zalau, Cod postal: 450067, Romania
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatia poate fi depusa in cel mult 10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta de catre contestatar
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Asociatia de Dezvoltare Intercomunitara Valea Somesului
Adresa postala: Loc. Rus nr. 39, jud. Salaj, Localitatea: Rus, Cod postal: 457290, Romania, Tel. 0766361520
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
20.09.2010 15:07